Albelli.........aktie....

26-01-2011 21:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

misschien een gekke vraag maar heeft iemand toevallig connecties bij de site van albelli? Ik maak daar heel veel fotoboekjes en 1x per jaar hebben ze de aktie 2e boek gratis. Ik zou graag weten wanneer dat is? Wie weet weet iemand het? |Zou leuk zijn.....doei
En wat kreeg je voor antwoord toen je belde/mailde?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Dees1973 schreef op 26 januari 2011 @ 21:52:

Hoi,

misschien een gekke vraag maar heeft iemand toevallig connecties bij de site van albelli? Ik maak daar heel veel fotoboekjes en 1x per jaar hebben ze de aktie 2e boek gratis. Ik zou graag weten wanneer dat is? Wie weet weet iemand het? |Zou leuk zijn.....doeiHema heeft bijna maandelijks een actie met fotoboeken, misschien makkelijker om daar eens te kijken?
hema heeft die aktie niet...of voorlopig niet. Ik denk niet dat als ik naar albelli bel ze me gaan zeggen wanneer die aktie is maar dat kan ik natuurlijk wel even gaan proberen morgen......
quote:Dees1973 schreef op 26 januari 2011 @ 22:00:

hema heeft die aktie niet...of voorlopig niet. Ik denk niet dat als ik naar albelli bel ze me gaan zeggen wanneer die aktie is maar dat kan ik natuurlijk wel even gaan proberen morgen......waarom niet? Je zegt zelf dat je een goede klant bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Vorig jaar was het rondom februari.
oh dat zou te gek zijn.....komt precies goed uit ivm fotoboekje zoontje eerste jaar maar ga ze morgen ook nog even bellen......
Indien je bij de ING een spaarrekening hebt kun je via de rentepunten een waardebon kopen voor Albelli (bijvoorbeeld voor ¤25,00 een bon ter waarde van ¤50,00).
thanks.... ik zal eens rond vragen voor die rentepunten....

albelli gebeld en ze vertelden dat zij, de medewerkers, het niet van te voren weten wanneer er een actie is helaas......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven