slijmerig ongesteld
vrijdag 28 januari 2011 om 10:48
Hallo,
Het is niet zo'n heel frisse vraag, maar ik vraag me toch af wat het nou kan zijn. Ik ben afgelopen maandag zoals het hoort ongesteld geworden, morgen is het mn laatste dag. Dus ik ben niet overtijd e.d. Alleen ben ik voor het eerst heel raar ongesteld, het is namelijk helderrood met echt heel veel slijm, doorzichtig/transparant slijm, vooral als ik mijn tampon verwissel komt er een hele sliert doorzichtig slijm mee. Dit heb ik nog nooit gehad en ik ben toch al aardig wat jaartjes elke maand ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn, of is het iets waarover ik me geen zorgen hoef te maken? (En ik gebruik ook de pil.)
Groetjes,
Nicky
Het is niet zo'n heel frisse vraag, maar ik vraag me toch af wat het nou kan zijn. Ik ben afgelopen maandag zoals het hoort ongesteld geworden, morgen is het mn laatste dag. Dus ik ben niet overtijd e.d. Alleen ben ik voor het eerst heel raar ongesteld, het is namelijk helderrood met echt heel veel slijm, doorzichtig/transparant slijm, vooral als ik mijn tampon verwissel komt er een hele sliert doorzichtig slijm mee. Dit heb ik nog nooit gehad en ik ben toch al aardig wat jaartjes elke maand ongesteld. Wat zou dit kunnen zijn, of is het iets waarover ik me geen zorgen hoef te maken? (En ik gebruik ook de pil.)
Groetjes,
Nicky
vrijdag 28 januari 2011 om 11:01
vrijdag 28 januari 2011 om 11:11
Ja ik heb idd ook wel wat meer afscheiding, maar dat is wit/melk achtig dit is echt doorzichtig. Maar ik ben denk al 14jaar ongesteld en dan was het normaal bloed zegmaar. Maar nu is het echt slijmerig, het was zelfs langs mn tampon gelopen die ik net 2,5 uur in had, dat is ook nog nooit gebeurd. Het is vergeleken met voorheen nu meer slijm met bloed dan andersom.
Echt raar.. Maar goed als ik het zo lees hebben meer van jullie er last van dan zal het hopelijk niet zo erg of iets geks zijn. Wat ik op google erover vind is het vooral wat te maken heeft met zwanger zijn, en dat ben ik als het goed is niet en dat ben ik voorlopig ook niet van plan.
Echt raar.. Maar goed als ik het zo lees hebben meer van jullie er last van dan zal het hopelijk niet zo erg of iets geks zijn. Wat ik op google erover vind is het vooral wat te maken heeft met zwanger zijn, en dat ben ik als het goed is niet en dat ben ik voorlopig ook niet van plan.
vrijdag 28 januari 2011 om 11:21
Ja dat doe ik misschien ook wel, voor de zekerheid, maar denk niet dat dat het is want ik ben nog geen een keer de pil vergeten. Daar let ik wel goed op. Langs de huisarts gaan daar hou ik niet van, ik ben voor het laatst bij de dokter geweest toen ik 10 jaar geleden pfeiffer had daarna nooit meer, maar als het zo blijft dat ik misschien wel een keer langs ga.
vrijdag 28 januari 2011 om 11:24
vrijdag 28 januari 2011 om 11:28
Ik heb wel een keer diarree gehad, had wat verkeerds gegeten, maar volgens mij was de tijd tussen de pil innemen en dat ik diarree had groot genoeg, ik neem mn pil meestal rond een uur of 2 in de middag en ik had 's avonds laat last van mn buik en dus vele bezoekjes aan de wc door een kip die ik niet lang genoeg in de oven had gedaan, ieuw..