iPhone 4 vraagje

24-01-2011 22:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thuis gaat surfen via Wifi. Maar hoe sluit je internet af zodat er niet per ongeluk een pagina de hele dag open blijft staan via je telefoonabonnement? En de kosten omhoog gejaagd worden?Zet je dan al die tabbladen met een x weg?

Wel fabeltastisch speelgoed, dankzij het forum al een hele reeks te gekke apps geladen....!
Heb je geen data-abonnement bij je iPhone?
Je kan je APN disablen en de gegevens die erin staan verwijderen/aanpassen zodat ie geen verbinding meer kan maken.
Ja maar hoe onbeperkt is onbeperkt vraag ik me af...stel dat ik internet de hele dag per ongeluk aan laat staan dan kost dat een vermogen...
Welke provider?

Bij Vodafone en T-Mobile heb je een 1GB datalimiet. Daarna pleuren ze je snelheid omlaag.
Kpn
Die hebben ook een datalimiet.
Xion, kan je ook een naheffing krijgen als ze vinden dat je teveel gebruikt bij een onbeperkt internetabonnement?
Ik gebruik mijn mobiele internet veel.. Zeg maar heel veel. Heb toen mijn vriend een iPhone wilde, maar niet wist bij welke provider, gekeken hoeveel ik nou echt verbruikte. Bleek gemiddeld nog onder de 1gb te zitten. Een dagje internet aan laten staan kost dus niet zo veel.

Daarbij komt dat als jij de website niet ververst, wat ie dus niet automatisch doet, er ook geen data verkeer is.

Die grote knop drukken is trouwens genoeg om af te sluiten..
quote:plops schreef op 24 januari 2011 @ 23:01:

Xion, kan je ook een naheffing krijgen als ze vinden dat je teveel gebruikt bij een onbeperkt internetabonnement?Nee. Maar mocht je er echt schandalig bovenuit komen dan blokkeren ze hoogstwaarschijnlijk alleen je bundel.
quote:XionZ schreef op 24 januari 2011 @ 23:27:

[...]

Nee. Maar mocht je er echt schandalig bovenuit komen dan blokkeren ze hoogstwaarschijnlijk alleen je bundel.Ah, dat is in ieder geval mooi Ik verwacht trouwens niet dat ik schandalig veel internet, maar ze zetten geen totaal onder aan de rekening dus vind het lastig in te schatten.
Onbeperkt = onbeperkt.
Poging3, de thuisknop bedoel je?
Als je de home knop 2 Keer kort indrukt, dan krijg je alle programma's te zien die open staan 1 app even vasthouden en dan komt er bij alle openstaande Apps een nonnetje te staan, dan kan je ze afsluiten.

Scheelt ook batterij.

En onbeperkt is onbeperkt.

Thuis gaat je iPhone automatisch op je wifi en niet op je 3G netwerk en kost het je geen data bundel.
Ja, die bedoel ik.
Ik lees mee..

Dat was ook myn vraag toen ik dat ding net had. Het lijkt of-ie niet 'uitgaat'. Maar hy pakt thuis draadloos netwerk , pakt autom. De snelste verbinding . En onbeperkt is onbeperkt.

Ik vind typen wat langzaam gaan , op de computer heb ik binnen no time berichten gestuurd( ik typ blind), moet nog ff wennen. Sowieso hiervoor nog nooit mobiel geinternet....touchscreen is wel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven