Wie is de Mol 2011
vrijdag 28 januari 2011 om 16:36
Ik denk toch Patrick, of Pepijn als outsider. Pepijn draagt vaak een t-shirt met een soort van bus/camper (de mol zat de eerste aflevering in de bus en in de laatste aflevering ging het weer over een mol in één van de bussen). Pepijn wilde ook als eerste bij het touw, deed net of het erg moeilijk was, mogelijk in de hoop anderen af te schrikken...
vrijdag 28 januari 2011 om 17:19
vrijdag 28 januari 2011 om 17:46
quote:sammie00 schreef op 27 januari 2011 @ 21:18:
Ik vind Anna niet sympathiek overkomen, dat kan toch
EIN-DE-LIJK!!! Iemand die het met mij eens is! Het lijkt of iedereen met haar wegloopt.. Zelfs mijn vriend vind het vreemd dat ik haar stom vind
Maar ja, zijn redenen zijn vast anders dan die van mij
Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..
Ik vind Anna niet sympathiek overkomen, dat kan toch
EIN-DE-LIJK!!! Iemand die het met mij eens is! Het lijkt of iedereen met haar wegloopt.. Zelfs mijn vriend vind het vreemd dat ik haar stom vind
Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..
vrijdag 28 januari 2011 om 19:00
quote:Jurks schreef op 28 januari 2011 @ 17:46:
[...]
Maar ja, zijn redenen zijn vast anders dan die van mij
Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.
[...]
Anna is niet de mol, ze is overijverig, ze wil te graag en ze kan , dat zei ze zelf, alles zo goed. Eigenlijk heeft ze een hele hoge pet van haarzelf op..Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.
vrijdag 28 januari 2011 om 21:56
quote:bijtje29 schreef op 28 januari 2011 @ 20:30:
ik vraag me al een week of 2 af wat de betekenis is vanhet chinese teken op art zijn shirt... heb al gegoogled maar kan het niet vinden... heeft iemand hier een idee?? [afbeelding]Bijtje, dat teken betekent Sake.. oftewel rijstwijn.... helaas geen hint dus...
ik vraag me al een week of 2 af wat de betekenis is vanhet chinese teken op art zijn shirt... heb al gegoogled maar kan het niet vinden... heeft iemand hier een idee?? [afbeelding]Bijtje, dat teken betekent Sake.. oftewel rijstwijn.... helaas geen hint dus...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 29 januari 2011 om 02:38
quote:sammie00 schreef op 28 januari 2011 @ 19:00:
[...]
Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.
Ach, ze is nu even populair omdat ze in populaire films en series speelt. Dit soort mensen krijgen altijd veel aandacht, dit hebben ze niet te danken aan uitmuntende of exceptionele prestaties.
Er duikt binnenkort vast wel een roddel/feit uit haar verleden of heden op waaruit blijkt dat ze ook een mens van vlees en bloed is en waardoor ze van haar voetstuk valt....
[...]
Soms lijkt het meer op de Anna Drijver show dan Wie is de mol, echt ze vind haar zelf echt heel wat.
Ach, ze is nu even populair omdat ze in populaire films en series speelt. Dit soort mensen krijgen altijd veel aandacht, dit hebben ze niet te danken aan uitmuntende of exceptionele prestaties.
Er duikt binnenkort vast wel een roddel/feit uit haar verleden of heden op waaruit blijkt dat ze ook een mens van vlees en bloed is en waardoor ze van haar voetstuk valt....
zaterdag 29 januari 2011 om 16:39
Sinds de mol twitterde: "lingo from hell" en Patrick dat afgelopen donderdag letterlijk zei, is hij mijn mol.... ook al ligt het er wel heel dik bovenop door die uitspraak. Maar Art ligt er nog veel dikkerder bovenop vind ik. Vind hem een beetje irritant, zo overdreven enthousiast en gedreven. Doe mij Anna maar