Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, ik geef het even door aan Vito.
OK toefjes kunnen er dus echt pas op als ze helemaal koud zijn en dan blijven ze prima en leuk zitten. Maar dat schijfje wat ik erin wilde hebben wordt slap als het kamertemp is dus dat slaat dan om en is geen gezicht. Ik doe dus gewoon wat poedersuiker en waterplak en dan schijfje plat erop. Stapelt ook wat makkelijker als ze naar school mee moeten.

Ik doe misschien wel een groene klodder middenin want het was wel lekker.
Haaa, MegaMind heb ik ook in de bioscoop gezien
Die muffins van Kezzz zijn cool! Wel een beetje ranzig dat die breiewerkjes in een drol liggen
Omdat het schijtwerk was?
Hmmm, het kán dus wel, mooie toefjes. Oké, staat genoteerd. Maasr is het ook lekker? Zo'n hele hap roomboter lijkt me toch wel misselijkmakend, eigenlijk.
Toefje klinkt net zo goor als prutje.
Maar hoe noem jij dat dan, Star?
Ik heb weer heel veel plaatjes gemist zie ik

Leuk, oefenmuffins.
Het TOEFJE was dus niet vies. Dat had ik wel verwacht maar het smaakte dus best goed. Je kan er ook nog essence van een of ander doordoen. Of je doet er nog een KWAK roomkaas doorheen.

Ik had trouwens gewoon zo'n spuitzak van de Xenos met 5 verschillende opzetstukjes. Die TOEFJES zijn nu wat harder geworden en die zien er nu echt mooi uit.
Een KWAK roomkaas

Ik heb ook zin om muffins te maken, maar da's afvaltechnisch misschien niet slim. Hoewel ik ook zelfgemaakte chocoladetaartjes heb, die nu in de vriezer liggen
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon maken en dan hier af komen leveren. Of je laat Xan dat doen, op weg naar zijn werk. Die komt hier dan toch langs!

Da's afvaltechnisch voor míj wel goed, maar ik weet niet of er nog cakejes overblijven als Xan ze in de auto vervoert

Ik zag gisteren ook een heel lekker uitziende taart in de Allerhande. Jammer dat er niemand jarig is binnenkort, dan had ik een Goede Reden

Mijn jengel-baby blijkt goed te troosten te zijn met brood met smeerkaas
O jee, Doperwt nu al een emo-eter?
Heptie van zun moeder
Heptie van zun moeder
Ze smaken errug goed vandaag!

Nemo zei altijd Krutte-kut ipv Vroem-Vroem en nu zegt hij dus heel hard Gang Bang op z'n engels als de auto's botsen. Ergens gaat er iets fout denk ik.
Trav
Jemig zijn er bij jullie ook zoveel zieke kindjes? Nemo's halve klas is thuis met hele hoge koorts en er liggen er zelfs 2 of 3 in het ziekenhuis....
C. is al sinds vrijdag niet lekker. Had gisteravond 39.3. Heb haar toch met paracetamol in haar mik naar school gestuurd. Thuis wordt ze alleen maar lamlendiger.
Dat hadden wij vorig jaar op school met Mex griep, Trav. Halve klas ziek en een paar in het ziekenhuis. Nu wel veel zieken, maar niet zo erg als vorig jaar.

Mijn jongens zijn intussen ook weer opgeknapt!

Succes vandaag!
Er heerst een of ander naar virus.

Arm Ceetje, beterschap

Fijn Kezz, de mannen weer beter.

Hier nog niets gelukkig *klopt af*

Gefeliciteerd Travke! :klapzoen:

Ik ben helemaal gek nu. Ik loop van hot naar her.

Nu even relaxed zitten met kopje koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven