Entertainment alle pijlers

Hotel de Toekomst

11-01-2011 20:18 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie kijkt en klets er mee?

De economische crisis heeft hard toegeslagen in Nederland. Veel mensen hebben de afgelopen twee jaar hun baan verloren of verkeren in een onzekere arbeidssituatie. En dat doet wat met je.

Werken zorgt niet alleen voor brood op de plank, het geeft je ook een plek in de maatschappij. Het gekke is dat je je dat pas realiseert, als je zonder werk komt te zitten.

Daar zit je dan ineens thuis. Je collega’s kwijt, je sociale netwerk. En al die afwijzingen die volgen op je sollicitatiebrieven maken zelfs de meest zelfbewuste persoon onzeker. Al die stress geeft ook nog eens spanningen thuis. En er is maar één uitweg: weer aan het werk!

De 8 deelnemers laten huis en haard achter en zullen 3 maanden lang wonen en werken in ‘Hotel de Toekomst’. Het 300 jaar oude hotel wordt grondig gerenoveerd. En tussen het klussen door worden de deelnemers opgeleid als barmedewerker, chef-kok, kamermeisje, salesmanager, guest relations officer enzovoort. In 3 maanden tijd moeten de deelnemers zichzelf bewijzen en als team de eindstreep halen. Met als doel: een betaalde baan en een nieuwe carrière voor iedereen.

Hotel de Toekomst, elke dinsdag om 20:30 uur bij RTL 4.
Ja ik kijk
ja ik kijk...dolly mag blijven!!!
nu al reclame??
Dolly mag idd blijven

en die blonde is een tut
ik snap eigenlijk niet waarom deze werklozen in dat hotel zitten, als het eigen personeel veel geschikter is.
wat een zeikwijf zeg, wil wel geloven dat die geen werk heeft.
Ik word eigenlijk een beetje moe van het programma...... Wat een mutsen lopen er rond.
nou idd, Plops.
Ik vind Patty zoooooooooooo stom.
ben benieuwd of die "nieuwe" enthousiast blijft...
Hopelijk brengt die nieuwe meid een beetje positiviteit daar.
Nee, laat dat arme paard met rust!
Ik ga afhaken. Dit word niks. Roep me maar als ze Gordon Ramsay inhuren ofzo. Dan wordt het misschien interessant.

Stelletje trage lamballen.
oei, Jan valt door de mand
en Brillemans wordt boos!!
Nee! Gebeurd er iets?
helaas, het is alweer voorbij. Net een discussie tussen de ondernemer (ben effe zijn naam kwijt) en de rest vd groep. Hij wordt gewoon afgebrand omdat ie van alles wil. Is er iemand gemotiveerd zit die doos van een Patty hem af te zeiken!
Och ja, altijd leuk. Volwassen mensen die iets met kleurvakjes en bomen en energie doen in een kringetje om er achter te komen wat ze echt willen. En daar dan een moeilijk labeltje aanhangen.
Wat een ontzettend vervelende ongemotiveerde mensen doen mee zeg.
Pffff ik ga ook niet meer kijken ook wat een stelletje ongemotiveerde klootzakken. Vind je het gek dat ze al zo lang werkeloos zijn, en dat zullen ze ook nog wel lang blijven.

Waar is de kotssmiley?

Ah hier :puke:
Ik doe ook even mee: :puke:
Ik was het vergeten, niet veel gemist zo te lezen.
Inderdaad, als ik werkeloos zou zijn en ik kreeg die kans, zou ik proberen alles goed te doen om maar te laten zien, aan heel nederland, dat je echt wilt werken
Valt het jullie trouwens ook op dat het ongemotiveerde volk meer in beeld komt dan de enkeling die wel zijn best doet?
Wat een vreselijke mensen allemaal. Ik zou er niet een aannemen. Echt, mijn tenen staan krom van ergernis. Ze zijn als groep ook niet leuk. Niet een die er leuk uitspringt.

Zou het nog goedkomen? Ik vraag het me echt af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven