Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijne kerstavond allemaal!

Ik ga zo naar de kerk, lief blijft thuis, daarna lekker broodje eten hier.

Voor wie ik niet spreek... veel plezier!!!

ps: Ris: hoe was de echo?????
Pfff word opeens weer helemaal weee meiden... twee jaar geleden rond deze tijd... Was even aan het meelezen op jan.topic... Twee jaar geleden ging ik ook naar de mis en was ik me suf aan het duimen dat mijn vliezen daar niet zouden breken... Niet wetende dat ik over 3 dagen mijn mannetje al vast zou mogen houden! Oh... Mijn kleine mannetje: alweer bijna twee!
ik niet. ben nog wat aan het werk all you need is love begint
tijd vliegt echt voor bij, Ties ook alweer bijna 2.

Hopelijk is het een mooie mis, veel plezier!

Wij wilde met Julian naar de kindermis, maar dat is er niet van gekomen.
Bridges wat bijzonder dat de herinnering nu boven komt en wederom met dikke buik naar de kerk!

Zit nu bij A. Y. N. en de eerste tranen zijn al gevallen. Maar daar zitten we ook voor haha.

Dames, hele fijne dagen van ons voor jullie allemaal, geniet ervan!
hallo meiden

Zal er ooit weer een tijd komen dat ik normaal met jullie mee kan schrijven!?!?!?!?!!?? Ik schaam me gewoon dood... Als we nog steeds nieuwe topics hadden, had ik er minimaal 2 gemist

Vandaag echo gehad. Alles was goed. Zit nu rond de 12 weken volgens echo. Dus hou de datum van mezelf maar mooi aan. Dan ben ik nu 12 weken en 3 dagen. Was een hele aardige man, die de echo deed. Ukje lag ons alleen steeds aan te kijken, dus we hebben niet echt een mooie foto. Je ziet 2 bolletjes en 2 streepjes dat zijn dan de armen. Ik ga proberen ze in te scannen bij mijn ouders, als dat lukt plaats ik ze hier wel even. Donderdag de dokter bellen voor een afspraak en dan maar zien wat hij allemaal te zeggen heeft...

2 weken geleden kwam een collega op me af; "hmm ik durf het bijna niet te vragen, maarre ben je misschien zwanger?" Ze waren al aan het fantaseren geslagen dat het een huwelijksnacht kindje was, hihi.

M en ik zijn nu 2 weken vrij, dus druk bezig met de zolder. Er zit nu een vlizo(?)-trap en we krijgen een vaste trap. Was helemaal super; in lwd worden huizen gesloopt. Mijn vader zou zelf de trap maken, maar was er toevallig bij toen de trappen uit de huizen gehaald werden. Dus heeft hij de kraanmachinist gevraagt of 1 trap in zijn kar mocht en dat wilde die man wel doen. De rest werd vermalen tot sloophout. Wij de beste man 20 euro gegeven, voor wat snackjes tussen de middag en wij allemaal blij!! Nu hebben we dus voor 20 euro een trap liggen. Zaterdag heeft M die (met behulp van mark) uit elkaar gehaald. Nu kan hij hem op de zolder helemaal schuren en de beschadigingen wegwerken. Dus daar is hij de komende 1 1/2 week wel zoet mee.

Als dat dan klaar is, dan kan er allemaal spul naar boven. Mark krijg een nieuwe kamer en uk gaat in Mark zijn oude. Daar heb ik beestenstickers voor op de muren voor gekocht. dus die komen er op. En een andere lamp en plank boven het aankleedkussen. Mark had een hele neutrale kamer, omdat we niet wisten dat het een jongetje was. Nu vinden we het wel tijd worden voor een stoere kamer. Ik denk dat ik 1 muur in allemaal blauwe vlakken ga schilderen en voor de rest week ik het nog niet. Ik heb van sint een hele gave panorama puzzel van sneeuwwitje en de 7 dwergen gekregen. Denk dat ik die op hout ga plakken en dat die dan aan de muur komt. Al klinkt dat niet heel erg stoer hè? Ach we hebben nog even de tijd;-))

Nou meiden ik ga m'n bed weer in. Ik hoop dat ik snel weer mee kan doen met jullie, mis het!! Iedereen hele fijne feestdagen en Ties alvast een fijne 2e verjaardag, mijn kaart komt te laat....

Tot snel meiden

tût ris
Leueueueuek all you need! Die man die zijn kindje nog niet gezien had, zielug!!! Lijkt me vreselijk.

Ris, wat goed je weer te zien hier. Fijn dat de echo goed was, ben benieuwd naar de foto van Puxie.

Zeg, ik ga slapen. Morgen een huis vol dus ik heb nu vast wat rust nodig.

Trusten!
Ho, ho, ho, zalig Kerstmis allemaal lieve meisjes!

x Suus
MERRY CHRISTMAS!!!!!!

Amen! Ik kan me er alleen bij aansluiten.
Cin, die klappende poppies

Merry Christmas to jullie ook natuurlijk.

Bam, Ceetje heeft toch een kadootje gekregen voor kerst uiteindelijk

We hebben een vogeltje voor haar gekocht. Hij heet Pietje
Ooooooooooooo ja Ris! Fijn dat alles goed was, twaalf weken alweer. Super meid!
hahahaha pietje, leuk een kanaripietje?
Nee alsjeblieft niet. Die vinnik suf. Wacht, even plaatje zoeken.
ohh zo,n kuifgeval, leuk ..
Fijne kerstdagen allemaal!

Ris: goed nieuws, mooi zo!

Star: gefeliciteerd met Pietje dan maar. (wil er ook een maar bridgesvriend is falikant tegen helaas...)
Oooo waarom Bridge?
Geen idee. Gewoon tegen. te druk en lawaai en we hebben twee poezen en zo. Ach hij heeft ook wel gelijk hoor, maar lijkt me zo leuk! Wij hadden er vroeger ook eentje...

(wie o wie stuurt een pietje met de post? \\:-)// )
Lekkere menu's zie ik hier voorkomen (behalve die met vis). wij hebben vandaag gourmet en morgen staat het volgende op het menu.

Vooraf

* Pata negra met peer en kaas

Hoofdgerecht

* tournedo's rossini

* pommes duchesse

* worteltjes met een honingsmaakje

nagerecht:

* ijs met vruchtjes en slagroom
de dierenwinkel bezorgt er vast een bij je, als wij die bellen
Menu's...

Vanavond gourmet bij schoonouders

Morgen: vooraf gevulde champignons

hoofd: witlof met ham en kaas, maiskolven, gepofte

aardappel en varkenshaas uit de oven met sausje

toe: mandarijntjestiramisu (jummie!)
ik wil ook wel zo,n vogeltje. lang geleden had ik ook zo'n valkparkietje, echt leuk!

Als het aan mij ligt haal ik een heleboel vee in huis, hahaha
quote:bambino schreef op 25 december 2007 @ 13:35:

de dierenwinkel bezorgt er vast een bij je, als wij die bellen

Denk dat vent een aanval krijgt als dat zo zou zijn, alten we het maar niet doen helaas... Maar als hij nou in mijn kraamweek heel flauw is, of niet lief genoeg is, bel ik jullie wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven