Rare puist!

woensdag 26 januari 2011 om 15:20
woensdag 26 januari 2011 om 15:22
woensdag 26 januari 2011 om 15:27

woensdag 26 januari 2011 om 15:44
quote:littlemissvixen schreef op 26 januari 2011 @ 15:33:
Tea-tree olie op smeren. In het kader 'baat het niet dan schaadt het niet'.Dit gebruik ik ook altijd bij die vervelende (onderhuidse) pukkels. Werkt bij mij meestal wel! Je kunt het bij het Kruidvat halen in zo'n klein flesje met een pipetje.
Tea-tree olie op smeren. In het kader 'baat het niet dan schaadt het niet'.Dit gebruik ik ook altijd bij die vervelende (onderhuidse) pukkels. Werkt bij mij meestal wel! Je kunt het bij het Kruidvat halen in zo'n klein flesje met een pipetje.
woensdag 26 januari 2011 om 15:47
woensdag 26 januari 2011 om 15:50
woensdag 26 januari 2011 om 16:10
Oeh die ken ik, die onderhuidse krengen. Een infiltraat noemt m'n huisarts die geloof ik. Da's een puist waarbij het "zakje" kapotgegaan is, waardoor de puist niet uit te knijpen is maar lekker onderhuids zit te etteren.
Ik heb ze helaas ook geregeld, Sterilon er op doen werkt erg goed. Droogt snel uit en hij ettert tenminste niet verder.
Oh, en NIET aan pulken/toch gaan knijpen... Doet alleen maar pijn, en wat je er mee bereikt is dat 'ie lelijker wordt en onderhuids nog groter.
Ik heb ze helaas ook geregeld, Sterilon er op doen werkt erg goed. Droogt snel uit en hij ettert tenminste niet verder.
Oh, en NIET aan pulken/toch gaan knijpen... Doet alleen maar pijn, en wat je er mee bereikt is dat 'ie lelijker wordt en onderhuids nog groter.