Mode & Beauty alle pijlers

HAAR-PROBLEEM!!!!

28-01-2011 17:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben 14 jaar oud en heb donker blond lang haar.

Ik ik mag binnen kort naar de kapper maar ik heb geen idee wat ik er mee zou moeten doen maar ik wil geen te kort maar hebben jullie websites of plaatjes van kapsels daar zou ik heel blij mee zijn dankje wel
Emma, hier wat tips:

Mooie kapsels!
Je vergeet 'Hellup!'.

http://www.kapperssite.nl/modellenboek. ... etail/3152

http://www.taaz.com/makeover.html#tab=lipstick
Ow dear. 14 jaar.
..
Ik dacht, die is kaal wakker geworden.

Wat een schreeuw zeg, om .........niks.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hahahahahahahhaha, die man met dat haar!!

Genoeg leuke kapsels te vinden op internet. Zoek op de lengte die je wil, dus kapsels half lang haar. Of kapsel boblijn.

Succes.
Die man met dat haar is een van de rijkeren der aarde. Donald Trump toch?
quote:Pompadoer schreef op 28 januari 2011 @ 17:20:

Lieverd, dit is een haarprobleem:

[afbeelding]

Jij mag een leuk kapsel uitzoeken, geen probleem toch? Veel plezier!
jammer foto doet het niet.
..
alsjeblieft, graag gedaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
..
je moet 16 zijn om je bij deze forum aan te melden. Dit is niet geschikt voor je leeftijd.
Mefs doe me een groot plezier en reageer ook even op het mod topic op overig. Heb daar zojuist over geklaagd.
Ah hier is hij:

De Donald Trump Comb Over

Gut dan heb je bakken met geld, en dan zo'n triest kapsel... Hij kan een nieuw hoofd kopen als ie dat wil!
My goodness, ik dacht minimaal dat je acute alopecia areata zou hebben. Doe eens even normaal.

Kijk even in je laatste exemplaar van de Yes en/of de Tina voor de meest hippe en trendy kapsels en ga daarmee naar de coiffeur.
quote:Quinty schreef op 28 januari 2011 @ 17:55:

My goodness, ik dacht minimaal dat je acute alopecia areata zou hebben. Doe eens even normaal.

Kijk even in je laatste exemplaar van de Yes en/of de Tina voor de meest hippe en trendy kapsels en ga daarmee naar de coiffeur.

Doe es ff niet zo onaardig. Ze is 13 en een half.

Ze heeft vast gedacht dat die aardige slimme snelle vivameiden er heel veel verstand van hebben.

Relax, neem een borrel.
Ja de Yes (vrede zij met haar) is niet meer...
Als ik jou was zou ik een pony laten knippen. Verder alleen de puntjes eraf. Dat staat hip denk ik als je 14 bent.
Kijk eens in de Yes, gewoon het blad of andere mode bladen van jou leeftjd of gewoon aan je moeder, die is vast ook nog steeds heel hip
Mijn dochter van bijna 14 heeft lang haar in laagjes en een lange pony die altijd als een soort lok naar de zijkant valt. Heel leuk. En ik....ik heb eigenlijk hetzelfde kapsel, maar ik heb veel dunner haar dan zij dus bij mij valt het helaas niet zo mooi als bij mijn dochter.

O, en mijn dochter maakt het vaak steil met de stijltang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven