De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
De vorige keer kwam ik niet eens langs "klacht 1". Ik moest toen een herhalingsreceptje voor mijn pijnmedicatie (ben ik al 6 jaar aan), nou dat was klacht 1. Toen vroeg ik of ze even naar mijn knie wou kijken (die was opgezet), ik rolde mijn broek netjes omhoog maar mevrouw wou niet kijken. Het receptje was al genoeg werk

Fran, ben benieuwd naar je "veroordeling"! Moeten jullie tegenwoordig ook een beoordeling schrijven over jezelf en dan ook een over de leidinggevende. Dat gebeurt hier vaak.
Optimist tot in de kist!
Kan je Fantman niet meenemen naar de dok als extra drukmiddel? Dit slaat toch helemaal nergens op?

Zo, ik ga even boodschappen doen, ik bedacht me alleen net dat ze weer die ellendige voetbalplaatjes hebben bij AH met bijbehorende bedelkinderen... Volgende x maar tijdens schooltijd boodschappen doen
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Francisca_ schreef op 25 januari 2011 @ 09:47:

http://www.youtube.com/watch?v=h-g0QY15J2YKan m nu pas zien, maar wat schattig! Ik wil OOK!
Hij gaat al mee, vorige keer ook trouwens, hielp niks. 't Is een schat maar als pressie middel werkt het minder. Hij is wel mijn morale steun en ik voel mij altijd iets meer "sterk". Belachelijk. In NL stond ik mijn "mannetje" maar hier lukt het gewoon niet. Gek hoe een cultuur die toch aan de buitenkant zo lijkt op de NL'se cultuur, zoooo heel anders is. Gelukkig ook vaak in positieve zin maar qua non profit en medisch is het mij gewoon vies tegen gevallen. (nou 't is eruit, ik hou niet zo van generaliseen).
Optimist tot in de kist!
Of gewoon elke dag een afspraak plannen
k heb al geprobeert elke week een afspraak te maken maar dat kon ook al niet. Dok moet mij eerst maar eens zien zij de assistant. Brrrrrr. Ik heb mij net ingeschreven bij een nieuw te openen kliniek hier om de hoek. Nou maar hopen dat dat beter gaat. Hij opent pas in maart of april...

Op naar tab tab tab....
Optimist tot in de kist!
Dan morgen bij dokter:

Ik heb last van knieen, darmen, moe en hoofdpijn.

Kijken wattie zegt
Pfffff weer gezellig op het topic van MV.

Iris "de vrouw die overal verstand van heeft en alles al heeft meegemaakt in het leven" is op haar pik getrapt...

*zucht*
Misschien moet die dan maar geamputeerd worden
quote:Olijfje_ schreef op 25 januari 2011 @ 17:19:

Misschien moet die dan maar geamputeerd worden

Ik heb de preitaart met oude kaas én geitenkaas in de oven staan en het ruikt zooooo lekker.

Zal straks ff foto van maken.
Lekker Bieb, geit(enkaas), mmmmmmm. Doe maar een foto ja!

Ik blijf maar weg uit MV's topic. Hoop wel dat het met Kane goed komt natuurlijk (en met MV) en daarvoor lees ik wel bij (zo even doen). Maar al die hulptroepen en Florence Nightingale's om haar op de been te houden laat ik maar lekker aanmodderen.

Fantje, wat een gedoe joh. Zo is het toch geen doen, waarom zou je niet de zorg morgen krijgen die je nodig hebt? Dat had ik niet zo verwacht van dat land. Het zou enorm schelen als die nieuwe kliniek beter is. En het zou flauw zijn om alles op je gewicht te gooien. Wat toch niet zo extreem is trouwens?
quote:Splinter02 schreef op 25 januari 2011 @ 20:30:

Lekker Bieb, geit(enkaas), mmmmmmm. Doe maar een foto ja!

Ik blijf maar weg uit MV's topic. Hoop wel dat het met Kane goed komt natuurlijk (en met MV) en daarvoor lees ik wel bij (zo even doen). Maar al die hulptroepen en Florence Nightingale's om haar op de been te houden laat ik maar lekker aanmodderen.

Fantje, wat een gedoe joh. Zo is het toch geen doen, waarom zou je niet de zorg morgen krijgen die je nodig hebt? Dat had ik niet zo verwacht van dat land. Het zou enorm schelen als die nieuwe kliniek beter is. En het zou flauw zijn om alles op je gewicht te gooien. Wat toch niet zo extreem is trouwens?

Maar wel de spijker op z'n kop Splint!

Lekker Bieb, je taart! Klinkt als iets waar ook walnoten lekker in zijn!

Wij gaan nu pas eten, Olief is flink gemarteld door de tandarts vanmiddag en heeft PIJN, arme vent. Hij was met flinke koppijn gaan liggen en voelt zich nu niet echt fijn.
met Kane komt het vast wel goed.

Heeft nog steeds catheter in omdat alle gruis/struviet nog niet weg was.

Maar hij heeft uit zichzelf van het dieetvoer gegeten!!

Nog geen reden om te denken dat het niet goed komt dus ..

De sfeer is wel ff anders nu op het topic.

Ik kon het helaas niet laten en heb ook mijn visie op het orakel Iris gegeven (best wel genuanceerd vinnik zelf hoor)

Maar het gaat daar verd%&*# niet om Iris..... En dat flikt ze zoooo vaak,de hele wereld draait op haar waarheden.
ik had amandelschaafsel erop,echt heerlijk!!

arme Olief
* durft zich hier na het bij lezen niet meer te vertonen en sluipt weer weg *
Feauteau Bieb!

En een aaitje voor Olief, heel voorzichtig.

ik heb de echte ruzie niet kunnen vinden en ben toch heeeel wat blz terug gegaan. Maargoed, geen zin om te blijven zoeken om alleen bij een ruzie uit te komen. Het zal wel. Knap stom dat het hierop moet uitdraaien in elk geval.

Hmpf, Olijf, ik vroeg me nog af of ik die zin er wel in moest zetten, maak jij hem nog effe vet!

VV, terugkomen jij! Hierrrrrrrrrr!

Als je bedoelt wat er over het topic MV wordt gezegd: het is voor mij meer van 'been there, done that'. Maar dat wil niet zeggen dat anderen niet mogen helpen hoor!
Ben ik weer.

Ik vind het trouwens echt dood en doodzonde dat zo'n mooi topic om zeep wordt geholpen.
Daarom is het hier zo fijn.

Wij zijn allemaal lief enzo.
@ Frans wat een schatje zeg!!! Enne... ik denk dat ik vanaf morgen ook maar aan de modifast gaat. Hoe doe jij dat, 3 maaltijden of doe je er twee en 's avonds een gewone maaltijd?
@ Biebelien wat een heerlijke foto's!!!!
Jullie zijn zeker lief!
*glim*

*glimt ook namens de anderen*
*glimt mee naast dubbelglimmende Splint*

Ik zag dat er nou al zelfs een heel uitpraattopic over is geopend

Nou ja, zolang we het hier maar gezellig hebben! Wie haakt er in? *van voor, naar achter, van links naar reheeeechts!!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven