Sperma slikken

16-07-2008 09:17 644 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is waarschijnlijk al eens vaker aan bod geweest hier:

Ik vind het doorslikken van sperma, ondanks dat het niet altijd even lekker smaakt, wel altijd erg opwindend.

Ben jij een "slikker"?

Slik jij sperma?

Totaal aantal stemmen: 1129

Ja, omdat ik het lekker vind (31%)
Ja, omdat mijn partner het wil (6%)
Nee, dat doe ik niet (27%)
Soms wel, soms niet (26%)
Eén keer gedaan maar nooit meer (10%)
Francientje heeft de smaak te pakken.
Ik word al haast onpasselijk als ik het alleen maar lees... dus nee... aan mij niet besteed....

Brrrrrrrrr
Het ligt er een beetje aan hoe het smaakt en hoe hard het in mijn mond gespoten wordt. Meestal slik ik wel, scheelt ook opruimen
quote:Yraatje schreef op 02 januari 2011 @ 15:05:

Ik word al haast onpasselijk als ik het alleen maar lees... dus nee... aan mij niet besteed....

BrrrrrrrrrAl eens geprobeerd dan?
quote:Very Cherry, 2 weken geleden

Waarom staat dit bij eten?

O nee, het staat niet bij eten.

En terecht.Ohja, die spermadrinkster!

Janneke62 in "Verslaafd aan . ."
quote:Xander68 schreef op 02 januari 2011 @ 17:22:

[...]

Al eens geprobeerd dan?

Moet dat dan???

Ik voel de behoefte niet zo...
mijn vrouw wilde het maar ik niet . Omdat ik niet wil dat ze "het" voor mij doet , onlangs heeft ze het dan toch voormekaar gekregen en zij vond het voorvocht ( net voor de ontlading ) zalig smaken . klopt dit ?

We hebben erna ook getongzoend en dat stoorde mij niet !
Net als in het andere topic, over pijpen: nee, hier wordt uiteraard niet geslikt . . . .wederom jakkie, erg jakkie!!!

Zal wel weer een stortvloed protesten krijgen, maar dat veranderd niets aan mijn standpunt/gedrag!!!
Carenza, moet je helemaal zelf weten hoor!! maar er is 1 ding aan je reactie wat me stoort!! en dan is het woord UITERAARD!! daar spreekt zoveel vooroordeel uit, dat ene woordje!! bedoel je dat ook zo??

Ik slik soms, als ik er zin in heb, ligt helemaal aan het moment, wel alleen bij mijn man.
dingen kunnen veranderen, ook je voorkeur of smaak of geilheid. Of misschien wel de liefde... dus zeg nooit nooit!
quote:Francientje74 schreef op 02 januari 2011 @ 12:36:

..die wilde me ook best zoenen met mijn mondje vol...Krijg meteen een associatie met

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De 'smaak' van de ene man is zeker niet die van de andere, dus hoe lekker het is om te slikken wisselt volgens mij nogal.

't Valt me wel op dat veel mannen het niet gek vinden om je te zoenen nadat ze jou gebeft hebben, maar wel als je hen gepijpt hebt...

Gelukkig heb ik met huidige scharrel van alles geen last: is lekker en zoent toch nog nadat ik 'm klaar gepijpt heb
Als ik klaarkom van het pijpen slikt mijn vriendin het bijna altijd door. Over de smaak heeft ze nog nooit geklaagd.

Eigenlijk vind ik het een beetje raar dat sommige dames de man wel in hun mond laten klaarkomen, maar het dan niet doorslikken. Ik bedoel, als je het sperma in je mond gehad hebt, dan moet je de smaak toch ook al geproefd hebben, of je het nu doorslikt of niet ? Of klopt dat niet ?
Je hebt de smaak er dan wel van te pakken. Maar niet iedereen vind het gemakkelijk om de substantie door te slikken. Is een beetje wee lauw en slijmerig.
Je hebt de smaak er dan wel van te pakken. Maar niet iedereen vind het gemakkelijk om de substantie door te slikken. Is een beetje wee lauw en slijmerig.
Inderdaad, eenmaal hij het in je mond heeft gelost, heb je meteen de smaak te pakken (wat heb je dat mooi uitgedrukt, donderstraal ). Die smaak valt best mee, da's toch mijn ervaring, met mijn man. Misschien heb ik (en heeft die !) geluk met zijn smaakje.

In ieder geval, als ik hem doe klaarkomen door te pijpen slik ik het ook altijd door. Dat heeft iets heel, heel intiems. Ik vind het ook erg geil om hem dan aan te kijken, die voldane blik in zijn oogjes, zo lief...

En praktisch: zo geeft het ook geen troep.

Ik zie het een beetje als een beloning. Ik doe mijn best om hem te verwennen. Doordat ik hem zo lekker in de watten leg komt hij klaar. Het zaad is dan wat ik als beloning ontvang, zijn geschenk aan mij.
Heerlijk om een man te voelen schokken als hij klaar moet komen, hij wil steeds dieper,laat hem heerlijk diep in mijn mondje spuiten en slik het door.

Regelmatig yoghurt met ananas laten eten geeft sperma een heerlijke smaak.

Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. Hahaha
quote:friekevcl schreef op 20 januari 2011 @ 16:41:

Inderdaad, eenmaal hij het in je mond heeft gelost, heb je meteen de smaak te pakken (wat heb je dat mooi uitgedrukt, donderstraal ). Die smaak valt best mee, da's toch mijn ervaring, met mijn man. Misschien heb ik (en heeft die !) geluk met zijn smaakje.

In ieder geval, als ik hem doe klaarkomen door te pijpen slik ik het ook altijd door. Dat heeft iets heel, heel intiems. Ik vind het ook erg geil om hem dan aan te kijken, die voldane blik in zijn oogjes, zo lief...

En praktisch: zo geeft het ook geen troep.

Ik zie het een beetje als een beloning. Ik doe mijn best om hem te verwennen. Doordat ik hem zo lekker in de watten leg komt hij klaar. Het zaad is dan wat ik als beloning ontvang, zijn geschenk aan mij.

Mooi omschreven.
quote:leathergirl55 schreef op 20 januari 2011 @ 20:13:

Ook wel eens een eerder besproken grap uitgehaald bij een trio met 2 mannen. Zaad van de ene in de mond houden en de andere gaan tongen, die schrok er aardig van. HahahaWant die man vindt het niet lekker om sperma in zijn mond te hebben? Wat raar? Sperma is toch het lekkerste wat er te smikkelen valt? Als ik de "slikkende vrouwtjes" moet geloven? :puke:
quote:leathergirl55 schreef op 20 januari 2011 @ 20:13:

Regelmatig yoghurt met ananas laten eten geeft sperma een heerlijke smaak.Je spuit hem die yoghurt "lekker diep in zijn mondje" en laat hem dan doorslikken, neem ik aan?
Wat de smaak van sperma betreft zijn er wel degelijk verschillen.Wij (mijn man en ik) hebben voor in het weekend een huisvriend.Tijdens deze weekenden gaat het er nog al eens heftig aan toe.Als ze klaar komen in mijn mond blijft de smaak van mijn man altijd veel zachter van smaak.Onze huisvriend is ook een aantal jaren jonger,misschien dat dat een oorzaak kan zijn......hij geeft wel veel meer zaad dan mijn man.Krijg het bij hem met 1 keer slikken echt niet weg.Maar het blijft verslavend lekker.Als je het nog nooit geprobeerd c.q. gedurfd hebt om te doen; gebruik een joint,heeft mijn intieme vriendin ook gedaan.Sindsdien slikt zij het sperma ook
quote:jaenette schreef op 26 januari 2011 @ 15:49:

1. Als ze klaar komen in mijn mond blijft de smaak van mijn man altijd veel zachter van smaak.

2. ......hij geeft wel veel meer zaad dan mijn man.Krijg het bij hem met 1 keer slikken echt niet weg.

3. Maar het blijft verslavend lekker.

@1; "ze"?? Vrolijke huisvriend gebruikt geen condoom??

@2;

@3; Je bent een vent. Nu weet ik het zeker.
quote:Very Cherry schreef op 27 januari 2011 @ 09:29:

[...]

@1; "ze"?? Vrolijke huisvriend gebruikt geen condoom??

@2; [afbeelding]

@3; Je bent een vent. Nu weet ik het zeker. he spookje!
He schatje
geef,mij maar een bak erwtensoep dat slik ik met veel plezier door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven