onzeker

23-01-2011 13:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum, zit met een probleem en hoop zo wat tips en adviezen te krijgen...

Ook ik, zoals zovele hier, ben ik flink gekwetst door meerdere exen, 2 die flink vreemd zijn gegaan, waarvan een al een jaar lang. De 2e ex was zieke spelletjes aan het spelen met me, zo vaak aan en uit gemaakt, en mij de grond in gewerkt met zijn woorden.. was niet goed genoeg etc. Liefde maakt blind en dat was in dit geval ook heel sterk.. Daarna heb ik een korte relatie gehad met iemand, die het (nadat ik me ging openstellen) niet meer zag zitten. Goed dit zijn dingen die gebeuren..

Nu ben ik anderhalf jaar alleen geweest, door het verleden ben ik zo geraakt, en niet helemaal mn vertrouwen kwijt ! ik heb nu sinds een maand een jongen leren kennen, die een uurtje van me vandaan woont. We kennen elkaar via een datingssite. Tot nu toe is het een hele lieve jongen, en hij komt me echt heel eerlijk over. Het is ook niet dat ik hem niet vertrouw ofzo. En het is allemaal nog zo pril, dus ik moet het gewoon allemaal aankijken, en hij ook natuurlijk. Maar waar ik gek van word is mijn onzekerheid.. moet zeggen dat ik het toch redelijk in de toom kan houden, athans ik probeer het.. Maar ik heb wel vaak een steen op mn maag, eet slecht etc. Hij smst of belt me redelijk vaak, maar als ik niks hoor dan krijg ik het, en nogmaals niet dat ik hem niet vertrouw, dat is het helemaal niet, weet zelf niet waarom ik dit heb, ik denk dat ik "bang" ben om na een bepaalde tijd weer zo aan de kant gezet te worden.. Ik ben heel realistisch en weet dat dat altijd kan gebeuren, maar op dit moment wil ik gewoon genieten van deze perdiode, ook als hij hier is. Hij heeft vannacht voor het eerst hier geslapen, en ik kon niet normaal slapen.. toch zat ik te piekeren, dat komt ook omdat hij heeft gezegd niet zo snel verliefd te worden.. maar als ie iemand leuk vind, hij daarvoor wel door het vuur gaat. Ik "mis" een beetje het verliefd zijn aan zijn kant, misschien normaal als je iemand net kent, maar ik denk wel dat er verliefdheid moet zijn en je elkaar toch zowat opeten ? gisteren hebben we gewoon naast elkaar tv gekeken, (hij was erg laat bij mij) en daarna zijn we gaan slapen, wel seks gehad uiteraard, maar ook daarna niet echt in elkaars armen in slaap gevallen, daarnet met het afscheid ook gewoon een kus en niet echt vast pakken.. Kan best zijn dat dit moet groeien bij hem.. maar goed, dit zijn wel punten waardoor ik me onzeker voel..

Ik mag verder niet klagen, echt niet, want het is echt een lieve jongen, in hoeverre ik hem nu ken. En heb zelf een super leven, goede baan, lieve vrienden, en heb net een huisje gekocht. Maar ik wil wel van die onzekerheid af.. Baal ervan en voel me heel de dag klote...

iemand tips ??

Pris
()
anoniem_3719 wijzigde dit bericht op 31-01-2011 22:00
Reden: niet meer van toepassing
% gewijzigd
hi

ik herken je verhaal ook wel.. heb ook in meerdere relaties mezelf helemaal gegeven en iedere keer werd mijn vertrouwen beschaamd.. best moeilijk om je dan weer open te stellen voor iemand zonder je onzekerheid op hem te projecteren.

Ik denk dat het voor jou belangrijk is om ten eerste zelf van je onzekerheid af te komen, want t lijkt er nu op dat jou onzekerheid wel of niet gevoed kan worden door iemand anders. (als hij niks laat horen, voel jij je onzeker of als hij niet zo reageert zoals jij hoopt, word je onzeker..) hier herken ik mezelf ook in..

Het enige is dat jou verleden met relaties heel vervelend is, alleen niet iedereen is hetzelfde dus dat wat anderen jou hebben aangedaan is niet per definitie iets wat iedereen zo doet, alleen daarnaast heb je natuurlijk te maken met realiteit, en dat is dat het ook wel eens niet kan werken tussen twee mensen..

ik denk dat je moet proberen om lekker te genieten van alles leuke dingen, ook met hem, en daarnaast te gaan werken aan je onzekerheid, alleen!, want alleen jij hebt die onzekerheid in de hand..

succes!!
Bedankt voor jullie berichten !

Net weer zo'n situatie, hij was naar huis gegaan en zodra ie in de auto zat smste hij me, enkel 2 xx, vond ik fijn, meer kan ie niet typen hij zit natuurlijk in de auto ! Daarna smste ik hem, dat het fijn was etc etc, daarop kreeg ik 2 uur later nog geen sms, dus ik sms nog een keer of ie mn sms had gehad , en ik hoopte dat ie goed was aangekomen ! nog niks, na een 15 min pas.. In de tussentijd voel ik me zo rot dat ik maagpijn ervan heb.. Ik weet dat ie niks geks doet, daar vertrouw ik hem in want het is echt een nette jongen. Na mn laatste smsje belde hij me, maar ik was even aan het werk.. Daarna belde ik hem terug, en zei ie dat ie op een verjaardag was, wist dat ie daar vandaag heen moest.. Ik zei hem dat ik dan loop te piekeren, waarop hij zegt dat het echt niet nodig is.. Weet dat ook maar toch.. net kreeg ik nog een smsje, dat hij het fijn en gezellig bij me vond dat het alleen wat kort was, maar zn eigen schuld is ! (heeft een eigen zaak waar ie het druk mee heeft,) en hij zei daarbij dat we geen haast hebben ?? en hij vond het lief dat ik zo bezorgd was en lomp van hem was dat ie niet even wat liet horen.

Hij is een nette jongen, en hij springt niet meteen in het diepe, dus iedere dag bij elkaar zijn of meteen hele weekendes. Op zich vind ik dit prima, om rustig wat op te bouwen maarja dan denk ik weer aan de ene kant , als je elkaar zo leuk vind, je het liefste elke dag bij elkaar wilt zijn. Zo ben ik dus wel, maar goed dit is gewoon heel anders, en op zich ook niet slecht om rustig aan te beginnen toch ? heb misschien wel onzekerheid dat ie niet zo snel verliefd word, maarja dat kan toch ? een relatie kan toch wel slagen of wat worden, als je iemand heel leuk vind en toch ervoor wilt gaan. We hebben wel een onzettende klik, en het is leuk samen, ik denk dat er gewoon heel wat moet groeien tussen ons. en dat heeft tijd nodig, we hebben elkaar nog maar 4 keer gezien..

Ik moet zelf aan mijn probleem werken. pfff weet alleen niet goed hoe, probeer het wel enorm hard, en het gaat soms best goed, maar heb soms van die momenten....
Daarnaast zei hij ook, toen we elkaar voor het eerst zagen en spraken dat het voor hem net was of we elkaar al jaren kende.. het voelde wel goed, en vertrouwd. Is in elke relatie echt die verliefdheid nodig ??? Ik heb er geen ervaring mee ? ik kan wel verliefd worden maar hou het gewoon nog ff tegen, en weet dat hij ook voorzichtger is.. Ondertussen is hij wel van de datingssite af en weten zn ouders ook al van "ons "
Hey, als ik dit zo lees dan denk ik echt zijn de jongens nou helemaal compleet gek geworden. Hoe kan je iemand zo kwetsen? Uberhaupt vreemdgaan.... Ik vind dat echt ziekelijk! Of je moet een open relatie hebben en besloten hebben dat het goed is, maar ben je dan nog wel blij met elkaar?

Waar vind je nog een goede jongen. Dating wordt nu echt heeeeel belangerijk. eerst goed kijken of die jongen wel helemaal goed is, voordat je een relatie begint en misschien wel heeeel erg gekwetst wordt.

Groetjesssss
Sandra,

Is dit berichtje voor mij ??
quote:sandradejong schreef op 23 januari 2011 @ 16:29:

Hey, als ik dit zo lees dan denk ik echt zijn de jongens nou helemaal compleet gek geworden. Hoe kan je iemand zo kwetsen? Uberhaupt vreemdgaan.... Ik vind dat echt ziekelijk! Of je moet een open relatie hebben en besloten hebben dat het goed is, maar ben je dan nog wel blij met elkaar?

Waar vind je nog een goede jongen. Dating wordt nu echt heeeeel belangerijk. eerst goed kijken of die jongen wel helemaal goed is, voordat je een relatie begint en misschien wel heeeel erg gekwetst wordt.

GroetjesssssGaat heen jij.
brighteyes, dit berichtje klopt dus niet ? of wel. Want deze jongen is niks mis mee... dit is mn eigen probleem..
Sandra de Jong wil aandacht voor het linkje in haar post.
Pff lekker stom dan !!! heb er niet op geklikt, ik vertrouwde het al niet..
Beetje jammer dat je "uiteraard" al sex met hem hebt gehad. Had je niet beter daarmee kunnen wachten? Waarom zo snel, al na 4 keer?
jij moet jezelf niet zo gek maken. hij stuurt je een smsje met xx vanuit de auto. jij stuurt er eentje terug en verwacht dan meteen weer wat van hem . Hou op joh! zoals ik je verhaal lees is deze jongen wel ok en ook echt in jou geïnteresseerd. ga hem niet stalken!

wat dit betreft is het moderne communicatietijdperk een ramp. je hoeft toch niet de hele dag te smsen? als hij op een verjaardag zit dan zit hij daar. als hij op zijn werk zit, bij een vriend zit enzovoort dan is hij daar bezig. en dan later komt er wel weer een smsje. of niet, misschien is hij niet zo'typ.

het klinkt goed vind ik geef het even tijd en ventileer je onzekerheid hier en bij je vrienden, zo weinig mogelijk bij hem in dit stadium.

succes!!
Hij kwam dus gisteren laat naar je toe om iets leuks te ondernemen waardoor je elkaar leert kennen, oh nee, om tv te kijken seks te hebben.quote:pris27 schreef op 23 januari 2011 @ 16:20:

Bedankt voor jullie berichten !

Net weer zo'n situatie, hij was naar huis gegaan en zodra ie in de auto zat smste hij me, enkel 2 xx, vond ik fijn, meer kan ie niet typen hij zit natuurlijk in de auto ! Daarna smste ik hem, dat het fijn was etc etc, daarop kreeg ik 2 uur later nog geen sms, waarom moest hij terug smsen dan? Verwacht jij elk uur sms contact? dus ik sms nog een keer of ie mn sms had gehad Dat is een nare actie die eigenlijk best onaantrekkelijk is. Je lijkt hem op die manier te verplichten om je bevestiging te geven , en ik hoopte dat ie goed was aangekomen ! nog niks, na een 15 min pas.. Drama, dit wordt niets. Je kent hem een maand en hij is nu al van 'levensbelang' voor je. Je maakt het veel te groot. Wat heb je hier aan? Laat hem een beetje ademen, anders gaat ie dood hoor. In de tussentijd voel ik me zo rot dat ik maagpijn ervan heb.. Ik weet dat ie niks geks doet, daar vertrouw ik hem in want het is echt een nette jongen. Eigenlijk weet je na een maand nog niet zoveel van iemand, dus voor hetzelfde geld zat hij bij zijn andere scharrel/date tv te kijken. Als jij even niet meteen reageren direct zo negatief interpreteert denk ik niet dat je toe bent aan een normale relatie waarin je je onafhankelijkheid bewaard. Na mn laatste smsje belde hij me, maar ik was even aan het werk.. Ook dat is meestal niet goed, dat meteen bellen geeft aan dat hij door heeft dat jij staat te flippen. Weinig mensen die daar zin in hebben. Daarna belde ik hem terug, en zei ie dat ie op een verjaardag was, wist dat ie daar vandaag heen moest.. Ik zei hem dat ik dan loop te piekeren En wat moet hij daarmee? Je kent hem een maand. Je wil horen dat hij je leuk vindt of verliefd op je is, maar dan moet je je ook leuk en verliefdwaardig gedragen denk je ook niet? , waarop hij zegt dat het echt niet nodig is.. Weet dat ook maar toch.. net kreeg ik nog een smsje, dat hij het fijn en gezellig bij me vond dat het alleen wat kort was, maar zn eigen schuld is ! (heeft een eigen zaak waar ie het druk mee heeft,) en hij zei daarbij dat we geen haast hebben ?? en hij vond het lief dat ik zo bezorgd was en lomp van hem was dat ie niet even wat liet horen.

Dit is echt onzin, doe dit 3 keer en hij vindt je een zeur en rent gillend weg. Je voorspeld nu al letterlijk voor hem hoe het in de toekomst zou gaan, wat er bij je speelt, je legt al je zwaktes open en bloot bij hem ipv er zelf aan te werken zodat ze niet in de weg zullen gaan staan. Hij moet zich verdorie gaan verantwoorden tegenover jou, dat is toch debiel?

Daarnaast heeft zich al perfect ingedekt (ik bedoel; hij doet totaal geen moeite, want hij kan laat aankomen en meteen erbovenop na een uurtje zappen en hij gaf aan dat het bij hem lang duurt voordat hij verliefd wordt)

Hij is een nette jongen, en hij springt niet meteen in het diepe, dus iedere dag bij elkaar zijn of meteen hele weekendes. Op zich vind ik dit prima, om rustig wat op te bouwen maarja dan denk ik weer aan de ene kant , als je elkaar zo leuk vind, je het liefste elke dag bij elkaar wilt zijn. Hij vindt je nog niet zo leuk, dat gaf hij aan en dat moet je geloven. En omdat je nu erg makkelijk bent (wat niet verstandig is als je meer wil, anders kon het prima) gaat dat waarschijnlijk ook niet meer komen. Zo ben ik dus wel, maar goed dit is gewoon heel anders, en op zich ook niet slecht om rustig aan te beginnen toch ? heb misschien wel onzekerheid dat ie niet zo snel verliefd word, maarja dat kan toch ? een relatie kan toch wel slagen of wat worden, als je iemand heel leuk vind en toch ervoor wilt gaan. Dat wil hij nog niet, en je moet zoiets met zijn tweeën willen. We hebben wel een onzettende klik In jouw verhaal lees ik geen ontzettende klik. Sorry, ik zie alleen gedeeltelijk wenselijk gedrag (smsen en bellen) en verder aantrekkingskracht en lust, en het is leuk samen, ik denk dat er gewoon heel wat moet groeien tussen ons. en dat heeft tijd nodig, we hebben elkaar nog maar 4 keer gezien..

Ik moet zelf aan mijn probleem werken. pfff weet alleen niet goed hoe, probeer het wel enorm hard, en het gaat soms best goed, maar heb soms van die momenten....

Werken aan je probleem doe je in ieder geval niet door het bij een ander neer te leggen. En dat is nu juist precies wat jij wel aan het doen bent. Jij bent onzeker; hij moet bevestiging geven. Je zou eraan kunnen werken door te denken; Als hij mij onzeker maakt is hij helemaal niet zo leuk. Ik denk dat die onzekerheid nu voortkomt uit intuitie, dat je aanvoelt dat dit niet is wat jij wil en dat het dat ook niet gaat worden. Stop er dus mee, want het heeft het verkeerde effect op je.

Als er een relatie lijkt te gaan/ kunnen ontstaan tussen 2 mensen gaat het 99 van de 100 keer eigenlijk helemaal vanzelf, en voelt het goed. Dan kun je wel eens een onzekerheid hebben, maar is de rest positief genoeg om te weten dat dat er gewoon even bij hoort (bij het prille verliefd zijn).
quote:pris27 schreef op 23 januari 2011 @ 16:24:

Daarnaast zei hij ook, toen we elkaar voor het eerst zagen en spraken dat het voor hem net was of we elkaar al jaren kende.. het voelde wel goed, en vertrouwd. Is in elke relatie echt die verliefdheid nodig ??? Ik heb er geen ervaring mee ? ik kan wel verliefd worden maar hou het gewoon nog ff tegen, en weet dat hij ook voorzichtger is.. Ondertussen is hij wel van de datingssite af en weten zn ouders ook al van "ons "

Volgens mij ben jij nog heel erg jong, klopt dat?

Hij zegt wat jij wil horen, hij weet wat hij moet doen en zeggen om jou zover te krijgen dat je je benen spreidt. (mannen die willen neuken weten doorgaans precies wat vrouwen die geliefd willen worden willen horen). Natuurlijk vindt ie je wel aantrekkelijk en aardig, maar dat hoeft en lijkt hier totaal niets te betekenen verder.

Als hij het serieus meende dat het zo goed en vertrouwd voelde, dan stelde hij zich ook verder meer open. Dat is hij niet, dus het is gewenst gedrag. Denk je, dat als hij het serieus meende met jou, hij het risico zou willen lopen dat jij kon denken dat het hem alleen om de seks ging?
Lieve Pris, wat jij aan het doen bent is de beste jongen aan het wegjagen!

Mensen vinden het niet leuk als je zo beslag legt op hun leven.

En dat is het een beetje, als je zo doorgaat houdt het voor hem op een gegeven moment op en dan denk jij weer

"zie je wel....weer zo één"

Dus...laat het los

Je kan zijn sms snelheid niet beïnvloeden

Je kan niet jouw manier van handelen projecteren op hem

En je kan niet voorspellen hoe dingen gaan lopen.

Geniet van het moment, en maak er niet te snel een relatie van in je hoofd

Je bent aan het daten, aan het uitvogelen of je elkaar leuk vindt.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heb het hele verhaal van Madhe gelezen, heel goed verwoord,

Een therpeut had het niet beter kunnen doen, to schrijfster moet dit maar goed lezen. Hoe moeilijk het voor haar ook is, een beetje aan die onzekerheid werken, en hem wat ruimte geven.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Dankje Nicci.
Nou hier eindelijk een reactie van mij...

Iedereen bedankt voor de antwoorden, Madhe je zegt goede dingen maar ook weer niet, want de reden dat hij laat kon komen was dat hij een verjaardag had en daardoor niet eerder kon komen !!

Maargoed ondetussen een update.. weet niet hoe ik het allemaal moet omschrijven , want er is zoveel verteld..

Ik heb echt geprobeerd om hem niet teveel te bestoken met smsje, maar sorry sommige dingen waren me niet duidelijk ivm hem .. We hebben toch wel wat gepraat en nu zijn er dingen wel duidelijk,,, athans.

Ik bombardeer hem niet meer met smsen, en als ie niet zo snel reageert dan laat ik het zo. Hij heeft gezegd dat hij gewoon niet snel verliefd word, hij vind me wel enorm leuk en hij zei me dat ik alles ben wat hij in een vrouw zoekt ! Hij kon nog niet zeggen of het een ja of een nee is, of gaat worden. Hij wil me eerst beter leren kennen .. Ok geen probleem mee, hij zei ook dat het allemaal wat snel ging maar hij werkte daar ook zelf aan mee ! Ik laat hem nu gewoon smsen en hem zelf komen. Ik denk dat hij in het begin te hard van stapel is gelopen.. Want hij zei me dat ik wel zn meisje was enzv.

Ik kan soms geen pijl op hem trekken want bv woensdag had ie een lollige bui zoals hij het zelf zei en begon hij erover dat hij nog niet tussen mn pics stond op hyves, en hij was mn pics aan het bekijken en hij zei , als ik deze foto zie kan ik zo verliefd op je worden.. Zaterdagavond hebben we een uur aan de telefoon gezeten, gepraat over veel dingen en hij zei me voor de zoveelste keer dat ik alles bij hem kwijt kon maar dan ook alles.. Ik heb hem daarna een lief smsje gestuurd en kreeg een paar uur later meteen 3 smsjes terug ! Ondertussen ben ik natuurlijk aan het denken gegaan, en zoals zoveel meiden vinden is het moeilijk om maar "af te wachten" ik heb hem toen gesmst dat het misschien even beter is om het contact te verbreken, zodat hij kon kijken wat ie wel en niet voelt, mist ie het contact wel of niet, en of er zo duidelijkheid kon komen, wanneer we weer contact hebben lag in zijn handen. Daarop kreeg ik een sms terug dat ie het wel snapt maar aan de ene kant helemaal niet, en dat ie niet wilt dat ik me ongelukkig voelt door hem of iets wat door hem word veroorzaakt !en dat ie er verder even niks zinnigs op kon zeggen, wel dat het allemaal wat te snel ging, maar dat hij dat ook zelf deed want hij belt en smst me ook vaak.

Daarop zei ik dat het misschien gewoon even beter is, en dat het niet snel hoef te gaan maar hij misschien zo wel duidelijkheid krijgt, ook had hij zelf nog niet goed nagedacht zei ie zelf ! etc

Ik kreeg niks terug en dacht dat het contact even was gestopt, wel klote want ik voel wel duidelijk meer voor hem, en zo zou het voor mij ook makkelijker zijn.. Tot ik een paar uur later een smsje krijg met wat hij vandaag heeft gedaan en dat ie nu bij de open haar lag om op te warmen.. daarop heb ik een tijdje later een sms terug gestuurd gewoon een neutraal kort smsje.. daarop kreeg ik lter weer een sms dat ie nu thuis was en moe was en zo op zn bedje ging liggen. Heb ik een tijdje later op gereageerd , weer gewoon kort en neutraal.. normaal belde hij savonds maar dat heeft ie nu niet gedaan en verder ook nog niet gereageerd, misschien lag ie te slapen ofzo.

Ik vind dit een moeilijke situatie, aan de ene kant denk ik laat het maar en hij komt vanzelf, wil dus ook niet meer zelf gaan smsen.. Maar aan de andere kant denk ik dat ie ook een beetje "bang" is. hij heeft mij gecontacteerd en hij wilde voor de eerste keer afspreken, ik vermoed dat hij niet had verwacht dat het zo leuk klikte, en dat ie nu zoiets heeft van shit wat moet ik ermee. Misschien is ie niet klaar voor een relatie, hij zegt dat het snel gaat dus wil het rustig aan doen, maar zo vaak zie ik hem nieteens, heb hem nu al meer als een week niet gezien.

Ik geef hem de ruimte, laat hem doen maar dit vreet wel aan mij, en maakt me verward,,, zeker omdat ik zei ff geen contact te nemen, zodat hij eens goed kon nadenken.. en me dan gewoon smst, en dat er niks aan de hand is..

Ook heb ik gevraagd, hoe het nu zit, of ik single ben of we een relatie hebben ofzo, hij zei, single ben je duidelijk niet ! maar een relatie was het ook niet echt..
Ow en daarnaast was hij juist diegene die over de "toekomst" begon, ik heb net een huis gekocht en wilde komen helpen, wat ik overigens niet wil, en hij praat al over de zomer om dingen te doen etc.. Ik denk dat het wel gegrijpelijk is dat ik me verward en onzeker voel..
Beste pris27,

Ik heb het hele verhaal gelezen en een paar dingen vallen mij op.

Je hebt 2x een “verkeerde” relatie gehad. Doordat ze je zo “belazerd” hebben ben je heel argwanend en onzeker geworden. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten.

Duidelijk ben je (2x) op het verkeerde type man gevallen. Bewust of onbewust ben je nu tegen een ander type aangelopen. En dat gaat heel leuk zoals ik het lees.

Maar omdat hij heel misschien anders gereageerde dat je vorige 2 mannen komt dat misschien een beetje vreemd op je over. Maar ja, ieder mens is weer anders.

Mag ik je paar goedbedoelde tips geven? Ook al ben je wantrouwend door die twee eerdere slechte relaties, dit is jou leuke nieuwe vriend en ga uit van vertrouwen. Loop niet te hard van stapel en neem elkaar de tijd om aan elkaar te wennen. Iedereen heeft zijn positieve en negatieve puntjes. Dus kijk de komende tijd of het (blijft) klikken. En maak je niet zo druk als hij niet "gelijk" terug SMS-t. Veel mannen doen dat niet zo snel.

Rustig aan, en forceer het niet.

Het zou toch jammer zijn als deze relatie fout zou gaan omdat je te snel van stapel loopt.

Groet, Dave
Pris,

Er is niets mis met een relatie langzaam aan opbouwen. Ik ken verschillende relaties die heel snel begonnen,(sommigen woonden binnen 4 weken al samen), maar die dus ook weer heel snel verbroken werden.

Ik heb mijn vriend in de zomer van 2008 leren kennen. 1e keer dat we elkaar tegenkwamen gewoon staan praten, vond hem wel heel aantrekkelijk, maar verliefd? Nee dat nog niet.

Een week later kwamen we elkaar voor de 2e keer tegen, toen echt bijna de hele avond staan praten en uiteindelijk ook gezoend.

We vonden elkaar dus leuk !

Hij vroeg of ik hem thuis wilde brengen, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat er niets ging gebeuren. Misschien een beetje bot en kort door de bocht om dat zo direct te zeggen, en eigenlijk niets voor mij, maar ja toch gezegd.

Hij zei maar we kunnen toch wel gewoon een keertje samen uit eten gaan. Ik zei hem dat ik dat een leuk idee vond.

Direcdt de volgende dag smste hij al dat hij het een leuke avond vond. De hele week een beetje heen en weer gesmst.

En toen voor dat weekend een date gepland, die zo gezellig en leuk was, dat ik de volgende ochtend om 6 uur pas thuis was. (nee verder behalve zoenen niks gebeurd).

Hij stelde die avond voor om de week erop weer iets af te spreken, maar ik had al een weekend met een vriendin weg gepland. Maar de week daarop hadden we wel weer afgesproken.

De eerste paar weken spraken we 1x keer per weekend af (ik ging tussendoor ook nog eens met mijn kids anderhalve week op vakantie), dus in het begin zeg maar de 1e 2 maanden zagen we elkaar 1 x per week of soms door omstandigheden dus iets minder.

Na 2 maanden zijn we samen een weekendje weg geweest, daarna spraken we 2 avonden per weekend af, weer ruim een maand later waren we het hele weekend bij elkaar.

Ik heb zijn familie pas na ca 3 a 4 maanden ontmoet, lijkt lang maar hij kwam uit een hele lange relatie, die plots verbroken werd omdat zijn ex verliefd was geworden op een ander.

Dus mijn vriend wilde onze relatie voorzichtig aan opbouwen, en ik wilde dat ook, maar reken maar dat we verliefd waren.

En nog steeds,(na bijna 3 jaar) we zien elkaar 5 dagen per week, wonen nog niet samen, maar we kunnen vaak niet wachten tot we elkaar weer zien. We bellen elkaar, zeker op de dagen dat we elkaar niet zien, 2 x per dag. Mijn vriend belt vaker dan ik, vaak is het andersom, maar dat komt omdat hij druk is met zijn bedrijf en ik niet kan zien wanneer hij klaar is. ik bedoel ik ga hem niet bellen terwijl hij mss net met een klant bezig is.

Dus langzaam aan opbouwen kan juist heel goed werken, je groeit goed naar elkaar toe, Maar ik kan je wel begrijpen, in het begin is die onzekerheid dat je parten speelt, maar probeer hem ruimte te geven.

Als je aan hem gaat lopen trekken, dan stoot je hem idd juist van je af.

Je zult zien, als jullie elkaar echt leuk vinden, dan voelt het straks veel beter en dan let je niet meer zo op je telefoon.

Succes
Hoi allemaal

Bedankt voor de laatste reacties !!

Ik denk gewoon dat ik mijn oogkleppen af moet doen, en heb er voor mijn gevoel een dikke punt achter gezet ;)

Ik heb hem nu al 3 weken niet gezien, laatste 2 weekendes ging niet ivm werk van mij en hem en hij had een verjaardag...

Uiteindelijk is het gewoon zo als je iemand echt leuk vind dat maak je daar tijd voor, ook al ben je nog zo druk !!

Hij heeft nu een paar dagen vrijaf genomen van zn werk, ik heb hem afgelopen week een lange email gestuurd, met heel mn gevoel erin en gezegd dat hij tijd moet nemen en eens goed moet nadenken ! Daarop kreeg ik de volgende dag weer een sms van , ik heb gistereavond je mail gelezen, weet er niet veel op te zeggen, vind het wel mooi en bewonderingswaardig dat je zo eerlijk bent. Ik ga deze week eens goed nadenken, weet verder eigenlijk niets te zeggen, je hoort van me ..

Nu laat ik hem met rust, maar ik weet denk ik al genoeg, want als je iemand echt leuk vind gaat dit zo niet !! Ik snap er aan de ene kant niks van want hij kwam heel eerlijk over. Maar heb toch het idee dat ie me voor de gek heeft gehouden..

Ik ging eergisteren eens op die datingssite kijken waar ik hem heb leren kennen, en ja hoor ik zag hem online staan :@ dus ik was woest, en heb hem gebeld, heb normaal gezegd tegen hem dat het niet erg is maar hij gewoon moest zeggen dat ie niet verder wilde ! hij zei daarop dat is niet wat ik wil, ik had me aangemeld om me profiel stop te zetten, ben echt net 2 min online.. dacht echt ja hoor, dat zie ik weer. Hij is nog een nacht zichtbaar geweest en heeft zn profiel de dag erop verwijderd, weet niet waarom, of omdat ik het zag of omdat ie het echt zelf wilde... Hij zegt ik ben altijd eerlijk tegen je geweest, en ik zeg ook ik wil gewoon weten als je niet verder wilt ofzo, dan kan ik er een dikke punt achter zetten.. en voor mijn gevoel gewoon verder gaan..

Heb nu nog niks gehoord, ga ook niet meer smsen of bellen, voor mij het het klaar zo,. mocht ie nog contact opnemen dan wil ik hem wel te woord staan. Sorry dit zijn geen gang van zaken als je iemand leuk vind, tijd en ruimte kan ik best geven maar dit is niet zoals het hoort lijkt me.. Voel me wel rot heb van de week ook bijna niet geslapen :( maargoed dat gaat ook wel weer over..
Ik denk dat je veel te snel met hem naar bed bent geweest.
he is just not that into you.... helaas maar waar; ik weet hoe dat voelt; sterkte en ga hem niet opzoeken (wat ook heel moeilijk is)

lees je topic over 6 maanden weer; je zult versteld staan van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven