accu leeg gestart
dinsdag 25 januari 2011 om 14:48
Heb ik weer. Ben je een keer vroeg klaar met werken wordt door een collega af gezet bij de carpool wil weg wil de auto niet starten. Collega al weg natuurlijk geen telefoon bij me. Dus ik maar starten en starten. Steeds langer proberen te starten tot ie begon te stinken. Startmotor kapot gemaakt heb ik begrepen. Hebben jullie wel eens heel lang ergens thuis of net als ik in the middle of nowher staan starten dat ie maar niet wou.
Nou dit moest ik even kwijt pppppfffffffffff auto’s..
Nou dit moest ik even kwijt pppppfffffffffff auto’s..
dinsdag 25 januari 2011 om 14:54
Ja. In een sneeuwstorm midden op een kruispunt in Amerika. Gelukkig had ik net boodschappen gedaan waardoor ik niet omkwam van de honger en dorst.
Maar waarom heb je zolang gestart dat je startermotor er kapot aan ging? Niet 'pfffff auto's', maar pffff vrouwen die denken dat auto's magische doosjes zijn die het altijd moeten doen en die je niet zelf door domme acties kapot kunt maken
Maar waarom heb je zolang gestart dat je startermotor er kapot aan ging? Niet 'pfffff auto's', maar pffff vrouwen die denken dat auto's magische doosjes zijn die het altijd moeten doen en die je niet zelf door domme acties kapot kunt maken
dinsdag 25 januari 2011 om 15:17
Pas langs de A4, hij werd veul te warm en toen moest ik dus stoppen met kind van nog geen 2 langs de drukke A4. Vre-se-lijk. Gelukkig lid van de ANWB én telefoon bij me, ze waren er binnen een kwartier en een uurtje later was ik thuis met een auto die het weer deed. Niet helemaal hetzelfde dus, maar het gevoel wat ik toen had en de adrenaline die loskwam, pffffffffffffffffff.
Heb sindsdien wel van alles in de auto liggen trouwens: luiers, doekjes, drinken, koekjes, veiligheidsvestje etc.
Heb sindsdien wel van alles in de auto liggen trouwens: luiers, doekjes, drinken, koekjes, veiligheidsvestje etc.
dinsdag 25 januari 2011 om 16:29
Ben je lekker klaar mee, JC, ik zie auto's hier soms dagen langs de weg staan - zonder bestuurder, dat wel - maar het duurt dus wel even voor ze opgehaald worden. Heb dus ook altijd mijn telefoon mee.
Toen ik nog in een oud barrel reed, had ik trouwens altijd een acculader mee. Heb er regelmatig mensen mee kunnen helpen. En mezelf.
Toen ik nog in een oud barrel reed, had ik trouwens altijd een acculader mee. Heb er regelmatig mensen mee kunnen helpen. En mezelf.
dinsdag 25 januari 2011 om 16:36
Marloes , sorry hoor maar vind je jezelf niet een beetje erg dom ? Wanneer je auto niet wil starten , probeer je dat 2 a 3x en daarna moet je stoppen. (anders verzuip je je auto , brommer , motor , boot etc) met als gevolg startmotor aan gort.
Zoiets is toch heel logisch ? Of ben ik de enige die dit soort dingen met de paplepel in gegoten heeft gekregen door pa, ooms , mannelijke vrienden etc ?
Zoiets is toch heel logisch ? Of ben ik de enige die dit soort dingen met de paplepel in gegoten heeft gekregen door pa, ooms , mannelijke vrienden etc ?
dinsdag 25 januari 2011 om 16:44
Ja ik snap het ook niet eigenlijk, als de accu leeg is dan hoor je dat toch gelijk? Dan hoef je toch ook niet meer door proberen te starten, de accu wordt dan echt niet ineens weer vol..
Zelf ook regelmatig met een lege accu gestaan, maar gelukkig altijd toevallig iemand in de buurt die de auto even aan wou trekken.
Ik heb zelf ook altijd mijn telefoon bij als ik met de auto weg ga en anwb
Zelf ook regelmatig met een lege accu gestaan, maar gelukkig altijd toevallig iemand in de buurt die de auto even aan wou trekken.
Ik heb zelf ook altijd mijn telefoon bij als ik met de auto weg ga en anwb
dinsdag 25 januari 2011 om 16:48
quote:yette schreef op 25 januari 2011 @ 16:29:
Ben je lekker klaar mee, JC, ik zie auto's hier soms dagen langs de weg staan - zonder bestuurder, dat wel - maar het duurt dus wel even voor ze opgehaald worden. Heb dus ook altijd mijn telefoon mee.
Toen ik nog in een oud barrel reed, had ik trouwens altijd een acculader mee. Heb er regelmatig mensen mee kunnen helpen. En mezelf.Hoe help je iemand dmv een acculader ? Neem je ook een stopcontact mee in je auto ?
Toen ik nog in een oud barrel reed, had ik trouwens altijd een acculader mee. Heb er regelmatig mensen mee kunnen helpen. En mezelf.Hoe help je iemand dmv een acculader ? Neem je ook een stopcontact mee in je auto ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 25 januari 2011 om 16:53
dinsdag 25 januari 2011 om 16:55
quote:Zespri79 schreef op 25 januari 2011 @ 16:36:
Marloes , sorry hoor maar vind je jezelf niet een beetje erg dom ? Wanneer je auto niet wil starten , probeer je dat 2 a 3x en daarna moet je stoppen. (anders verzuip je je auto , brommer , motor , boot etc) met als gevolg startmotor aan gort.
Zoiets is toch heel logisch ? Of ben ik de enige die dit soort dingen met de paplepel in gegoten heeft gekregen door pa, ooms , mannelijke vrienden etc ?Ja en dan de auto de schuld geven
Zoiets is toch heel logisch ? Of ben ik de enige die dit soort dingen met de paplepel in gegoten heeft gekregen door pa, ooms , mannelijke vrienden etc ?Ja en dan de auto de schuld geven
dinsdag 25 januari 2011 om 16:56
Gelukkig geen kapotte auto, maar wel een keer zo dom geweest om de auto in het slot te gooien met alles, behalve m'n portemonnee, er nog in. Dus ook de autosleutels netjes in het contact.
En dat was ook vrijwel in the middle of nowhere...
Gelukkig kon de boer waar ik was een bevriende monteur bereiken die na ruim een uur wachten m'n auto vakkundig open "gebroken" heeft.
Van de winter pas de eerste keer dat de auto niet gelijk wilde starten, maar na drie of vier keer rustig proberen (niet te lang iedere keer) sloeg hij uiteindelijk gelukkig aan.
En dat was ook vrijwel in the middle of nowhere...
Gelukkig kon de boer waar ik was een bevriende monteur bereiken die na ruim een uur wachten m'n auto vakkundig open "gebroken" heeft.
Van de winter pas de eerste keer dat de auto niet gelijk wilde starten, maar na drie of vier keer rustig proberen (niet te lang iedere keer) sloeg hij uiteindelijk gelukkig aan.