Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
vrijdag 21 januari 2011 om 10:39
Ze stuurt me net een smsje met geboorte tijdstip en naam van het jongetje. En dat ze samen uitgebreid afscheid hebben kunnen nemen. Ik zit gewoon te huilen voor haar.
Cracotte in stikken? Volgens mij niet hoor, CB adviseerde dat juist omdat het gelijk zacht wordt van speeksel. En dat klopt ook wel, vandaar de specie.
Ik zou zo graag iets doen voor mijn vriendin, maar ik vrees dat er niks is wat haar nu helpt. Ik stuur steeds mailtjes en sms-jes, en van de week een kaartje. Nu het kindje geboren is maar weer een kaartje. Jullie nog tips?
Cracotte in stikken? Volgens mij niet hoor, CB adviseerde dat juist omdat het gelijk zacht wordt van speeksel. En dat klopt ook wel, vandaar de specie.
Ik zou zo graag iets doen voor mijn vriendin, maar ik vrees dat er niks is wat haar nu helpt. Ik stuur steeds mailtjes en sms-jes, en van de week een kaartje. Nu het kindje geboren is maar weer een kaartje. Jullie nog tips?
vrijdag 21 januari 2011 om 10:41
Dat is lief viool, maar ik werk maar 2,5 dag, dus dat valt wel mee. En ik kolf maar een paar keer per week, want ik kom tussendoor nog thuis om te eten en te voeden als ik avondspreekuur draai. Toen de jongens klein waren werkte ik 50 km van huis en moest ik veel meer kolven, want tussendoor naar huis was er niet bij. Dit hou ik nog wel een tijdje vol hoor. Ik vind borstvoeding veel te knus en ook practisch trouwens om nu al te stoppen.
En jij, wanneer begin je weer? Al snel toch?
En jij, wanneer begin je weer? Al snel toch?
vrijdag 21 januari 2011 om 10:43
O, Sardegna, wat vreselijk voorje vriendin.... Wat erg...
Ik vind het heel dapper van haar.
Fijn, dat grote L weer wat beter is! Klonk echt heel ziek.
En die cracottes! Jaaaa, ik weet nog dat ik dat middelste ook eens gaf toen ie die leeftij had. Volgens mij werkt het prima als specie ( of superlijm) idd!
Lekker kaasfondue. Helaas geen verdere tips voor je, Bengel, maar oooo, wat lekker!
Goed gescoord, dat jasje, Viool!
En wat een rijkdom zomaar aan je keukentafel dan, hè?
O jee, Amalia, iq gezakt?!hihi, zal vast aan de drukte en vermoeidheid van een 3e kindje liggen.
En ben ook benieuwd of je nog actie hebt ondernomen op die baan die je gezien had.
Herkenbaar Uma. Even er lekker tussenuit, betekent met kinderen meestal niet echt uitrusten.
RW, doet je fiets het alweer?
Fysio is net weer geweest voor R. Ik heb echt wel het idee, dat het nut heeft. Gelukkig maar.
Zometeen na school moet ik met de jongens naar de kapper. Niet handig, aangezien ik dan ook de fles van R heb...Kan ook niet afzeggen, want heb al een afspraak gemist door de sneeuw vorige keer.
Ik vind het heel dapper van haar.
Fijn, dat grote L weer wat beter is! Klonk echt heel ziek.
En die cracottes! Jaaaa, ik weet nog dat ik dat middelste ook eens gaf toen ie die leeftij had. Volgens mij werkt het prima als specie ( of superlijm) idd!
Lekker kaasfondue. Helaas geen verdere tips voor je, Bengel, maar oooo, wat lekker!
Goed gescoord, dat jasje, Viool!
En wat een rijkdom zomaar aan je keukentafel dan, hè?
O jee, Amalia, iq gezakt?!hihi, zal vast aan de drukte en vermoeidheid van een 3e kindje liggen.
En ben ook benieuwd of je nog actie hebt ondernomen op die baan die je gezien had.
Herkenbaar Uma. Even er lekker tussenuit, betekent met kinderen meestal niet echt uitrusten.
RW, doet je fiets het alweer?
Fysio is net weer geweest voor R. Ik heb echt wel het idee, dat het nut heeft. Gelukkig maar.
Zometeen na school moet ik met de jongens naar de kapper. Niet handig, aangezien ik dan ook de fles van R heb...Kan ook niet afzeggen, want heb al een afspraak gemist door de sneeuw vorige keer.
vrijdag 21 januari 2011 om 10:50
O, iedereen is hier tegelijk.
Ik denk eigenlijk, dat je niet meer kan doen dan je nu al doet, sardegna. Door je mail/sms/kaart weet ze dat je aan haar denkt en met haar meeleeft. Dat is vast al heel fijn voor haar. Jammergenoeg kun je haar verdriet toch niet wegnemen...
Misschien kun je haar laten weten er voor haar te zijn. Dat ze altijd bij je uit mag razen en huilen...ik weet het eigenlijk ook niet...
Ik denk eigenlijk, dat je niet meer kan doen dan je nu al doet, sardegna. Door je mail/sms/kaart weet ze dat je aan haar denkt en met haar meeleeft. Dat is vast al heel fijn voor haar. Jammergenoeg kun je haar verdriet toch niet wegnemen...
Misschien kun je haar laten weten er voor haar te zijn. Dat ze altijd bij je uit mag razen en huilen...ik weet het eigenlijk ook niet...
vrijdag 21 januari 2011 om 11:06
Sardegna vreselijk van je vriendin echt heel erg. En inderdaad met een lege buik thuiskomen brrr. Mijn schoonzusje is 4 jaar geleden met 17 wk bevallen vruchtwater was zomaar gebroken. Goed is denk ik ook na een paar weken/ maanden blijven vragen hoe het gaat en het bespreekbaar maken, dat durft niet iedereen maar is wel belangrijk.
veel sterkte in ieder geval,
En wat fijn dat L weer beter is! En dat je weer lekker hebt geslapen en dat je weekend hebt!
Kaasfondue, mmm ik heb er gelijk zin in haha wij doen ook altijd met bloemkool roosjes en broccoli roosjes. Aardappeltjes vind ik ook een leuk idee ga ik een keer doen
Vanavond de finale van the voice!!!! Hoewel het volgensmij niet heel spannend is wie er gaat winnen...
Fiets is het vanzelf weer gaan doen, maar ze zijn nog steeds niet langsgeweest. beetje jammer, een super fiets maar de service is heel langzaam. gelukkig doet ie het weer anders had ik ze iedere dag opgebeld!
Dochter en J zijn nog erg verkouden en nog steeds pus ogen. Ik word zo teruggebeld door de dokter, het moest vandaag over zijn anders oogdruppels. Nu moest ik met kamillethee deppen in de ogen maar helpt helaas niet
Rikst moeilijk he soms het plannen van alles en dan ook nog rekening houden met slaapjes en flesjes. Kun je geen fles meenemen naar de kapper?
vanmorgen had zoon viering op school hij moest met zijn klas voor de hele school een liedje zingen, juf op de gitaar nou dan sta ik dus echt te huilen he J lekker op schoot was zo leuk! En hij geniet er dan ook zo van dat ik er ben, steek ik mijn duim op na afloop en hij dan ook snif ik ben een weekdier zucht
j is weer wakker later!!!
veel sterkte in ieder geval,
En wat fijn dat L weer beter is! En dat je weer lekker hebt geslapen en dat je weekend hebt!
Kaasfondue, mmm ik heb er gelijk zin in haha wij doen ook altijd met bloemkool roosjes en broccoli roosjes. Aardappeltjes vind ik ook een leuk idee ga ik een keer doen
Vanavond de finale van the voice!!!! Hoewel het volgensmij niet heel spannend is wie er gaat winnen...
Fiets is het vanzelf weer gaan doen, maar ze zijn nog steeds niet langsgeweest. beetje jammer, een super fiets maar de service is heel langzaam. gelukkig doet ie het weer anders had ik ze iedere dag opgebeld!
Dochter en J zijn nog erg verkouden en nog steeds pus ogen. Ik word zo teruggebeld door de dokter, het moest vandaag over zijn anders oogdruppels. Nu moest ik met kamillethee deppen in de ogen maar helpt helaas niet
Rikst moeilijk he soms het plannen van alles en dan ook nog rekening houden met slaapjes en flesjes. Kun je geen fles meenemen naar de kapper?
vanmorgen had zoon viering op school hij moest met zijn klas voor de hele school een liedje zingen, juf op de gitaar nou dan sta ik dus echt te huilen he J lekker op schoot was zo leuk! En hij geniet er dan ook zo van dat ik er ben, steek ik mijn duim op na afloop en hij dan ook snif ik ben een weekdier zucht
j is weer wakker later!!!
vrijdag 21 januari 2011 om 12:39
Sardegna ik denk dat wat jij doet nu genoeg is, een vriendin deed het erg goed dat ze erg verwend werd, helaas is haar zoontje op zn eerste overleden ( heel erg ik kan daar nog om huilen, gisteren ook toen ik daar aan dacht. Zo'n klein mensje waar je hart en ziel voor geeft !!maar laat dat niet merken - ik weet dat ze dat niet zou waarderen juist - het gejank van anderen ) zii wilde verrassingspakketten en heel veel chocolade en warmte. Het was in haar geval dus goed te vragen : wat wil je ! Maar er zijn ook zoveel typen mens. Wat ik hier lees van RW: er later nog op terugkomen bijv en niet doen alsof het niet gebeurd is. Je doet het goed, je kan inderdaad niet veel meer doen.
vrijdag 21 januari 2011 om 16:55
vrijdag 21 januari 2011 om 21:19
Dank je voor de tip RW, om juist in de toekomst te blijven praten erover (als ze dat wil natuurlijk) en te vragen hoe het gaat. Wat erg dat jullie dat in de familie meegemaakt hebben, wat een impact zal dat gehad hebben.
Nu maar even finale van the voice kijken, simpel vermaak maar altijd leuk. En ze zijn wel echt alle 4 goed vind ik.
Viool, ik vind jou ook heel knap, dat je constant schakelt tussen baby en (pre)pubers, en dat met continu slaapgebrek. Grappig hoe dat blijkbaar opgeslagen zit in je systeem, die babytijd. Ik denk ook regelmatig: o ja, zo was dat.
Nu maar even finale van the voice kijken, simpel vermaak maar altijd leuk. En ze zijn wel echt alle 4 goed vind ik.
Viool, ik vind jou ook heel knap, dat je constant schakelt tussen baby en (pre)pubers, en dat met continu slaapgebrek. Grappig hoe dat blijkbaar opgeslagen zit in je systeem, die babytijd. Ik denk ook regelmatig: o ja, zo was dat.
zaterdag 22 januari 2011 om 08:05
zaterdag 22 januari 2011 om 08:59
RW ! Arme RW ! Ik kom lekker sacherijnen, kort geslapen en dan houd ik niet van weekenden, dan voel ik me echt niet fijn ! Man ligt aan mn ene kant te piepen wil je met mij blabla en ootje aan de andere kant te huilen, borst, opstaan etc.
Tuurlijk sta ik dan met ootje op maar ik vind het zo jammer dat man het net als mij opvat ; ik mis ook t samen zijn, maar hij ook natuurlijk maar gaat dan van die kinderachtige dingen zeggen wehhhhhh nooit verwacht.
Hum goedemorgen ! Ik ga appel maken voor o
en aan het RW front;
heeeel veeeeel beterschap en vitamientjes
Tuurlijk sta ik dan met ootje op maar ik vind het zo jammer dat man het net als mij opvat ; ik mis ook t samen zijn, maar hij ook natuurlijk maar gaat dan van die kinderachtige dingen zeggen wehhhhhh nooit verwacht.
Hum goedemorgen ! Ik ga appel maken voor o
en aan het RW front;
heeeel veeeeel beterschap en vitamientjes
zaterdag 22 januari 2011 om 15:08
Lente ja.
Is het trouwens al weer warm in jouw huis Viool of nog steeds barre koude?
RW wat een ziekenboeg daar bij jou, ook niet leuk. Beterschap en sterkte.
He gat, Aatje is nu alweer 2x wakker geworden afgelopen nacht en de nacht ervoor. Balen, ging net zo goed. Vannacht mss maar even laten mekkeren.
Is het trouwens al weer warm in jouw huis Viool of nog steeds barre koude?
RW wat een ziekenboeg daar bij jou, ook niet leuk. Beterschap en sterkte.
He gat, Aatje is nu alweer 2x wakker geworden afgelopen nacht en de nacht ervoor. Balen, ging net zo goed. Vannacht mss maar even laten mekkeren.
zaterdag 22 januari 2011 om 16:44
Oh Sardegna wat verschrikkelijk voor je vriendin. WAt een hel waar ze doorheen gaan zeg. En idd wat je zegt, met een lege buik in een leeg huis thuiskomen.... Gewoon verschrikkelijk!! Jij ook sterkte hiermee, want het valt niet mee om je vriendin zo te zien.
RW heel veel beterschap voor al jou zieken thuis. IK hoop voor je dat het vannacht weer beter zal gaan.
En ook voor jou Amalia, want dat is niet leuk natuurlijk, als het een poosje zo goed ging.
Ach Viool, lagen ze met zijn 2en te vechten om je borst! Weet je het is nu even niet anders, daar zal je man toch mee moeten dealen. Valt niet mee, zo'n uk die ook heel veel mama aandacht nodig heeft.
Hier alles prima en rustig. Mannetje voel ik af en toe zakken, heb ik het idee. Niet echt een fijn gevoel moet ik zeggen. Kan ik me van de meiden ook niet meer echt herinneren.
RW heel veel beterschap voor al jou zieken thuis. IK hoop voor je dat het vannacht weer beter zal gaan.
En ook voor jou Amalia, want dat is niet leuk natuurlijk, als het een poosje zo goed ging.
Ach Viool, lagen ze met zijn 2en te vechten om je borst! Weet je het is nu even niet anders, daar zal je man toch mee moeten dealen. Valt niet mee, zo'n uk die ook heel veel mama aandacht nodig heeft.
Hier alles prima en rustig. Mannetje voel ik af en toe zakken, heb ik het idee. Niet echt een fijn gevoel moet ik zeggen. Kan ik me van de meiden ook niet meer echt herinneren.
zaterdag 22 januari 2011 om 19:44
alles onder controle hier! Oudste heeft de hele dag op de bank gelegen heel zielig maar hij lag daar gewoon lekker, luister cd-tjes aan, en ik had geen kind aan hem. De hele dag rond 39,5 gehouden. Met dochter en J lekker naar de markt gereden, hij zit nu in een peuterschelp in de bakfiets nu kunnen er 4 kindjes in of 2 kindjes en een buggy dus dat is fijn.
Vanmiddag moest man aan het werk heeeeel jammer hij kwam wel eten maar is nu weer weg
bengel ja dat indalen! Sommige dingen vergeet je echt he, maar dat kan behoorlijk pijn doen inderdaad, zijn echt oefen weeën
Vanmiddag moest man aan het werk heeeeel jammer hij kwam wel eten maar is nu weer weg
bengel ja dat indalen! Sommige dingen vergeet je echt he, maar dat kan behoorlijk pijn doen inderdaad, zijn echt oefen weeën
zaterdag 22 januari 2011 om 22:13
Hi, aangeschoten en heel blij op de bank. Heerlijk uit eten geweest, kinderen waren te zoet. Ja, oke, er was 70m2 speelkelder, dus voor de jongens een walhala. Maar Aatje was ook heel zoet. Ik had bloemkool voor haar mee en 2 biologische rijstwafels. Ze heeft heerlijk zoet op schoot zitten knabbelen en tijdens het hoofdgerecht in de wandelwagen zitten duimen en spelen met Sophie de giraf.
Ze was wel bij het toetje heeeeel moe, was ook al 9 uur! Normaal ligt ze er om half 8 in. Maar zoet zoet zoet. in haar oogjes wrijven, even bij opa of oma op schoot, dan weer bij mij of papa. Erg lief.
Ze lag er om half 10 in, jongens kwart voor 10. Ik hoop dat dat morgen zich terugbetaald in een beetje uitslapen.
Pfoei, 4 wijntjes op en ik ben in de bonen ha ha.
RW, was oudste alleen thuis of was man erbij?
Viool, lekker op tijd naar bed met man nu ?
Bengel dat zakken is irritant!!! Doet zeer, ik vond het net en flinke blauwe plek. Ook niet relaxt met fietsen Ben je al een beetje gewend aan het gegeven jongen? Naam gekozen??? Of moeten we nog helpen?
Ze was wel bij het toetje heeeeel moe, was ook al 9 uur! Normaal ligt ze er om half 8 in. Maar zoet zoet zoet. in haar oogjes wrijven, even bij opa of oma op schoot, dan weer bij mij of papa. Erg lief.
Ze lag er om half 10 in, jongens kwart voor 10. Ik hoop dat dat morgen zich terugbetaald in een beetje uitslapen.
Pfoei, 4 wijntjes op en ik ben in de bonen ha ha.
RW, was oudste alleen thuis of was man erbij?
Viool, lekker op tijd naar bed met man nu ?
Bengel dat zakken is irritant!!! Doet zeer, ik vond het net en flinke blauwe plek. Ook niet relaxt met fietsen Ben je al een beetje gewend aan het gegeven jongen? Naam gekozen??? Of moeten we nog helpen?
zondag 23 januari 2011 om 09:17
Ootje ligt nuaaaaahhhhhhhhhhhh roepend en met haar benen stampend in box en ik hang beetje wezenloos op de bank, als een soort zeeheks vrees ik, met ongekamd haar en een blauwe badjas van man. Snachts nogsteeds zelfde, veel wakker maar ja wat doe je, laat je haar prutten of aan borst ? Ik geef haar altijd borst maar goed dan is ze dus gewoon ook 4x wakker. Zodra ikhaar in wieg leg slaapt ze daar maar even. In bed slaapt ze volgens mij door maar ook geen idee om door te zetten.
Wat heerlijk Amalia !
Een etentje met een gezellige A en een speelruimte, geweldig ! Tip me het restaurant maar ! Wat heb je op ? Waren jullie met schoonouders
rw wat een geluk dat je zo'n stoere zieke hebt die zich op de bank vermaakt, gelukkig maar want jij hebt je portie ook gehad.
Bengel hoe is het vandaag ?? Nog steeds last van de baby die " zakt " ? Ik heb dat bij mviool laat gehad, die was ook erg laat.
Uma en 5x5 mis ik. Ik hoop dat jullie meelezen en een knuffel en tot gauw. Ik snap wel hoor dat jullie niet steeds langs komen..
Tieger hoe gaat het daar ?? Is de oudste zelf met de luiers aan de gang ??
Rikst, ootje haar hoofd trekt steeds meer bij trouwens dus het is allemaal nog zo mooi flexibel
hier hoop gedoe. Man is woest om de overname want die mensen misdragen zich. Ze bedreigen ( we hebben wapens ) stalken ons door heel de dag te bellen. Enfin man ook weer ziek. En als je een bedrijf overneemr en je komt er erna achter dat je bepaalde vergunningen op dat pand niet krijgt is dat naar mijn mening en wettelijk je eigen verantwoording dus ik ben ook erg boos.
Vrienden van ons hebben gister 2 inbrekers gevangen na een wilde achtervolging. Hun huis was leeggeroofd en nu zaten er inbrekers ( dezelfde ) bij buren. Ik moest wel lachen, wat een verhaal, per fiets achtervolgt, toen auto erbij, tram in, station in en met politie de trein stilgezet... Avontuur ! Nou hopen dat ze al hun familie bezit etc terug krijgen
Wat heerlijk Amalia !
Een etentje met een gezellige A en een speelruimte, geweldig ! Tip me het restaurant maar ! Wat heb je op ? Waren jullie met schoonouders
rw wat een geluk dat je zo'n stoere zieke hebt die zich op de bank vermaakt, gelukkig maar want jij hebt je portie ook gehad.
Bengel hoe is het vandaag ?? Nog steeds last van de baby die " zakt " ? Ik heb dat bij mviool laat gehad, die was ook erg laat.
Uma en 5x5 mis ik. Ik hoop dat jullie meelezen en een knuffel en tot gauw. Ik snap wel hoor dat jullie niet steeds langs komen..
Tieger hoe gaat het daar ?? Is de oudste zelf met de luiers aan de gang ??
Rikst, ootje haar hoofd trekt steeds meer bij trouwens dus het is allemaal nog zo mooi flexibel
hier hoop gedoe. Man is woest om de overname want die mensen misdragen zich. Ze bedreigen ( we hebben wapens ) stalken ons door heel de dag te bellen. Enfin man ook weer ziek. En als je een bedrijf overneemr en je komt er erna achter dat je bepaalde vergunningen op dat pand niet krijgt is dat naar mijn mening en wettelijk je eigen verantwoording dus ik ben ook erg boos.
Vrienden van ons hebben gister 2 inbrekers gevangen na een wilde achtervolging. Hun huis was leeggeroofd en nu zaten er inbrekers ( dezelfde ) bij buren. Ik moest wel lachen, wat een verhaal, per fiets achtervolgt, toen auto erbij, tram in, station in en met politie de trein stilgezet... Avontuur ! Nou hopen dat ze al hun familie bezit etc terug krijgen