Manfield 70%
maandag 24 januari 2011 om 15:20
Hallo Allemaal,
Op aanraden van mijn zus, stel ik hier maar even de vraag.
Misschien zitten hier dames met insite informatie.
Ik heb hele mooie schoenen gezien bij de manfield. En had met mezelf, afgesproken te wachten tot er 70% korting zou komen.
Nu na de 50% zie ik vandaag dat er 60% korting is.
Weet iemand of de 70% nog komt? of moet ik nu mijn slag slaan?
alvast bedank.
Liesl
Op aanraden van mijn zus, stel ik hier maar even de vraag.
Misschien zitten hier dames met insite informatie.
Ik heb hele mooie schoenen gezien bij de manfield. En had met mezelf, afgesproken te wachten tot er 70% korting zou komen.
Nu na de 50% zie ik vandaag dat er 60% korting is.
Weet iemand of de 70% nog komt? of moet ik nu mijn slag slaan?
alvast bedank.
Liesl
maandag 24 januari 2011 om 15:37
Jezus mens, als je die schoenen nou wil hebben (is er echt geen reden dat 4! winkels ze nog hebben? Lelijk ofzo?) dan koop je ze toch gewoon?
Rekensom: schoenen kosten 130 euro.
60% eraf is 52 euro
70% eraf is 39 euro. 13 euro verschil. Als dat een probleem is raad ik je aan helemaal geen schoenen te kopen want je kan het niet betalen.
Rekensom: schoenen kosten 130 euro.
60% eraf is 52 euro
70% eraf is 39 euro. 13 euro verschil. Als dat een probleem is raad ik je aan helemaal geen schoenen te kopen want je kan het niet betalen.
maandag 24 januari 2011 om 15:39
quote:spectral schreef op 24 januari 2011 @ 15:37:
inside... koop gewoon die schoenen, 10% op manfield schoenen is hooguit een paar euro... sjiesh
Dat zie je verkeerd. Een hanmburger bij de Mac is één euro, dus als je goed gaat rekenen, kan je nog iemand op zo'n burger trakteren ook.
SLA JE SLAG MENS!!!!!!!!!!!!
inside... koop gewoon die schoenen, 10% op manfield schoenen is hooguit een paar euro... sjiesh
Dat zie je verkeerd. Een hanmburger bij de Mac is één euro, dus als je goed gaat rekenen, kan je nog iemand op zo'n burger trakteren ook.
SLA JE SLAG MENS!!!!!!!!!!!!
maandag 24 januari 2011 om 15:44
ah de aller-aardigste viva dames zijn al langs geweest
Als je even wacht Liesl komen vanzelf de mensen die het ook leuk vinden mooie dingen te kopen voor zo min mogelijk geld dan zijn deze dames alweer verdwenen naar een ander topic om daar de TO van hun fijn commentaar te voorzien.
Misschien dat er mensen zijn die weten dat het vaker in een bepaalde maand plaatsvindt
Als je even wacht Liesl komen vanzelf de mensen die het ook leuk vinden mooie dingen te kopen voor zo min mogelijk geld dan zijn deze dames alweer verdwenen naar een ander topic om daar de TO van hun fijn commentaar te voorzien.
Misschien dat er mensen zijn die weten dat het vaker in een bepaalde maand plaatsvindt