Nood in huize MV :(

22-01-2011 11:14 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal overstuur, lukt me niet te stoppen met janken. Mijn kat is sinds een uur ernstig ziek. Ik zit zo te trillen. Zijn maatje Bo zit naast hem te krijsen, zodoende zag ik dat er iets ernstigs was. De andere kat zit stil naast hem om hem gerust te stellen. Ik probeer hem ook gerust te stellen maar dat lukt niet erg.

Uiteraard heb ik de nooddienst al gebeld en om kwart over 12 kan ik daar terecht.

Hij is nog maar 3 jaar oud. Hij kan hier echt niet gemist worden.

Ik zit zo te trillen, hoop dat het autorijden goed gaat. Het vervelendste is dat de 2 goeie dierenartsen waar ik altijd kom geen dienst heeft. En dat ik nu naar een dierenarts moet die niet goed is. Daar ben ik jaren geleden weggegaan. Maar ik heb heel Noordholland afgebeld voor een andere dierenarts maar niemand heeft vandaag dienst.

Wil iedereen alsjeblieft een schietgebedje doen voor Kane? Ik wil hem echt niet kwijt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
En echt, voor het beestje zelf is kalmte ook het beste. Maar ik weet hoe moeilijk dat is, dus sterkte.
MV, raap jezelf bij mekaar en beheers je! Van paniek wordt de zaak alleen maar erger. Als jij straks trillend tegen een boom geparkeerd staat of erger nog, iemand anders entert, dan ben je nog veel verder van huis en Kane wordt er ook niet beter van. Dat klinkt misschien niet meelevend, maar je moet nu echt even je hoofd erbij houden. Ik duim voor je!
Ach lieverd wat sneu!! Tuurlijk doe ik een schietgebedje! En wat erg dat zn maatje zo zit te krijsen, dat moet door merg en en been gaan.

Sterke MV!!
Het is misschien off topic maar ik houd echt ook heel veel van mijn kat en zou zeer treurig zijn als ie doodging.

Maar de reactie van to komt mij over als bijna histerisch... Lijkt me niet gezond. Kan er idd niet iemand mee?

Iemand die aan de kalmeringspillen moet voor een zieke kat lijkt me niet goed...
Sterkte MV en doe voorzichtig. Hoop dat het iets onschuldigs is.
Rustig aan, doe voorzichtig in het verkeer.

en probeer te onthouden: die slechte dierenarts heeft toch zijn diploma gehaald en nog steeds een praktijk dus hij weet en heeft meer mogelijkheden dan jijzelf. Je doet het beste voor je kat.
Nou rustig naar de dierenarts. Ga anders nu alvast en met het openbaar vervoer, dan ben je er ook op tijd en hoef je niet te rijden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
ik duim voor Kane!
Neele, de katten zijn alles voor Mleen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte hopelijk valt het allemaal mee.
Ik duim keihard MV! Het komt vast goed met kleine Kane.

(ik weet dat je al onderweg bent, dus het is niet meer aan de orde, maar ik ga het toch zeggen... je mag niet achter het stuur met oxazepam in de mik. Heb ze toevallig zelf ook gehaald deze week, en kreeg dat duidelijk te horen van de apotheker. Trillend als een rietje achter het stuur is natuurlijk ook niet verstandig. Was beter geweest als je een vriendin of buurvrouw even had gevraagd om te rijden.)
Sterkte! Ik duim voor jullie...
Sterkte! Ik ga ook hard mee duimen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Sterkte MV! Bah...dieren die ziek zijn, is zo naar. Ik duim en hoop dat het meevalt!
Wat erg voor je MV!

Ik hoop dat de rit er naar toe veilig gaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:himalaya schreef op 22 januari 2011 @ 11:24:

Een taxi?Inderdaad zeg. Je bent niet goed wijs door hysterisch, trillend als een riet en met Oxazepam in je mik de weg op te gaan. Als je mijn kind zou aanrijden in zo'n doldwaze bui zou je nog niet jarig zijn.
Kane en MV, zet 'm op!
Ik dacht dat MV geen auto had hoor.

Ze gaat dus niet met eigen vervoer in ieder geval.

Misschien met het OV?

Sterkte M'leen!

quote:Spinster schreef op 22 januari 2011 @ 11:46:

[...]

Inderdaad zeg. Je bent niet goed wijs door hysterisch, trillend als een riet en met Oxazepam in je mik de weg op te gaan. Als je mijn kind zou aanrijden in zo'n doldwaze bui zou je nog niet jarig zijn.

Sorry MV, maar eensch met Spinster (hoi trouwens). Je bent al onderweg, maar misschien is het goed om de volgende keer iets verstandiger te werk te gaan. Ik begrijp dat je in paniek bent om je kat, maar vraag dan iemand anders om te rijden. Met een oxazepam op mag je niet rijden en als je een ongeluk veroorzaakt ben je niet verzekerd. Niemand heeft hier iets aan en al zeker je kat niet.

Sterkte!!
En wat vreemd trouwens dat er in heel Noord Holland maar 1 dierenarts is die weekenddienst heeft.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
(Spin! Where have you been lately? )

@ Elizaar; je bent een schatje.

@ MV; alles wat ik ook vind is al gezegd. Als je dan toch wil rijden, vertrek dan nu en doe heeel rustig aan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
kutkutkutkutkut!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Oh Eleonora, dat zou de zaak veranderen. Hopelijk is ze dan met het OV onderweg!
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
duimduimduimduimduim
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven