Thuis!
zondag 23 januari 2011 om 17:04
OK toefjes kunnen er dus echt pas op als ze helemaal koud zijn en dan blijven ze prima en leuk zitten. Maar dat schijfje wat ik erin wilde hebben wordt slap als het kamertemp is dus dat slaat dan om en is geen gezicht. Ik doe dus gewoon wat poedersuiker en waterplak en dan schijfje plat erop. Stapelt ook wat makkelijker als ze naar school mee moeten.
Ik doe misschien wel een groene klodder middenin want het was wel lekker.
Ik doe misschien wel een groene klodder middenin want het was wel lekker.
zondag 23 januari 2011 om 22:10
Het TOEFJE was dus niet vies. Dat had ik wel verwacht maar het smaakte dus best goed. Je kan er ook nog essence van een of ander doordoen. Of je doet er nog een KWAK roomkaas doorheen.
Ik had trouwens gewoon zo'n spuitzak van de Xenos met 5 verschillende opzetstukjes. Die TOEFJES zijn nu wat harder geworden en die zien er nu echt mooi uit.
Ik had trouwens gewoon zo'n spuitzak van de Xenos met 5 verschillende opzetstukjes. Die TOEFJES zijn nu wat harder geworden en die zien er nu echt mooi uit.
maandag 24 januari 2011 om 12:52
Da's afvaltechnisch voor míj wel goed, maar ik weet niet of er nog cakejes overblijven als Xan ze in de auto vervoert
Ik zag gisteren ook een heel lekker uitziende taart in de Allerhande. Jammer dat er niemand jarig is binnenkort, dan had ik een Goede Reden
Mijn jengel-baby blijkt goed te troosten te zijn met brood met smeerkaas