Gezondheid alle pijlers

Weerstand Opbouwen

26-01-2011 16:45 14 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Je kan hier even kijken.
Of hier.
Ik heb niet gekeken ;) Wat iig helpt is genoeg slaap, dat is de eerste vereiste.. En de rest zal daar wel staan.. dus voldoende groente en fruit, sporten, veel in de buitenlucht.. je huis goed luchten.

En misschien in de winter iedere dag een vitamine c bruistablet nemen (extra sterk)

Sterkte!

Mijn weerstand is sinds ik moeder ben ontzettend laag. Komt vooral door drukte/slaaptekort :-S
Ga een paar jaar met kinderen werken, in het onderwijs oid. Heb ik ook gedaan. Eerste paar jaar vaak ziek, nu amper. *afkloppen*
quote:miss_sparkle schreef op 26 januari 2011 @ 17:13:

Ik heb niet gekeken ;) Nou ja zeg! Als ik zeg dat je moet kijken, DAN KIJK JE!
Ook ik kijk niet.....lol

Ik ben vandaag begonnen met sambucol (vlierbes)....

ff googlen en je weet waarom!

Suc6 en ik hoop dat je snel opknapt!

Groetjes leolieke
quote:miss_sparkle schreef op 26 januari 2011 @ 17:13:

Ik heb niet gekeken ;) Wat iig helpt is genoeg slaap, dat is de eerste vereiste.. En de rest zal daar wel staan.. dus voldoende groente en fruit, sporten, veel in de buitenlucht.. je huis goed luchten.

En misschien in de winter iedere dag een vitamine c bruistablet nemen (extra sterk)

Sterkte!

Mijn weerstand is sinds ik moeder ben ontzettend laag. Komt vooral door drukte/slaaptekort :-SGeen bruis, dat pies je er meteen uit zonder opname.
Wat ik altijd doe is extra Vit D3 slikken, 3 sinaasappelen persen per dag in de gehele winter periode. Ik drink elke dag een theelepel magnesium poeder. Verder echt twee ons groente per dag, ht liefst broccoli, spruiten, bloemkool ( zeg maar alle groente waar veel vit C in zit) veel fruit en water drinken oh ja en slapen!
quote:Elimia schreef op 26 januari 2011 @ 16:54:

Je kan hier even kijken.

Ik dacht al waar zit die reklame verstopt en ja hoor gevonden.

Wat mij helpt(iemand met een afweerstoornis dus ik ben altijd ziek of onderweg) is genoeg frisse lucht vitamines mineralen etc wat gewoon inhoudt dat je gezond moet eten,sporten ed maar dan nog word ik eerder ziek dan een ander.

Het wordt tijd dat het lente wordt en de zon gaat schijnen dan voelt iedereen zich vaak beter dus ik ook.

Zorg goed voor jezelf!
quote:maxiemax schreef op 26 januari 2011 @ 19:26:

[...]

Ik dacht al waar zit die reklame verstopt en ja hoor gevonden.Huh? Leg eens uit?
In de meeste van dit soort sites zit reklame verborgen in deze in de laatste regels geloof ik van actimel.

Daar kun jij niets aan doen vaak komen dit soort sites informatief over.

Vergeet mijn opmerking maar,die doet er niet echt toe!
quote:Ksenija schreef op 26 januari 2011 @ 18:25:

[...]

Geen bruis, dat pies je er meteen uit zonder opname.

Oh ja, weer wat geleerd Was vast een placebo-effect bij mij, toen ik dat slikte ben ik niet meer verkouden geweest..Misschien toeval?? Ik dacht echt dat het hielp .

Ik ben overigens sinds mijn zoon naar de peuter gaat om de haverklap verkouden. Dan krijg je echt alles mee.

Ach over tien jaar ben ik er dan vanaf hopelijk, dan zijn alle virussen wel gepasseerd.

Slapen...jaaaaa.. maar de nacht lijkt altijd te kort..

Ik zal de tips ook nog even braaf lezen
Gewoon multi-vitamines slikken. Eventueel aanvullen met wat vitamine C.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven