BK pannenvraagje
vrijdag 21 januari 2011 om 22:45
Hallo Allemaal,
Ik heb BK Balans Basic pannen gekocht en nou kan ik niet goed vinden of deze op inductie gebruikt kunnen worden?
Ik heb deze pannen al een hele tijd geleden gekocht en nu pas kan ik ze gebruiken (nieuw huis etc) dus loop er nu pas tegenaan..
Is hier iemand die ze op inductie gebruikt en hoe werkt dit?
( ze hebben me toen in de winkel wijsgemaakt dat dit moest kunnen, verpakking zegt echter iets anders:S)
Alvast bedankt!
Ik heb BK Balans Basic pannen gekocht en nou kan ik niet goed vinden of deze op inductie gebruikt kunnen worden?
Ik heb deze pannen al een hele tijd geleden gekocht en nu pas kan ik ze gebruiken (nieuw huis etc) dus loop er nu pas tegenaan..
Is hier iemand die ze op inductie gebruikt en hoe werkt dit?
( ze hebben me toen in de winkel wijsgemaakt dat dit moest kunnen, verpakking zegt echter iets anders:S)
Alvast bedankt!
vrijdag 21 januari 2011 om 22:50
Volgens http://www.pannenwebshop. ... MGsisGjzKYCFc0y3godLiG94w is het geschikt voor alle warmtebronnen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 21 januari 2011 om 22:53
Volgens deze site wel inieder geval http://www.dekookshop.nl/index.php?cPath=88_113.
vrijdag 21 januari 2011 om 22:56
zaterdag 22 januari 2011 om 10:54
Hi Tiza,
Hier ook een Bk gebruiker.
Als eerste wat belangrijk is, heb je de pannen al gebruikt?
Is dit zo dan mag je ze nooit op een inductieplaat zetten.
Waarom niet?Door bijv gas zijn de bodems krom getrokken en dan klappen ze de plaat stuk.
Heb je ze nog niet eerder gebruikt dan kun je een magneet tegen de onderkant uit proberen.
Blijft deze plakken dan is de pan inductie geschikt zo niet dan dus niet.
Maar heb je ze eerder gebruikt dan niet op de inductieplaat gebruiken en helaas een nieuw pannenset kopen.
Zou zonde van je plaat zijn.
Hier ook een Bk gebruiker.
Als eerste wat belangrijk is, heb je de pannen al gebruikt?
Is dit zo dan mag je ze nooit op een inductieplaat zetten.
Waarom niet?Door bijv gas zijn de bodems krom getrokken en dan klappen ze de plaat stuk.
Heb je ze nog niet eerder gebruikt dan kun je een magneet tegen de onderkant uit proberen.
Blijft deze plakken dan is de pan inductie geschikt zo niet dan dus niet.
Maar heb je ze eerder gebruikt dan niet op de inductieplaat gebruiken en helaas een nieuw pannenset kopen.
Zou zonde van je plaat zijn.