15 tot 17 wasbeurten per week
donderdag 27 januari 2011 om 15:34
Mijn collega (ze heeft twee kinderen en een man) zegt dat ze 15 tot 17 wassen per week draait. Eerst dacht ze dat ze er wel 20 draaide, maar na hertelling is ze op dit aantal uitgekomen.
Ik vind dit ontzettend veel. Ik vond mezelf met twee wassen in de week al over the top (man en ik). Afijn, we vonden het wel leuk om te weten hoe dat bij anderen zit.
Dus dames en heren, hoeveel wassen draaien jullie per week?
Ik vind dit ontzettend veel. Ik vond mezelf met twee wassen in de week al over the top (man en ik). Afijn, we vonden het wel leuk om te weten hoe dat bij anderen zit.
Dus dames en heren, hoeveel wassen draaien jullie per week?
donderdag 27 januari 2011 om 15:39
15 wassen per week met een gezin van 4 ???????
Ik zit echt te bedenken hoe je daar aan komt ? Ook al sport iedereen 2 a 3 x per week...dat is dan 3 a 4 x een volle trommel. De gewone was is (laten we es gek doen) 4 a 5 per week. Beddegoed 2 x een trommel Dan kom ik net aan de 10 !!!
Zit zelf met gezin, ik, man en zoon van 12, aan 4 wasbeurten per week.
Ik zit echt te bedenken hoe je daar aan komt ? Ook al sport iedereen 2 a 3 x per week...dat is dan 3 a 4 x een volle trommel. De gewone was is (laten we es gek doen) 4 a 5 per week. Beddegoed 2 x een trommel Dan kom ik net aan de 10 !!!
Zit zelf met gezin, ik, man en zoon van 12, aan 4 wasbeurten per week.
donderdag 27 januari 2011 om 15:41
Voor dat we kinderen hadden wasde wij ook twee a drie wassen in de week. Nu er drie kinderen bij zijn (die ook allemaal jong zijn en dus veel knoeien) wassen we zo ie zo 1 a 2 wassen op een dag. In het weekend nog wat meer. En we hebben ook nog eens een grotere trommel dan vier jaar terug. Wij komen er denk ik dus ook wel aan.
donderdag 27 januari 2011 om 15:43
quote:breezerananas schreef op 27 januari 2011 @ 15:39:
Zit zelf met gezin, ik, man en zoon van 12, aan 4 wasbeurten per week.Denk dat het er ook aan ligt hoe groot je trommel is. Ik kan bijvoorbeeld niet al het beddengoed in 1 keer wassen. Dus dan is het 1 was met dekbedovertrek en nog een was met matrashoes (met een paar handdoeken erbij)
Zit zelf met gezin, ik, man en zoon van 12, aan 4 wasbeurten per week.Denk dat het er ook aan ligt hoe groot je trommel is. Ik kan bijvoorbeeld niet al het beddengoed in 1 keer wassen. Dus dan is het 1 was met dekbedovertrek en nog een was met matrashoes (met een paar handdoeken erbij)
donderdag 27 januari 2011 om 15:45