Gezondheid alle pijlers

ik word er gek van!!! Wat is de oplossing?

22-01-2011 19:18 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar jaar last van regelmatig terugkerende vaginale schimmelinfecties. Ik word er onderhand echt gek van. Elke maand is het weer raak!

Ik was me met alleen water, geen zeep of lactacyd oid. Ik draag katoenen ondergoed, gebruik geen inlegkruisjes of maandverband.

Ik eet gezond. Ik weet onderhand niet meer wat ik eraan kan doen! Ik voel me ongemakkelijk en vies.

Wie herkent dit, is er wat aan te doen?
quote:Madelievv schreef op 22 januari 2011 @ 19:25:

Heb je een partner waar je regelmatig seks zonder condoom mee hebt? Jij kan het nl op hem overdragen, hij heeft nergens last van, maar geeft het dan wél weer steeds aan jou..quote:abrikozenvlaaitje schreef op 22 januari 2011 @ 19:26:

Ik heb een partner maar wij vrijen met condoom vanwege een sperma allergie.

Aan abrikozenvlaaitje,

Als het condoom pas omgaat op het moment dat je partner "bijna gaat komen" heeft hij jou misschien toch weer besmet. Als jij behandeld wordt voor je schimmelinfectie moet je partner ook zijn "eikel" met een schimmeldodende zalf insmeren. En een aantal dagen geen contact tussen penis-vagina. Kan van Daktarin zijn maar er zijn ook merkloze varianten bij de apotheek verkrijgbaar. Je kan ze op doktersrecept krijgen maar zijn ook, zonder recept, bij de apotheek verkrijgbaar. Kosten ongeveer 6 euro per tube.

Het komt vrij regelmatig voor dat man-vrouw elkaar besmetten. De man heeft nergens last van en wordt NIET meebehandeld. De vrouw is er gevoelig voor, maar snel na de genezing wordt ze steeds opnieuw besmet.

Als je echter absoluut zeker weet dat de penis absoluut niet in aanraking komt met jou vagina dan gaat dit natuurlijk niet op.

Succes, Dave
Slik je de pil of antibiotica?
Ik kreeg het tijdens en na mijn zwangerschap.. toen ik de mirena kreeg, ging het ineens over. Bij mij was het ook altijd vlak voor menstruatie dat de klachten begonnen (dus door de hormoonschommelingen)..

Misschien kan je een tijd een pil proberen (als je bijv toch niet van plan bent om kinderen proberen te krijgen binnen korte tijd).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven