De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Leuk Tonks! Wist je al dat ze ging trouwen, of was dat ook nog een verrassing? Jij getuige, Kaatje bruidsmeisje? Ik heb zomaar het idee dat ze dat best wel heul leuk zou vinden.

Kantoor was gisteren ook wel gezellig ja. Hopelijk hebben we alles netjes opgeruimd en ligt het niet nog vol met mayo en wijnvlekken. Of hangt er nog een enorme patatlucht.

Ratje, lekker zo vroeg slapen! Moet ik vanavond ook eens gaan doen. Wat vond K ervan, dat je zijn wekker niet hoorde? Was hij nog op tijd? En voelde jij je niet al te schuldig?

Ik ben onderweg, heb een trein met internet, johoo. Kan ik weer verder met vakanties zoeken...

Tonks,zet 'm op vandaag! Je bent al haske goed begonnen.

Mogge meisjes, ben een beetje laat dus alleen even
Ik blér nog altijd naar beneden hoor om 6 uur. Moet ook wel, want hij smeert tegenwoordig het brood. Errug prettig na al die jaren zelf brood moeten smeren 's ochtends.
Hee, da's vooruitgang Ratje!

Ik heb net bij de Bodyshop een nagelvijl gekocht, kreeg er een mini-potje handcreme bij. En nu zit ik met enorm stinkende handen. Getver, wat meurt dat, echt zo'n zware mannengeur. ik snap al waarom ze dat gratis weggeven.....

TH, veel plezier met je laatste dag daar!
Net? Jeetje wat was je dan vroeg Splint!
Het Viva forum is papaja.
Voor ik terug ga lezen: Dit is hem dan

(haal ik vanmiddag weer weg)

*poef*
Oh, leuk Tonks! Trouwerij van je zusje
http://www.youtube.com/watch?v=h-g0QY15J2Y
Wat een snoepje van een hondje

Ik kom later wat uitgebreider...ga nu eerst koffiedrinken bij een (ex)collega.

Kijken of hij nog vette roddels heeft
Goedemorgen dames

ik was er weer, al een tijdje wakker overigens maar weer druk met andere dingen

Tonks, goed bezig zo op de vroege ochtend

Splint, ik zou gewoon voor lush gaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ahwwww doggie! Wat kijkt ie hier nog zielig met zn rimpelkoppie.

Hoe oud is ie?

Ik mag per 31 januari weer 40 uur in de week gaan werken. Ben dan weer helemaal beter verklaard door de arboarts.
Hij was zondag, toen we hem uit het asiel haalde, exact 1 jaar

Wat fijn Rat, je bent weer 'beter'
Wat een prachtig cadeau hebben jullie hem dan gegeven! Een nieuwe baas.
Aah, wat een lieffie en hij heeft idd een prachtig kado voor zijn verjaardag gehad!!!

Ik ben nog ernstig aan het wakker worden, is weer een ramp de laatste dagen. Koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zit aan de modifastshake nummer 2

*probeert het dapper binnen te houden*
Mijn veroordeling was niet eens zo heel slecht....

Ik ben ook thuis,gezellig bij collega in Meppel geweest.

Hij woont in zo'n leuk jaren 30 huis met een erker.

Lekker bijgeteut.

Op de terugweg bij Intratuin langsgeweest en ik doe net of het geen januari is...heb het voorjaar in huis gehaald

even wat voorjaarsbolletjes en bloemetjes gehaald en die net in bak/glas gestopt.

Oeh vertel Frans.

Fijn dat het meevalt!!
Isa sliep zoooo lekker

Leuk Bieb! Goed idee!

En lieve Isa

Wat kunnen ze lekker liggen he?

Ik zal vanavond wel verslagje doen.
Goed idee van die bolletjes en blommetjes idd, ik vind primula's zo schattig maar daar ben ik allergisch voor (krab krab) maar bolletjes ga ik denk ik ook kopen

En wat een heerlijke foto's van Isa
quote:biebelien schreef op 24 januari 2011 @ 17:23:

Geen geit in de taart Fantje maar geitenkaas!!!

maar die kan ook met aan andere kaas natuurlijk

Ik ga m morgen maken voor mezelf

Balen dat je weer zo moe bent en het slapen in de war is.

(zou ik ook worden van tabtabtab)

Wij korten het af naar "geit" , ik ben gek op geit en zo is de andere helft vd familie dus als ik zoiets maak doe ik er iets voor de andere helft bij Ik kook sowieso meestal dubbele porties. Alles is op 4 personen gebaseerd en door het te verdubbelen hebben we lekker restjes of iets om mee te nemen als lunch.

Morgen ga ik naar ome dok. (of tante). Ben benieuwd. Zie er als een berg tegenop. Weet ook niet welke (2) klachten ik ga noemen: moe en hoofdpijn, of mijn darmen of mijn schouders of mijn knie....Bleh. Misschien mijn grootste angst: alles wordt vaak op mijn gewicht geschoven. En dat voelt zo vernederend. Alsof ik zelf niet begrijp dat ik moet afvallen. Alsof ik zelf al niet van alles heb geprobeert....Dokter ik heb oorpijn, "tja mevrouw dan moet u wat gewicht kwijt, al dat gewicht ligt 's nachts op uw oor wanneer u slaapt" Ja ja....

Wat zijn hier leuke vakantie plannen langsgekomen trouwens!

Lekker naar het warme weer! Hier is het op dit moment ook warm: +5, komt door de Chinook (warme luchtstroming/wind).
Optimist tot in de kist!
En wat gebeurt er als je de hele lijst opnoemt?
Kon je niet gewoon een dubbele afspraak maken Fantje?

Dat kan bij mijn huisarts wel...als er meer dan 1 klacht is aangeven en dan plannen ze langer tijd in.
Fantje, ik zou idd dan opschrijven waar je allemaal last van hebt en dan heel duidelijk aangeven dat je bij god niet weet wat de 2 zijn die je wilt bespreken want je loopt hier al zo lang mee, voelt je niet serieus genomen en je bent het helemaal zat. Desnoods met een paar (krokodillen)tranen erbij. En dan mag meneer of mevrouw dok het gaan uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven