Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je kinderstoeltjes, zoekt Cd, die zijn er te kust en te keur, in leeuw, giraf, aap.

Van mij had de lamp wel meer kleur mogen hebben. Ik wil ook een jungle kamer voor juul denk ik, of een zeekamer, of een vervoerkamer (auto's vliegtuig,trein) of of of of of, hahaha

Als ik vandaag nog zin zie te vinden, zal ik een verslagje typen.
mijn duimen draaien ook , Mal. Zou fijn zijn als de medicijnen eraf kunnen blijven
Mag je wel een villa zoeken met zoveel kamers voor Juul Bam!
Nichtje van vier tegen mijn moeder: Oma, *naam knuffel* vindt jouw boom niet zo mooi! (lees: geen roze bal te bekennen).
Goed Plan Jin
quote:Jinny schreef op 23 december 2007 @ 13:23:

Nichtje van vier tegen mijn moeder: Oma, *naam knuffel* vindt jouw boom niet zo mooi! (lees: geen roze bal te bekennen).hahaha, bijdehand
ik geloof dat ik mee moet naar de stad
Hoi,

ik ook nog even hier. Kleine ventjes slapen en grote vent is z´n motor poetsen en winterklaar maken. Vanmiddag naar Roos kijken. Dan zal het kleine ventje wel ineens heel groot lijken!

Lollipop van Mika is hier favoriet!

Jin, ik weet dat er een tijd terug een hoop over Foster Parents Plan te doen was, maar bij mijn weten is er toen het een en ander verandert en hebben ze hun naam ook in Plan Nederland verandert. Misschien dat Hel daar meer over kan vertellen.

Blegh, er is hier nog zoveel te doen en ik heb nergens zin in!

Ik ga Ceetje d´r sleetje eens bekijken, Star rekent op sneeuw
Computer doet raar, vraagtekens zet hij als = neer, apostroffen eet hij op. Dom ding!
Hai!

Hmmm Ris dus morgen. En juud op oudjaarsdag toch? Of ben ik nu de weg kwijt... Nou ja beiden succes alvast dan maar!

Bam: ik wacht met smart op het verslag!

mamax: jij gaat zo heen toch? Ben benieuwd, veel plezier alvast!

Jin: hmmm man alweer aan het werk. Wel genoten van zijn vrije dagen? Haha lekker bijdehand nichtje!

Star: haha leuke foto's. Nu nog die bril... Bevalt hij wel?

Amaal: oh ja vandaag dus de borrel. Nou ja veel plezier dan!

Mal: nog een lekker flufdagje? Oh wat fijn als je nu al verschil merkt in de positieve zin! Ik duim hoor!

CD: lekker dat Kevin straks over gaat naar nieuwe kamer, geeft ook wat rust waarschijnlijk! Lamp leuk, maar ook niet helemaal mijn smaak. Ben benieuwd naar de rest van zijn kamer!!! Foto's?

Verder even niets, ik ga maar eens de zolder opruimen...

Oh ja Ties zijn verjaardag: we hebben de nodige mensen uitgenodigd. tsja wat is groot? Niet heel klein, maar ook geen mega party hoor! tweede kerstdag zijn raam schilderen, dit jaar maar een Bert en Ernie. Die zijn favoriet dus dat moet het maar worden denk ik... En flink duimen dat hij dit jaar niet ziek is! Nu alleen "maar" erg snotterig en hoesterig maar prima humeur dus daar gaan we voor! Ik geef trouwens nu vit. D aangevuld met vit. A, voor betere weerstand... Wie weet scheelt het!
Nee, slee was op het ijs Mamax!

Ceetje voert de hond kaas.
Mal, jou helemaal vergeten. Wat fijn dat je al zo´n positief verschil merkt bij Jonathan! Hopelijk wordt het alleen maar beter!

Bridge, Max eet heel vaak smeerworst of leverworst op brood, daar zit ook heel veel vitamine A in, is dat hetzelfde als de druppels
Ik zie het! Leuk hoor! Sloot lag hier vol met bevroren kroos, leek me opvoedtechnisch gezien niet handig om hem te leren daarop te lopen (en ik vond het ook veeeeel te koud!).

Hond van m´n ouders was ook gek op kaas (en op eieren, eigenlijk luste hij alles wel, behalve banaan, maar kaas was favoriet).
Goedemiddag,

Ik heb hier toch een chagerijnige vent in huis rond lopen. En dan bedoel ik niet de kleine.

Pff.. niks is goed, alles is teveel, hij verveeld zich en is gewoon chagerijnig. Nou gezellig hoor. Ik ben maar snel nog even wat wezen winkelen. Was wel druk, maar niet echt zo druk dat ik het irritant vond. ( ging wel al om half 1)

Heb voor mezelf een luchtje gekocht, leuke blouse, make-upje, nagellak. Helemaal leuk!

Zo en nu ga ik eens 30 pagina's doorlezen
Ja de cd van Mika is leuk en ik heb voor mezelf voor onder de boom de nieuwe cd van Paul de Leeuw gekocht, van symfonie ...de rosa of zoiets (hij is nog ingepakt.) Die was ook leuk! Heb jij hem al Star? Verder ben ik goed geslaagd maar wel weer veel te veel gekocht natuurlijk. 2 leuke tuniekjes, 1 hele gave zwart met wit gestreepte rok, een legging en twee vestjes. Echt te veel dus, maar wel heel leuk!

Mijn schoonzusje is bevallen en ze heeft de naam van mijn lijstje , Mare dus . Ik snap niet hoe dat kan, die naam komt bijna nooit voor en ik ken tenminste een Mare. Maar goed op zoek naar iets anders. Maar leuke naam he Hel!
Bam vertel eens wat meer over de gezellige middag, behalve dat het geslaagd was...

Amalia hoe was de gluhweinborrel? Leuke buren?

Mal hoe is het nu bij jullie? Weer wat opgeknapt?

Jin staat Mika niet bij jullie in de top40?

Compu leuke avatar! Ik weet welk nummer je bedoelt, kan er alleen niet opkomen, zal eens heel hard gaan nadenken of ben je er al achter?
Bridge goed onthouden hoor! Ik moet idd volgende week voor de echo. Leuk Bert en Ernie, wat krijgt hij van jullie?

Cd hoe is het verder met je? Wel raar nu maar een hond in huis of niet?

Jin hier is alles goed. De gewone kwaaltjes maar het wordt al minder en het buikje groeit al wat. En hoe is het bij jou? Al je ziekenhuistas ingepakt?

Mart is lekker bij mijn ouders spelen en Vent haalt hem op als hij uit zijn werk komt dus ook even lekker geen mama, mama, mama om me heen. Heerlijk! Roepen die van jullie ook zoveel mama? Ik word er helemaal gek van, de hele dag!

Mamax hangt je jurkje al mooi te wezen voor de Kerst? Wat voor een schoenen heb je er eigenlijk bij?
Naat al bijgelezen?
CD, wat zielig voor je hondje. Sterkte.

Enka wat goed dat je zo ineens DE jurk zag hangen! En de 27 ste al in ondertrouw. Oehh dan wordt het echt!

Oh ja Cin, meeting bij jou. Zo ff snel op de groep kijken, of er al wat afgespoken is.

Ah arme Laurens, zn knuffel vergeten. Best een klote nacht dus.

Mhh..de buren zijn nog onverwachts langs geweest net en nu gaan we eten. Straks verder dus. Baai.
Juud, balen dat ze de naam heeft! Mijn neef heeft net een kindje met dezelfde naam. Mare is hip! Fijn dat het goed met je gaat.Tas was vorige week al gepakt toen vent dagen weg was.

Naatie, vent dus al in kerststemming... Nou gezellig zeg.

Mamax, inderdaad, misschien weet Hel het! Hoe was de kraamvisite?

Bridges, dat wil ik je al een poos vragen. Waarmee beschilder jij de ramen? Met wat voor soort verf? Huis hier is uitermate geschikt voor raamschilderingen! Leuk Ties zijn verjaardag. Vrees dat ventje het dit jaar zonder feest moet doen. Maar hij komt niks tekort hoor haha.

Bambino, was het leuk in de stad?

Rissie, veel plezier morgen! Post je even na de echo???
Zo hier weer even verder, zolang Tobias het toelaat. En anders doe ik straks als hij op bed ligt nog een deel

En Helen, zijn je plannen voor de kerst nogsteeds hetzelfde? En staat de kerstbom al?

Kokos, fijn dat het met de vriend zo goed gaat. Een medisch wonder is altijd fijn toch?

Hé Star, volgens mij kan je nu best met kerst naar de Efteling. Het is nu niet zo koud meer!

Amalia, leuke jas voor Laurens zeg!

Bridges nou dat is nog eens leuk, Maria spelen. Met 2 baby's in de buik

Juud spannend de echo. Het is al bijna! Hoe ver ben je dan?

Spannend Mal, afbouwen van de medicijnen! Ben benieuwd hoe het gaat.

Hé Bam, hoe is het met de kerstkaarten? Heb je gelijk iedereen gefeliciteerd met zn verjaardag? Heb je dat ook gelijk gehad

Ris, succes morgen. Spannend hoor!

Mamax, als je toetsenbord dat doet moet je geloof ik cltr alt indrukken of shift alt..ik weet het niet precies, maar dan doet ie het weer goed.

Jinny, ik verf op mn werk altijd met gewoon plakkaat verf. Gaat er goed vanaf met een schuursponsje.

Begint bij jou ook al op te schieten hè?

Zo voor iedereen die ik niet gehad heb, sorry
Jin: ik verf gewoon met plakkaatverf van de hema of zo. Oh heb je niet. Nou ja, gewoon plakkaatverf dan!

Juud: oei jullie naam! dat is balen! Wij hebben ook nog even aan Mara gedacht, maar wordt het hier ook niet. Schoonzus staat op springen en als zij niet onze naam heeft, zit ik safe! Denk het ook niet trouwens hoor, zij heeft andere stijl dan wij.

Naatie: oei chagerijnige man, dat is minder. Hoezo? Dan helpt shoppen altijd toch!

Mamax: hoe was het? Ik zie nu foto's op Tijs zijn site, wat een mooi meisje! En ze lijkt inderdaad echt op Tijs als baby!
Juud, Symphonica in Rosso. Cultuurbarbaar

Ik heb de dvd gekocht. Leuk omdat ik er ook ben geweest natuurlijk. Altijd leuk voor de heb dan.

Lekker geslaagd voor jezelf dus! Da's weer eens wat anders.

Hmmm, da's minder van schoonzus. Willen jullie eigenlijk weten wat het is? Bij Mart wisten jullie het of niet?

Naat, ik vond het niet koud voor de Efteling hoor, dat waren Bam en Cin

Watjes

Irritant zo'n vent. Weer bijgetrokken?

Mara vind ik ook heel gaaf trouwens!
Naat, nog precies drie weken tot b-day. Ik kan nu eindelijk heel ontspannen genieten van de zwangerschap, dat is eigenlijk voor het eerst sinds al die maanden. Man heeft lekker zijn examens gehaald en is geen nachten meer van huis (voor zover er niks tussenkomt), ik heb wel veel ongemakjes en kwaaltjes, maar dat vind ik niet erg, hooguit wat lastig. Ik heb het er allemaal voor over. Ik heb een soort vakantiegevoel en dat is heel erg fijn!

Ik ga maar op zoek naar plakkaatverf. Dat hebben ze vast wel hier! Dank Bridges en Naatie.

Bridges, leuk die raamschildering!
Ja zie je wel: Jin: gefeliciteerd met je meldplicht!!! 37 weken, joehoe!!!

Oh mijn mail opent niet trouwens dus als iemand mij mailt, ik kan nog niet lezen... als het nood is heb ik nog een andere, maar die gebruik ik niet zo vaak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven