welke telefoon?

24-01-2011 08:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-ers,

Welke telefoon hebben jullie en wat vinden jullie ervan?

Ik heb een redelijk ouderwetse Nokia, daarmee kun je prima bellen. Maar ik moet natuurlijk mee in de tijd en wil een smartphone!

Neem ik dan het beste een Iphone, of een HTC of zo'n nieuwe Black Berry?

Dit is niet echt een wereldschokkend probleem, natuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie meningen

Groeten Elo
Ik heb een nokia n97 mini. Ben er heel tevreden over maar als ik het geld zou hebben zou ik voor Iphone gaan. (En gelijk een Ipad, Imac! Als ik dan toch bezig ben!!!)
Ik heb een iphone en ben er zo blij mee! Wil hierna weer een iPhone, maar dan met iets meer dan 8gb opslagcapaciteit.
Ik heb een samsung galaxy s. Ben er erg blij mee

Ik wilde geen I-phone, omdat Apple nogal misbruik maakt van zijn monopolie-positie momenteel. Niet leuk, apple lijkt wat microsoft-achtig te worden.

Man heeft zich een galaxy tab gekocht, nog leuker natuurlijk!

Enige nadeel vind ik dat je (nog) niet kunt videobellen met een pc (skype doet het wel, maar niet met beeld). Kan wel met een andere (android) telefoon of de tab.
Ik heb een Blackberry Bold en ben daar op zich wel tevreden mee. Wat ik wel jammer vind is dat er voor iPhone en Android meer apps zijn (lijken te zijn?) dan voor Blackberry. Maar goed, ik zit nog anderhalf jaar aan dit abonnement vast dus ik doe het er wel mee.
Ik heb een Iphone. Het enige nadeel vind ik de lage resolutie van de foto's.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb sinds kort ook een iPhone. Bevalt prima. Maar ik moet erbij zeggen dat ik me een beetje mee heb laten nemen met de hype. Ben eigenlijk niet iemand die er erg veel mee doet. Dus een Samsung Galaxy was ook wel goed geweest eigenlijk.

Ik had hiervoor een LG en daar heb ik alleen maar ellende mee gehad. Dus ik wilde nu eens een goed toestel. Dat heb ik nu wel.
quote:sharra schreef op 24 januari 2011 @ 09:12:

Enige nadeel vind ik dat je (nog) niet kunt videobellen met een pc (skype doet het wel, maar niet met beeld). Kan wel met een andere (android) telefoon of de tab.

Bij heel veel providers mag dit niet..dus zou hier geen telefoon op uitzoeken!

Ik vind android telefoons super handig, iphone geen ervaring mee en bb volgens mij vooral leuk als je wilt pingen etc.
quote:mooiedromen schreef op 24 januari 2011 @ 09:19:

[...]

Bij heel veel providers mag dit niet..dus zou hier geen telefoon op uitzoeken!

Ik vind android telefoons super handig, iphone geen ervaring mee en bb volgens mij vooral leuk als je wilt pingen etc.

Echt waar? Maar dat gaat toch gewoon via de wifi-verbinding?

En als je een onbeperkt internet abonnement hebt kunnen ze je toch niet verbieden om fring of tango oid te gebruiken als je 3G gebruikt?

Om welke providers gaat het dan trouwens?

(Ga binnenkort weer in NL wonen en moet straks dus nog een nieuw abonnement afsluiten!)
Moppebroertje is blij met zijn Samsung Galaxy S, Moppeman is zojuist voor de HTC (Desire ??) gegaan.
Ik heb een htc désiré. Vind hem helemaal geweldig. Super snel, kan meerdere webpagina's openen, er zijn veel gratis apps, geen hoge maandkosten, en Google maps in combinatie met streetview en navigatie is ontzettend handig.

Het enige nadeel vindt ik het gebruik van het toetsenbord op het scherm, die is wat te klein.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik heb de HTD Desire. Vivafleur, ik heb de Engelse versie

Toetesenbord op het scherm is even groot als de andere android toestellen, je kunt het toestel dwars houden en dan gaat het toetsenbord mee.

Ik zou zelf niet zo snel meer kiezen voor een Iphone nu ik deze heb.
Whopper er is nu ook een htc desire hd. Die heeft een groter toetsenbord maar die is net nieuw en vrij prijzig. Maar misschien heb ik wel dikke vingers .

Heb laatst een iPhone in mijn handen gehad, vond hem helemaal niet beter. De htc vind ik ook lekkerder in de hand liggen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
HTC desire wordt vaak genoemd dus

ik wil eigenlijk niet aan de Iphone, vanwege die monopoly positie net als wat Sharra zegt

maar ik vind zo'n Iphone en een Ipad wel hele mooie gadgets...
HTC Desire HD of Samsung Galaxy S. Beide toptoestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven