Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@Assie

Heel veel plezier en succes met de echo vandaag. Ik denk aan je!

@Moimoi

O meid, en jullie hadden nog wel zo je best gedaan. Kan me heel goed voorstellen dat je erg teleurgesteld bent. Een dikke knuffel voor jou.

@orchis

Wat jammer van je feestje. Kun je het misschien wat kleinschaliger maken? Bijv er een high tea van maken ofzo. Maarja, dertig vraagt natuurlijk wel om een feest. Het wordt hoe dan ook gezellig meid!

@Magz

Fijn dat het goed geregeld is, mocht je zwanger worden. Maar Magzman's reactie is wat minder leuk...

@janine

Vandaag is het hele gezin compleet! Yes! Alle pijn, moeite, bedrust etc is geweest en nu kan het gezinsleven vol huiltjes, poepluiers en spuugjes beginnen. Zet hem op daar!

@VK

Ach wat zielig van vkbaby. Hoe gaat het nu met hem?

@Romo

O wat goed, onze NOD's lopen vrijwel gelijk. Spannend! Zou wel erg gezellig zijn. Helemaal als Pipo ook nog even aanhaakt de volgende week. Die is vast ook aan het marathonseksen van al die alpenlucht.

O, ik ben zo blij. Werd echt met een heel happy gevoel wakker vanochtend. Ik ben klaar daar! Nooit meer...

En nog mooier: zie net in mijn inbox een mail met drie potentiele opdrachten! Woehaa! Ga zo maar eens bellen om een afspraak in te plannen!

Pompompidom
Hee allemaal, hier even een kort berichtje van mij.

@ Frutje: Gefeliciteerd met het ophouden van je k**baan . Fijn dat dat ook weer achter de rug is!

@ Magz: ik heb ook het boek van Mariel Croon gehaald en inmiddels doorgegeven aan vriendinnen. Is een goed boek, relatief zakelijk en handig bij het overhalen van de man.

Hier: nog een maandje tot m'n verlof. Ben nu echt aan het aftellen, want het begint toch wel wat zwaarder te worden allemaal. Ben 's avonds na het werk helemaal uitgeteld, maar kom 's nachts niet tot rust (veel pijn in m'n onderrug), dus zo raak ik steeds meer in de vicieuze vermoeidheidscirkel. Gelukkig zijn ze op m'n werk redelijk flexibel en als het echt niet meer gaat, mag ik gewoon 's middags naar huis.

BabyNuk trapt er flink op los, poeh, soms denk ik dat ze bezig is zichzelf handmatig uit mijn buik te bevrijden, haha (maar het is normaal en een goed teken, lees ik overal, dus ik maak me niet te druk).

Zo, nu even bijlezen, hoor!
Ja, ik denk dat ik dat boek van Marielle Kroon maar ga aanschaffen. Maar nu nog niet, zit een beetje krapjes bij kas vanwege de vakantie en om nou mijn spaargeld aan te spreken daarvoor... neh.

Even een paar weekjes wachten nog, dus!
quote:Magz schreef op 21 januari 2011 @ 14:41:

Ja, ik denk dat ik dat boek van Marielle Kroon maar ga aanschaffen. Maar nu nog niet, zit een beetje krapjes bij kas vanwege de vakantie en om nou mijn spaargeld aan te spreken daarvoor... neh.

Even een paar weekjes wachten nog, dus!Kijk eens op marktplaats, daar wordt het boek voor rond de 15 euro aangeboden. Het is het boek dat rood-blauw-oranje-roze gestreept is en het heet voluit: 'Zwanger worden, het handboek voor kinderwensers en twijfelaars' .
quote:Magz schreef op 21 januari 2011 @ 14:41:

Even een paar weekjes wachten nog, dus!

Woon je in midden NL?

Dan mag je het zo bij me komen ophalen.
Hi dames......tijd voor een update!

Het zag er goed uit! (ik ben echt zwanger...haha).

Jaja, een kindje van 3 centimeter was duidelijk zichtbaar. Janine: ik heb geen tweelingervaring nodig.....het was er echt 'maar' 1.

Het hartje kloptje goed, het bewoog, er zaten armpjes en beentjes aan.

Ik ben volgens de echo meting een paar dagen 'teruggezet' .... de uitgerekende datum staat nu op 23 augustus. Dat is ook de verjaardag van mijn opa, dus zou wel leuk zijn

Volgende echo en nekplooimeting is op 7 februari. Hopelijk blijft alles goed gaan!!
Ah nee, moimoi! Zo hard jullie best gedaan en helaas nog niets... Wat een pech, ik had het je zo gegund!

Assie, wat fijn, een goede echo! Nu is het wel helemaal echt. Gefeliciteerd!

Janine, zijn jullie al aan het genieten als compleet gezinnetje? Hopelijk komen jullie nu een beetje tot rust!

Het gaat weer prima met Verkadebaby, alleen het doorslapen is hij nog steeds verleerd. Gisteravond heb ik m'n verjaardag gevierd (ben morgen jarig) en hadden we 'm wat later de fles gegeven. Maar helaas, om 04.00 en 08.00 uur was 't gewoon weer feest. Ach, je bed uitkomen is het zwaarst, als je die lach ziet verschijnen maakt het al niet meer uit
Goedemiddag ladies,

@Assie

Yes, een goede echo! Wat fijn, gefeliciteerd!

@VK

Fijn dat het weer wat beter gaat met vkzoon, alleen jammer van dat niet doorslapen. En alvast gefeliciteerd voor morgen!

@Nukje

De laatste loodjes. Wel prettig dat ze op het werk met je meeleven en je de ruimte geven die je nodig hebt. Zet hem op daar! En geef goed je grenzen aan.

@Magz

Ik heb het boek bij de bib geleend, ook een goede optie. Al zal je dan misschien eerst een abonnement moeten afsluiten.
@VKmeisje: gefeliciteerd!

@moimoi: Och, alweer zo'n teleurstelling! Ik snap helemaal dat je dan niet zo'n zin hebt een heel verhaal op te schrijven

@frutje: wat een heerlijk gevoel zeg, en meteen 3 mogelijk opdrachten! Goed bezig!

feestje kleiner maken is geen optie: het is in een kroeg met een bandje, en dat is al geregeld... Maar het is (gelukkig) geen gesloten feestje, dus er zullen ook nog wel andere mensen komen kijken naar de band, dan oogt het toch voller. We zullen zien.

@Magz: jee, maar 1 iemand die de moeite nam te komen, daar zou ik ook boos om worden! Bij hebben ze in ieder geval allemaal wel een reden (andere feestjes, weekendje weg/vakantie, dus gewoon een stomme tijd om een feestje te plannen)

@Nukje: jeee, ik zou echt helemaal op zijn van de vermoeidheid! Trek je het nog een beetje? Succes met aftellen, houd dat goede doel in je achterhoofd!

@Assie: je bent echt zwanger! Geen reden meer om te twijfelen met zo'n echt mooi klein minimensje in je!

Gisteren met 2 vriendinnen op stap geweest, en een van hen is ook net gestopt met de pil! Ik dacht dat ze nog even zouden wachten, maar ze gaan er nu al voor. Als we heel veel geluk hebben, dan zou het nog wel eens kunnen zijn dat we samen zwanger zouden zijn! De ander begint namelijk na haar bruiloft in juni. Wat zou dat leuk zijn! Jullie raden al waar het gesprek 90% van de tijd over ging...

Fijne zondag nog!

(toetsen in elkaar zetten, blegh...)
Helleu everybody! Pipo is back van ski-vakantie Naast skien ook nog goed actief geweest op andere gebieden: marathon van di t/m vrijdag. Meende ook het 'vruchtbare slijm' ontdekt te hebben. Nu maar hopen dat het raak is! Mijn kleine neefje was mee en hij is ZO lief, mijn kinderwens is alleen maar groter geworden *zwijmel*.

@Janine: fijn dat de meiden bijna beide thuis zijn!

@VKM: heerlijk dat jullie verhuisd zijn, hopelijk heeft VKbaby snel zijn oude ritme weer te pakken.

@Frutje: ooooh, hopelijk is het bij jullie raak deze keer! Ook goed aan de slag geweest dus En wat heerlijk dat je verlost bent van die takkebaan. Klinkt heel stoer hoor dat je nu voor jezelf begonnen bent. You go!

@Assie: wat vervelend dat er zoveel gedoe was rond je echo. Gelukkig heb je nu mini Assie toch gezien. Hoop dat je je nu wat gerustgestelder voelt. Wat vond Assieman van de echo? Waren jullie emo?

@Magz: je kan nooit genoeg voorbereid zijn Boek van Marielle Croon heb ik ook gekocht en pak het er nog regelmatig bij om dingen te checken. Is vast een goede investering.

@Orchis: Jammer van je feestje zeg... Hoop dat het toch nog heel leuk wordt! Ik ben ook samen met een paar vriendinnen bezig zwanger te worden. Wel fijn om af en toe samen verhalen uit te kunnen wisselen. Al merk ik dat ik de meest intieme dingen toch hier neerzet...

@de rest: zwaai!
moimoi: wat ontzettend jammer dat het weer niet raak was.....

Pipo: weer terug van vakantie!!! Ski en andere activiteiten klinken goed

Orchis: hopelijk gaat je feest helemaal goed uitpakken. Spannend om misschien wel tegelijk met vriendinnen zwanger te zijn. Lijkt me heel leuk!

Nukje: het aftellen tot je verlof is begonnen! Spannend!!!! Het komt nu echt dichtbij. Binnenkort heb je nukkebaby in je armen.

Frut: hoe was je weekend?? Al lekker vol energie bezig met je eigen bedrijfje?? Fijn hoor, lekker je vorige werk achter je kunnen laten!

Hier is alles prima. Heerlijk weekend gehad en gisteren ook al begonnen aan grote schoonmaak/opruim actie

Binnenkort moet er natuurlijk plek gemaakt worden voor de baby! Was erg leuk om Assiebaby te zien bewegen. Assieman is heerlijk nuchter en lijkt er al meer aan gewend te zijn dan ik Echo vond ik een beetje tegenvallen, omdat het zo kort is enzo......natuurlijk heel blij dat het er goed uitzag, maar voor je het weet is het alweer voorbij. Dus gewoon vol ongeloof zitten staren naar het beeld en helemaal niet emo geweest. (terwijl ik dat eigenlijk wel had verwacht...haha).
@orchis

O, dat zou leuk zijn, met z'n drietjes tegelijk zwanger! En ik hoop voor je dat het een topfeest wordt!

@pipo

You're back! En lekker actief geweest, zo te lezen. Goed bezig!

@Assie

Haha, ik verwacht dat ik tzt ook een soort van gieter ben, raar als dat niet zo is. Máár je bent zwanger en het gaat goed! En je hebt weinig last van kwaaltjes, dat is toch heerlijk! Wat leuk dat jullie zijn begonnen met ruimte maken voor Assiebaby.

@Janine

Hoe gaat het daar? Weinig tijd om te forummen denk ik zo? Hebben de meiden een beetje hetzelfde ritme?

@VK

Hoe is het met jou? Wanneer is je verlof eigenlijk afgelopen? Alle dozen al uitgepakt?

@Nukje

Beetje bijgekomen van het weekend?

Hier een erg relaxt weekend gehad. Ik wou dat ik vol energie al van start was gegaan, maar er is nogal een gebrek aan energie. Het lijkt erop dat al het gezeik en de stress van de laatste tijd er nu uitkomt. Ik doe dus maar rustig aan, probeer elke dag een uurtje te gaan sporten en veel te slapen. En zo maar eens beginnen met mijn 'to do'-lijstje. Man zei ook dat ik nu ook mijn rust moet pakken, nu ik daar de kans toe heb. Ik wil/moet alleen ook echt wat doen. Hopelijk krijg ik snel de geest...

Fijne dag allemaal!
@Frutje: ik ben het eens met je man! Lekker rustig aan doen. Als je weer energie hebt, komt die inspiratie ook wel weer. Kan me voorstellen dat de afgelopen maanden erin gehakt hebben. Steeds op je tanden moeten bijten en al die frustratie...

@Nukje: oooh, het gaat nu snel bij jou. Wat #&@$)&@ dat je niet slaapt. Lijkt me heel vervelend. Laat je je verlof nu misschien eerder ingaan? Lekker veel (middag)dutjes doen als je straks vrij bent.

@allemaal: als er nog foto's zijn van babies, babykamers, buiken, etc. hou ik me aanbevolen.

@Assie: jeetje, niet emo? Had ik wel verwacht bij jou Misschien nog steeds een beetje onwerkelijk?

Pffff. Nu ik terug ben van vakantie ben ik weer volop met het zwanger worden bezig: voel ik iets, wanneer kan ik testen, etc? Maar dat wil ik helemaal niet!!! Het meest vervelende vind ik de gedachte dat het misschien wel niet gaat lukken. Die steekt soms de kop op. Bij anderen om me heen lijkt het soms zo snel en makkelijk te gaan. Waarom bij ons dan niet? Heb het idee/gevoel dat het deze maand weer niet raak is.

Zucht. Gelukkig genoeg afleiding deze week: sporten, eten met vriendinnetje (die ook probeert zwanger te worden, dus jullie kunnen raden waar het gesprek over zal gaan )
Wat fijn, al die vriendinnen die meeleven

Ik ben gister met een vriendin wezen winkelen, die was er dus helemáál niet mee bezig. Sterker nog, wat ze allemaal zei kwam er op neer dat ik me niet zo moest aanstellen. Zucht. Ben blij dat ik hier nog mensen vind die er over mee kunnen praten!
Uh Magz 'aanstellen' ? In welk opzicht dan? Snap het niet helemaal... Wat zijn vriendinnen soms toch 'lief' voor elkaar he
Ja, ze vind dat ik Magzman wat meer ruimte moet geven, dat ik te veel aan zijn hoofd zeur, ze snapt niet dat ik het niet van me af kan zetten. Komt omdat ze zelf dat gevoel nog niet zo heeft, ze moet er nog niet aan denken. Maar ja, een beetje steun was wel welkom geweest

Gelukkig heb ik mijn zusje nog die precies begrijpt wat ik bedoel! Ze gaat halverwege het jaar trouwen dus die gaat waarschijnlijk denk ik daarna ook er voor Ze is 3 jaar jonger dan ik dus ik hoophoophoop dat magzman tegen die tijd ook om is, ik vind het ergens al heel raar dat mn zusje eerder gaat trouwen dan ik als ze dan ook nog eerder een kind zou krijgen.... geweldig voor haar hoor daar niet van! Maar ik wil ooookkkk.....
@Magz: ja, als je er zelf niet zo mee bezig bent, dan kun je het je gewoon ook helemaal niet voorstellen denk ik. Al zou ik nooit tegen een vriendin zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen, als ze het ergens over heeft wat haar duidelijk erg bezig houdt.

Ik hoop ook voor je dat je eerder mag zijn dan Magz-zusje!

@pipo: ook een foto van mijn nog prachtige platte buik? :-)

@Assie: maar je hebt toch zeker wel een plaatje meegekregen? Zodat je dat boven jullie bed kan hangen, zodat het een beetje in kan dalen?

@frutje: rustig aan meid! Hoe lang voordat je weer bij je nieuwe/oude werk aan de slag gaat? Rust uit, dat is het beste om weer snel creatief te kunnen zijn!

Als ik mijn afscheiding ondertussen een beetje goed kan 'lezen' dan had ik dit weekend mijn vruchtbare dagen. Nou, hopelijk gaan die beter voorbij tegen de tijd dat we ook echt gebruik ervan willen maken! Niks geen actie hier, doordat vriend niet knuffelig was, ik nukkig was, moe was en zondag zelfs misselijk en hoofdpijnerig . Dat moet duidelijk verbeteren!

Werk ze nog allemaal!
Hoi allemaal!

Hier weer even een teken van leven van mij! Na alle crematie ellende eindelijk weer even tijd voor een kort berichtje!

@ assie: wat goed, nu is het vast wat meer echt! Fijn dat je nog steeds nauwelijks klachten hebt en op naar de volgende controle!

@ pipo: goed dat je er weer bent! Kom op wel positief blijven en hoop houden, wie weet is het hartstikke raak na jullie marathon !

@ magz: gewoon lekker hier komen kletsen, wij begrijpen je wel hoor!

@ janine: is jullie gezinnetje compleet? Hoe gaat t met jullie allemaal?

@ nukje: wat rot dat je nog steeds zo slecht slaapt! De laatste loodjes.. Pff sterkte en pas goed op jezelf!

@ pauley: hoe voel jij je?

@ frutje: jeej je bent er weg, wat fijn! Heb je wel wat vrije dagen nu? En misschien gelijk al wat opdrachten, goed bezig!

@ verkademeisje: hoe gaat t in jullie nieuwe huis? En met verkadezoon?

@ orchis: jullie startdatum komt steeds dichterbij!!

@ moimoi: hè wat super stom... Had echt zo gehoopt goed nieuws van jou te lezen! Knuffel voor jou!

Hier gaan we langzaam richting nod, spannend... Maar probeer er maar niet teveel aan te denken want dan word ik echt gek van mezelf... Vooralsnog voel ik helemaal niets! Heb alleen al paar dagen hoofdpijn maar dat komt denk ik gewoon voort uit alle stress van de afgelopen week!
*even een korte nieuwsflits*

Ja, gezinnetje is compleet... maar wat een drukte. Overdag gaat het natuurlijk prima. Slapen goed, zien er lief uit, drinken goed.. maar owee de nacht. Afgelopen nacht heeft B lang gehuild en daarna begon F... dus al met al heftig. Wij konden om 1.00 naar bed, toen begon F om 2.00, daarna weer B om 4.00, en F weer om 6.30, B om 7.30 ... daarna eindelijk even rust tot 11.00 uur.

B kreunt en perst veel.. ziet er zo zielig uit. Weet niet wat het is. Het schijnt bij prematuren veel voor te komen. F heeft het ook gehad maar dat is nu al heel veel minder...
Hee Janine: wat fijn dat de meiden nu allebei thuis zijn. Klinkt inderdaad wel heftig, jammer dat ze niet 'in koor' huilen, haha. Ga je overdag dan zelf wel een uurtje of 2 liggen?

@ Magz: Hm, niet leuk van die vriendin... Is ze een echt goede vriendin, of meer een kennis?

@ Pipo: Ow, lekker zeg, wintersport! Daar zou ik ook wel weer zin in hebben. Soms 'vergeet' ik even dat ik dat soort dingen nu (even) niet meer kan. Nukkeman houdt bijv. erg van karten en dat vind ik zelf ook heel leuk. Dus afgelopen weekend stelde ik doodleuk voor om binnenkort weer eens een keertje... (*vallend kwartje*), o nee, laat maar . Maar nu je helemaal ontspannen bent van de vakantie, heeft dat misschien wel gunstige lichamelijke uitwerkingen .

@ Assie: wacht maar tot er op de echo echt kleine ledemaatjes te zien zijn, die dan ook nog eens bewegen. Dan is Assieman helemaal om!

Hier alles goed (behalve het niet-slapen): BabyNuk heeft nu steeds vaker de hik en trapt me af en toe flink tegen m'n ribben. Het wordt vast een sportvrouw (voetbal? kickboxen?) .
@janine: wat leuk, allebei thuis! Lijkt me vreselijk, zulke nachten.... Hoop dat dat snel beter gaat!

@nukje: Nee mijn beste vriendin, over zulke dingen praat ik niet met mensen die mij niet erg goed kennen (behalve op het forum dan!)
Goedemorgen dames,

Pfft, ben weer niet vooruit te branden vandaag, hoop dat ik zo de geest krijg. Gisteren best wel veel gedaan, al is niet alles gelukt (heb ik die en die gegevens nodig, even opvragen etc grrr).

@Pipo

Hee, wat een negativiteit ineens. Er zijn dames die er een jaar over doen. We horen gewoon te vaak die verhalen van ‘oeps hihi, het was in een of twee keer raak’ (no offense). Dat is niet representatief. Slecht een heel klein percentage is echt onvruchtbaar. En wij zijn nog steeds relatief jong. Komt goed meid, onze tijd komt. Echt.

En probeer met jezelf af te spreken dat je nog even niet naar je lichaam ‘luistert’. Dat probeer ik ook (met nadruk op probeer haha). Pas een dag of drie voor je NOD mag ik van mezelf gaan obsessen.

@Magz

Wat jammer dat je vriendin niet probeert zich in jou te verplaatsen. Blijf maar lekker hier babbelen hoor. En met je zusje.

@orchid

Hoe is het met jou? Hebben jullie je ritme al helemaal gevonden?

@Boefje

Hoe was de vakantie? Lekker geskied en ge-apres-skied? Blij om babyboef weer te zien?

@Romo

Ik heb deze week vrij. Heerlijk! Al moet ik ook wel weer veel van mezelf, maarja. Onze Nod’s zijn in zicht!

@Janine

Aiai, dat klinkt heftig en behoorlijk slapeloos. Sterkte daar! En vraag om hulp als je die nodig hebt. Je hebt een te vroeg geboren tweeling, dat is heel pittig.

@nukje

Misschien een balletdanseres? 

Vandaag dus een beetje gedemotiveerd. Morgen komen mijn zus en neefje langs. Ik weet alleen niet zo goed wat we moeten gaan doen. Had gehoopt naar de kinderboerderij te kunnen gaan, maar het wordt k&tweer. Iemand een leuk idee? Neefje is 14 maanden.
/ego aan:

Collega maakt net met veel bombarie bekend dat ze 3 mnd zwnager is. Hoera!

Nu voel ik me helemaal kut. Vreselijk ben ik.

/ego uit.
@Frutje: je hebt ook gelijk maar ik ga soms op doemdenkstand. Misschien komt het omdat ik al zolang wacht en ik gewoon geen zin meer heb om te wachten. Don't know. Maar je hebt gelijk: we zijn nog jong. Mocht er iets mis zijn, dan is er nog tijd. Dus: Postieve Stand Aan Obsessen met kwaaltjes kan ik nog niet eens want ik voel heulemaal niks! We zullen het wel zien. Maar eerst wachten we op groot nieuws bij jou en Romo. En moimoi? Wanneer is jouw nieuwe NOD?

Qua vermaak neefje: speelgoed mee (mijn neefje houdt tegenwoordig van de blokkendoos, en dan vooral gooien met de blokken haha ) Een cd/dvd met kindermeuk erop. Stukje wandelen onee, het word kweer. Hm dat was mijn inspiratie!

@Magz: Ow, dat soort nieuws zit je helemaal niet op te wachten.. Daar wordt je gewoon hartstikke jealous van. Weet hoe je je voelt En je wil het natuurlijk niet want je gunt het die ander, maar toch. Het steekt.
Hi allemaal!

Pipo: ik sluit me aan bij Frutje.....het komt echt helemaal goed, hou vertrouwen en hopelijk komt jullie tijd ook snel. Ik ben zo'n voorbeeld van absoluut niet representatief en ben me daar ook heel erg bewust van.....juist omdat ik heel erg van de statistieken ben.

Magz: dat gevoel kennen we allemaal hier.....het is niet dat je het haar niet gunt, maar omdat je zelf ook graag wil heb je toch dat gevoel. Mijn ervaring is vooral dat de eerste mededeling hard aankomt en ik daarna juist heel erg mee kan leven en het leuk vind om bij de ins en outs van de zwangerschap te worden betrokken. Hopelijk geldt dat ook voor jou.

Frut: gewoon even je rust pakken hoor! Je energie komt dan des te sneller terug.....anders loop je het gevaar dat je veel langer blijft kwakkelen. En met neefje.....ook gewoon thuis zijn en voor jullie allemaal lekkere hapjes en bijpraten, met tussendoor genoeg aandacht voor neefje kan al leuk zijn. Misschien is het morgen toch nog een tijd droog en kan je de kinderboerderij alsnog doen.....voor veel dingen is hij nog een beetje te jong denk ik......knutselen, koekjes bakken,etc. Je verzint vast iets leuks!

Nukje: Assieman is al helemaal om hoor.......ik vind het soms onwerkelijker dan hij Dus laat mij maar die bewegende ledematen zien...haha....en de baby voelen, dat maakt het ook veel echter denk ik (hoewel jij daar nu af en toe wel genoeg van lijkt te hebben...haha). (rugbyspelertje in de maak?)

Romo en alle andere wachtbank dames: Succes met niet teveel voelen, laat jullie niet gek maken en stiekem hoop ik heel hard dat er een of meerdere nieuw poppetjes in de tabel komt te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven