Anaal en ontlasting

17-01-2011 18:45 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje een vieze topictitel maar dat omschrijft wel mijn 'probleempje'.

Ik heb afgelopen vrijdag een trio gehad met 2 mannen. Dp was iets wat we al langer wilden proberen en omdat ik al vaker anale sex heb gehad leek het me niet zo'n probleem. Vantevoren (ongeveer 2 uur daarvoor) nog naar de wc geweest. Het was echt een fantastische ervaring alleen na afloop zat er nogal wat ontlasting aan het condoom van de man die me anaal genomen had. Vantevoren nog alleen anale sex met hem gehad en toen zat er niks aan en ongeveer een half uur later dus de dp en toen zat het condoom vol. Ben toch al vies uitgevallen ha ha dus had meteen zoiets van iieeeee. De man zelf vondt het geen probleem maar vondt het best vies,je ruikt het natuurlijk ook. Wat kan ik de volgende keer nog meer doen om dit te voorkomen?

Had al gekeken of er andere topics zijn over anale sex maar wilde niemands topic vervuilen (toepasselijk woord ha ha)
quote:ikdoehet schreef op 17 januari 2011 @ 21:39:

Soms is het echt heel schoon en soms helaas niet.

Shit happens!

Nope; shit NEVER just happens:

it ALWAYS comes from an asshole !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 19 januari 2011 @ 00:45:

[...]

Nope; shit NEVER just happens:

it ALWAYS comes from an asshole !
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:willem1959 schreef op 18 januari 2011 @ 23:23:

Een anus is niet om in te neuken.Sommige dames ook niet van voren hoor!
blijf bij die anaal douche, maar doe een geurkaasje voor de zekerheid.. hahaha

en idd shit happens
Dat is toch hartstikke goor? En met welk doel? Waarom laat je in hemelsnaam je anus oprekken en uitwonen? Hoe denk je dat de boel er uit ziet na vele jaren anale seks?

Een bevriend arts heeft mij eens verteld dat ze heel wat herstel operaties doen bij homo's die jaren lang in hun kont geneukt zijn. Nou, lekker vooruitzicht dan dames. Als je vriend maar aan zijn gerief komt, nietwaar?
Jeetje Willem moraal(reet)ridder.... Ik zou het op prijs stellen je toon wat te matigen en verder om mensen in hun waarde te laten als ze deze seksuele voorkeur hebben. En ik geloof je arts-verhaal best maar dan nog. Ik zie dat in dezelfde categorie als roken, rokers weten ook dat daar risico's aan kleven en doen het toch. Hoewel af en toe in je kont geneukt worden me minder ongezond lijkt dan dat ,net zoals een heleboel andere dingen die jij nooit zou doen en die anderen misschien super leuk/lekker/kicken vinden.

Je posts raken kant nog wal in dit topic.
Sexuele voorkeuren kunnen ook een afwijking zijn hoor.

Sommige doen het namelijk graag met kinderen. Met andere woorden, niet alles wat gebeurt is normaal.
quote:willem1959 schreef op 19 januari 2011 @ 23:34:

Dat is toch hartstikke goor? En met welk doel? Waarom laat je in hemelsnaam je anus oprekken en uitwonen? Hoe denk je dat de boel er uit ziet na vele jaren anale seks?

Spreek je uit ervaring?
quote:willem1959 schreef op 19 januari 2011 @ 23:34:

Een bevriend arts heeft mij eens verteld dat ze heel wat herstel operaties doen bij homo's die jaren lang in hun kont geneukt zijn. Nou, lekker vooruitzicht dan dames. Als je vriend maar aan zijn gerief komt, nietwaar?

Homo's hebben ook geen hoofdingang.....
quote:quattro35 schreef op 20 januari 2011 @ 00:41:

[...]

Spreek je uit ervaring? Visuele ervaring ja. Zoek maar eens op seksfilmsites. Ik mag helaas de link niet geven, want 18+, maar er zijn (vrouwen) met zo een raar uitgerekt poepgat. Daar loop je behoorlijk mee voor lul, om het zo maar te noemen.
quote:willem1959 schreef op 20 januari 2011 @ 08:00:

[...]

Visuele ervaring ja. Zoek maar eens op seksfilmsites. Ik mag helaas de link niet geven, want 18+, maar er zijn (vrouwen) met zo een raar uitgerekt poepgat. Daar loop je behoorlijk mee voor lul, om het zo maar te noemen

Goh Willem.....dat jij naar dat soort filmpjes kijkt, blijkt dan toch iets van interesse te zijn bij je. Wil je hier iets kwijt misschien? Heb je eigenlijk een onderliggende vraag die je niet durft te stellen? Kom man, je weet het toch....lucht je hart!.
Dat is goed voor je, Willem. Daar is dit forum voor... om je problemen te bespreken!
World of Warcraft: Legion
Ha ha die Willem, eindelijk iemand die me vandaag na een harde werkdag aan het lachen heeft gekregen.

Gelukkig voor mij denkt mijn sv (dus niet mijn vriend) heel erg aan mijn genot en gebeurt het 'uitwonen'(hihi) niet wekelijks dus de schade zal uiteindelijk meevallen.

Enne...vaginale douche en geurkaarsen staan op mijn lijstje
Ach, gewoon schijt aan hebben.
Ho, wacht ff...Summerbeauty, begrijp ik nou goed dat je én een vriend hebt, én een sv én sv via je sv waar je een trio mee hebt gedaan? Jouw 'probleempje' weegt niet op tegen de voordelen!

Maarre, denkt je vriend niet aan je genot dan? Of begrijp ik dat nu verkeerd n.a.v. je laatste post?

On topic: maak je niet druk, dat deden de heren blijkbaar ook niet.
quote:Summerbeauty schreef op 17 januari 2011 @ 21:51:

En mijn vaste sv is gelukkig niet vies van me dat scheelt wel. De man die er nu bij was zag ik voor het eerst in real life dus hoop niet dat ie nu op me afgeknapt is het is namelijk een superlekker ding en waanzinnig goed in bed ha ha ha

......

maar ben je daar dan niet van geschrokken of maakte het je niks uit dat er wat aanzat? Heb inmiddels vernomen van sv dat de andere man het echt GEWELDIG vondt en zeker voor herhaling vatbaar dus dat zit wel goed gelukkig. Ga er wel voor zorgen dat ik voortaan een klysma of vaginaal oduche n huis heb just in case.

Tuurlijk maakt dat niks uit voor een man, als je een race mag rijden in een Bugatti Veyron, ga je toch ook niet zeuren dat er een modderspatje om het wiel zit?

(sorry dat ik je even vergeleek met een auto )

OT: ik zou beiden wel eens willen ..... en beiden zullen hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren
Waar het volgens mij doorkomt, is omdat je een half uur voor de DP al anale sex had. Anale sex werkt al beetje als een klisma, dat stimuleert. Voortaan 1x anale sex in een etmaal :-)
quote:Mil_Spec schreef op 21 januari 2011 @ 11:00:

[...]

Tuurlijk maakt dat niks uit voor een man, als je een race mag rijden in een Bugatti Veyron, ga je toch ook niet zeuren dat er een modderspatje om het wiel zit?

(sorry dat ik je even vergeleek met een auto )

[afbeelding]

OT: ik zou beiden wel eens willen ..... en beiden zullen hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren Ha ha het is je vergeven want het is wel een heule mooie auto
quote:missthing80 schreef op 20 januari 2011 @ 22:19:

Ho, wacht ff...Summerbeauty, begrijp ik nou goed dat je én een vriend hebt, én een sv én sv via je sv waar je een trio mee hebt gedaan? Jouw 'probleempje' weegt niet op tegen de voordelen!

Maarre, denkt je vriend niet aan je genot dan? Of begrijp ik dat nu verkeerd n.a.v. je laatste post?

On topic: maak je niet druk, dat deden de heren blijkbaar ook niet.Nee ik heb geen vriend (had het over vriend omdat Willem daar dacht ik iets over zei). heb alleen een sv en nu sinds kort een 2e sv ha ha ha
En gewoon jezelf toucheren? Handschoentje aan, en wat vaseline, een paar keer ronddraaien? Dan kan je zelf voelen of er eventueel nog ontlasting zit.
quote:mutsy20 schreef op 21 januari 2011 @ 16:09:

En gewoon jezelf toucheren? Handschoentje aan, en wat vaseline, een paar keer ronddraaien? Dan kan je zelf voelen of er eventueel nog ontlasting zit.

Maar mijn vinger is (gelukkig maar ) een heel stuk korter.

De vaginaaldouche lijkt me tot nu toe nog het beste,en het klysma.

En de geurkaarsen voor op mijn nachtkastje
quote:ikdoehet schreef op 17 januari 2011 @ 21:39:

Soms is het echt heel schoon en soms helaas niet.

Shit happens!

Tja wat moet je daar nou aan toe voegen.......????

Vooral geen Shit

But it happens.....
quote:willem1959 schreef op 20 januari 2011 @ 00:24:

Sexuele voorkeuren kunnen ook een afwijking zijn hoor.

Sommige doen het namelijk graag met kinderen. Met andere woorden, niet alles wat gebeurt is normaal.

O dus jij bent dus ook niet helemaal "normaal".......

Lijkt me ook dat je je oordeel iets genuanceerder kan aangeven....

Ieder zijn / haar genoegen met de normale omgangs vormen (en wetten) in acht genomen natuurlijk.....

Iedereen geniet ze.

Anaal / vaginaal of allebij tegelijk!!!!

Zij die er van genieten ga er voor!!!!!
quote:Nieuwestart33 schreef op 21 januari 2011 @ 23:17:

[...]

O dus jij bent dus ook niet helemaal "normaal".......

Lijkt me ook dat je je oordeel iets genuanceerder kan aangeven....

Ieder zijn / haar genoegen met de normale omgangs vormen (en wetten) in acht genomen natuurlijk.....

Iedereen geniet ze.

Anaal / vaginaal of allebij tegelijk!!!!

Zij die er van genieten ga er voor!!!!!Ja, en niet zeuren als je, een paar jaar verder, hopeloos uitgerekt bent.
Het idee dat anale sex schadelijk is, op uitrekking/verslapping veroorzaakt is volkomen onzin. (check serieuze sites als van NVSH). Dat soort fabeltjes stammen uit tijden dat men bang was voor homosexuele sex.

Het idee dat alleen de vagina geschikt is voor sex, komt van het idee dat sex alleen voor voortplanting is. Maar het is veel meer dan dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven