Mode & Beauty alle pijlers

Manfield 70%

24-01-2011 15:20 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Op aanraden van mijn zus, stel ik hier maar even de vraag.

Misschien zitten hier dames met insite informatie.

Ik heb hele mooie schoenen gezien bij de manfield. En had met mezelf, afgesproken te wachten tot er 70% korting zou komen.

Nu na de 50% zie ik vandaag dat er 60% korting is.

Weet iemand of de 70% nog komt? of moet ik nu mijn slag slaan?

alvast bedank.

Liesl
Sorry maat 44 dan of verkopen ze dat niet? ik bedoel heel klein en heel groot blijft vaak over.
He gets Liselore, verpest het nou niet. Het waren maar grapjes hoor
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 15:50:

He gets Liselore, verpest het nou niet. Het waren maar grapjes hoor

Ja sorry maar ik vond Liesl zo schatting in de sound of music, bovendien bijna naamgenoot, ik krijg bekant last van moederlijke gevoelens......

Bovendien ben ik ook aan het bezuinigen en wil ik het ook wel weten of er nog 70% korting komt..... ik hou dat namelijk nooit bij en betaal altijd de volle mep
Zo dat klinkt al een stuk vriendelijker

Maar eh, dan is bellen toch een stuk sneller als vragen op een forum in de hoop dat er insiders zitten. Na 60 komt 70 altijd toch.....wanneer weet ik ook niet. Ik weet wel dat als het gebeurt dat je een paar schoenen koopt wat vervolgens binnen no time afgeprijsd is, dat je terug kunt gaan naar de winkel en negen van de tien keer krijg je het verschil dan gewoon terug.
@ tut? zou jij de manfield echt bellen voor zo'n vraag?

Daar geven ze toch geen antwoord op? neem ik aan...... maar misschien heb ik het mis.

@ Liesl, Heb je toevallig de manfield al gebeld?
Nou ik werk toevallig bij manfield, volgende week gaat de korting naar 70%, 2 weken erna zelfs naar 75%.

Maar als je nu even naar de winkel belt, dan laat je ze toch even 2 weken achteruit zetten?
Tutje met een rietje, nietsgunner.
Nee ik zou niet bellen maar ik zou dan ook niet wachten als ik iets heel erg moois zag. En als ik het dan kocht zou ik wel weer vragen wat de voorwaarden waren dat als een paar schoenen volgende week ineens de helft goedkoper was.
quote:Paque_ schreef op 24 januari 2011 @ 16:03:

Tutje met een rietje, nietsgunner.Ik ben een allesgunner. Ik gun mijzelf alles.
quote:diedietje schreef op 24 januari 2011 @ 16:02:

Nou ik werk toevallig bij manfield, volgende week gaat de korting naar 70%, 2 weken erna zelfs naar 75%.

Maar als je nu even naar de winkel belt, dan laat je ze toch even 2 weken achteruit zetten?zal je werkgever leuk vinden dat jij nu iedereen laat wachten tot volgende week en de winkel dus minder omzet draait door jouw "comming out"
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 16:03:

Nee ik zou niet bellen maar ik zou dan ook niet wachten als ik iets heel erg moois zag. En als ik het dan kocht zou ik wel weer vragen wat de voorwaarden waren dat als een paar schoenen volgende week ineens de helft goedkoper was.Ja zo wordt je natuurlijk nooit rijk
* gaat manfield vast bellen om een en ander apart te laten zetten tot wanneer de sale op zijn hoogtepunt is... goed plan*
quote:liselore schreef op 24 januari 2011 @ 16:04:

[...]

Ja zo wordt je natuurlijk nooit rijk Nee, maar ik heb wel die mooie schoenen!
Oh...nu snap ik het.

Nieuwe mensen afkraken heet gewoon grapjes...

@TO: koop gewoon die schoenen..dan ben je zeker dat je ze hebt.

linkje gevonden
Bazinga!
quote:vivalda schreef op 24 januari 2011 @ 16:05:

Oh...nu snap ik het.

Nieuwe mensen afkraken heet gewoon grapjes...

@TO: koop gewoon die schoenen..dan ben je zeker dat je ze hebt.

linkje gevondennee je snapt het nog steeds niet.
Lise, ik ga je vriend maken, althans, een poging wagen tot
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 16:10:

[...]

nee je snapt het nog steeds niet.Oh jawel, hoor. Ze snapt jou heel erg goed. Wellicht is ze zelfs wel op de hoogte van jouw vorige nick en weet ze meer dan genoeg.
Je kan ze nu kopen en eventueel 'terugbrengen' als ze afgeprijst worden een week later. Moet je ze niet aan doen natuurlijk. Dan weet je zeker dat je je maat hebt.

Ik had een broek bij Zara gekocht, volgdende dag 50% goedkoper. Nou mooi wel dat ik ermee terug ben gegaan.
quote:Dammes schreef op 24 januari 2011 @ 16:14:

[...]

Oh jawel, hoor. Ze snapt jou heel erg goed. Wellicht is ze zelfs wel op de hoogte van jouw vorige nick en weet ze meer dan genoeg.Nope, ik denk het niet. En al was het wel zo, I could care less. Daaag dammes.
Ja. Die truc halen mensen soms ook uit in de winkel van mijn schoonmoeder. Mooi niet dat ze daaraan meewerkt. Het is vooraf duidelijk wanneer de sale is, en als je je truitje/laarzen/weetikveelwat eerder wil hebben dan in de sale, dan betaal je er de gewone prijs voor.
Overigens vind ik het wel heel cool om te lezen dat Wikileaks kennelijk een forum heeft!!!
Ongelofelijk. Altijd weer mensen die de leukste proberen te zijn.

OT, ik zou de gok voor die 10% niet wagen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 24 januari 2011 @ 16:14:

Lise, ik ga je vriend maken, althans, een poging wagen tot doe niet zo grappig joh..... je kunt op deze site je avatar of je onderschrift niet eens veranderen, en dan zou je wel vriendjes kunnen toevoegen, daar geloof ik helemaal niets van
Wat is dit forum toch een ongelooflijk zure zultzooi geworden.
Nee het lukt me ook niet Lise.,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven