Anaal en ontlasting

17-01-2011 18:45 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje een vieze topictitel maar dat omschrijft wel mijn 'probleempje'.

Ik heb afgelopen vrijdag een trio gehad met 2 mannen. Dp was iets wat we al langer wilden proberen en omdat ik al vaker anale sex heb gehad leek het me niet zo'n probleem. Vantevoren (ongeveer 2 uur daarvoor) nog naar de wc geweest. Het was echt een fantastische ervaring alleen na afloop zat er nogal wat ontlasting aan het condoom van de man die me anaal genomen had. Vantevoren nog alleen anale sex met hem gehad en toen zat er niks aan en ongeveer een half uur later dus de dp en toen zat het condoom vol. Ben toch al vies uitgevallen ha ha dus had meteen zoiets van iieeeee. De man zelf vondt het geen probleem maar vondt het best vies,je ruikt het natuurlijk ook. Wat kan ik de volgende keer nog meer doen om dit te voorkomen?

Had al gekeken of er andere topics zijn over anale sex maar wilde niemands topic vervuilen (toepasselijk woord ha ha)
twee broers??? Trio met twee mannen tot daar aan toe maar met twee broers? Dat is ranzig
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 januari 2011 @ 16:25:

twee broers??? Trio met twee mannen tot daar aan toe maar met twee broers? Dat is ranzigEn als een man nou als fantasie een tweeling heeft? Dat hoor je wel vaker, toch?

( - voor de gevoelige lezertjes hieronder gaarne niet te lezen - )

@Willem1959: dus als ik dagelijks een drol leg die groter is als m'n pik moet ik dus uitkijken dat ik niet net als alle gay's strakjes incontinent ben? sorry hoor maar daar geloof ik dus ff niet in.
quote:lilalinda schreef op 21 januari 2011 @ 11:05:

Waar het volgens mij doorkomt, is omdat je een half uur voor de DP al anale sex had. Anale sex werkt al beetje als een klisma, dat stimuleert. Voortaan 1x anale sex in een etmaal :-)Wat is DP?
quote:granaatappeltje schreef op 22 januari 2011 @ 16:49:

[...]

Wat is DP?Double Penetration (één van voor en één van achter zeg maar)
@Mill, nou je toch bezig bent: waar komen die 2 broers nou ineens vandaan waar tutjemeteenrietje het over had?
quote:donderstraal schreef op 22 januari 2011 @ 17:00:

@Mill, nou je toch bezig bent: waar komen die 2 broers nou ineens vandaan waar tutjemeteenrietje het over had?Ja dat weet ik ook eigenlijk niet ik reageerde er alleen maar op (attention-whore als ik ben)
Stond ergens op de eerste pagina, hoe je aan een trio kwam.... waarom iemand riep, nou gewoon een vent met broer/neef/vriend

En twee zussen met 1 vent vind ik ook too much

Ik wil een hoop delen met mijn zus, lief, en leed, maar lust toch echt niet.
quote:Mil_Spec schreef op 22 januari 2011 @ 17:09:

[...]

Ja dat weet ik ook eigenlijk niet ik reageerde er alleen maar op (attention-whore als ik ben)
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 22 januari 2011 @ 17:33:

Stond ergens op de eerste pagina, hoe je aan een trio kwam.... waarom iemand riep, nou gewoon een vent met broer/neef/vriend

En twee zussen met 1 vent vind ik ook too much

Ik wil een hoop delen met mijn zus, lief, en leed, maar lust toch echt niet.Die iemand ben ik Was voor mij ook de 1e keer met 2 broers en voor hun ook wel ff wennen. Normaal is het dus met een vriend van mijn sv.
quote:Mil_Spec schreef op 22 januari 2011 @ 16:36:

[...]

En als een man nou als fantasie een tweeling heeft? Dat hoor je wel vaker, toch?

( - voor de gevoelige lezertjes hieronder gaarne niet te lezen - )

@Willem1959: dus als ik dagelijks een drol leg die groter is als m'n pik moet ik dus uitkijken dat ik niet net als alle gay's strakjes incontinent ben? sorry hoor maar daar geloof ik dus ff niet in.Een drol gaat van binnen naar buiten, toch effe iets anders dan een lul die van buiten naar binnen moet.
quote:lilalinda schreef op 22 januari 2011 @ 16:05:

Het idee dat anale sex schadelijk is, op uitrekking/verslapping veroorzaakt is volkomen onzin. (check serieuze sites als van NVSH). Dat soort fabeltjes stammen uit tijden dat men bang was voor homosexuele sex.

Het idee dat alleen de vagina geschikt is voor sex, komt van het idee dat sex alleen voor voortplanting is. Maar het is veel meer dan dat.

Zal destijds ook wel verzonnen zijn door bekrompen reli's die mensen bang probeerden te maken.
quote:Summerbeauty schreef op 17 januari 2011 @ 18:45:

Beetje een vieze topictitel maar dat omschrijft wel mijn 'probleempje'.

Ik heb afgelopen vrijdag een trio gehad met 2 mannen. Dp was iets wat we al langer wilden proberen en omdat ik al vaker anale sex heb gehad leek het me niet zo'n probleem. Vantevoren (ongeveer 2 uur daarvoor) nog naar de wc geweest. Het was echt een fantastische ervaring alleen na afloop zat er nogal wat ontlasting aan het condoom van de man die me anaal genomen had. Vantevoren nog alleen anale sex met hem gehad en toen zat er niks aan en ongeveer een half uur later dus de dp en toen zat het condoom vol. Ben toch al vies uitgevallen ha ha dus had meteen zoiets van iieeeee. De man zelf vondt het geen probleem maar vondt het best vies,je ruikt het natuurlijk ook. Wat kan ik de volgende keer nog meer doen om dit te voorkomen?

Had al gekeken of er andere topics zijn over anale sex maar wilde niemands topic vervuilen (toepasselijk woord ha ha)

leegpoepen is natuurlijk belangrijk, maar lekker veel glijmiddel doet het ook goed.

bij weinig glijmiddel blijft met meer plakken en komt mee naar buiten

bij voldoende glijmiddel veel minder last van (geen praktijk ervaring anders dan met vele soorten en maten speeltjes)
Volgens mij heb je meer stront aan je knulletje als je Cohen of andere linkse mensen neukt dan bij CU!
quote:Zamirah schreef op 22 januari 2011 @ 19:17:

[...]

Een drol gaat van binnen naar buiten, toch effe iets anders dan een lul die van buiten naar binnen moet.Ik wist niet dat het éénrichtingsverkeer was nee, wat misschien wel uit zo kunnen maken is dat die bruine beer er maar één keer door gaat en die genotsknots een paar keer heen en weer gaat, maar volgens mij kan het niet heel veel kwaad als je het niet 24/7 doet of als je het gaat lopen forceren of zo.
Is het vies? ja en nee, als je ruim van te voren nar het toilet bent geweest en je bent overtuigd dat je goed bent geweest kan het haast niet gebeuren.

En komt het toch voor, niet zeuren je weet samen dat het kan dus samen douchen en iets anders gaan doen.

Wij doen er gelukkig niet moeilijk om.

MIjn mannetje en ik zijn er gek op,en doen het vaak zo om eens af te wisselen.
Bij sommigen gaat het er zo ruig aan toe, dat ze dagen erna last hebben met zitten... En dat met regelmaat, jaren lang. Dat dat blijvend letsel veroorzaakt verbaast me nauwelijks.

Als ik anale seks heb gehad, heb ik daarna nergens last van. Ik kan me niet voorstellen dat dat schadelijk is....
werdt? vondt? verteerd? (in tegenwoordige tijd) Wat een spelfouten, vreselijk. Hebben deze mensen wel op school gezeten?
quote:Nieuwestart33 schreef op 21 januari 2011 @ 23:17:

[...]

O dus jij bent dus ook niet helemaal "normaal".......

Lijkt me ook dat je je oordeel iets genuanceerder kan aangeven....

Ieder zijn / haar genoegen met de normale omgangs vormen (en wetten) in acht genomen natuurlijk.....

Iedereen geniet ze.

Anaal / vaginaal of allebij tegelijk!!!!

Zij die er van genieten ga er voor!!!!!

Allebij, hahaha die kende ik nog niet.

Maar gewoon goed spoelen voordat je anaal gepakt wordt. Doe het zelf ook weleens, en het voelt erg schoon. Bij mijn vaatwasmachine doe ik één keer in de maand ook een schoonmaakbeurt met Calgon
Ik heb nooit begrepen waarom mensen vies zijn van hun eigen lijf. Bij diepe, langdurige anale seks komt er ook vaak wat ontlasting. Daar heb je celstofmatjes en vochtige doekjes voor. Gewoon wegvegen en lekker verder gaan. Je kunt je darm helemaal uitspoelen met water, maar dat is een hoop werk en als je wekelijks anaal wilt neuken, is het ook niet helemaal gezond. Gewoon accepteren en genieten.

... Je kunt ook niet aan anale seks doen. Seks is zowiezo een vieze bezigheid toch, al dat vocht en slijm, brrr ;)
Ben het helemaal eens met HenBer.
Hangt ook een beetje af van de soort ontlasting. En het tijdstip (de een eenmaal daags in de ochtend, rest vd dag niet, dat scheelt al)

Als je er echt zeker van wil zijn dat de kans op ontlasting minimaal is, kan je eerder op de dag een spoeling doen daar, als je een date hebt staan. Dat kost je dan paar uur en daar moet je dan altijd rekening mee houden (vooraf weten dat je dat van plan bent die avond bijv).. Als ik weet dat die kans er in zit die avond, wil ik overal (en daar met name) toch wel zo schoon mogelijk zijn, maar vind het ook wel een heel gedoe.. en minder spontaan
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven