Mode & Beauty alle pijlers

Gloria by Cacharel

30-01-2011 02:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijk luchtje had ik in mijn tiener jaren 1 van mijn 1e. dure luchtjes naast de altijd en eeuwige (maar wel lekkere) Chippie parfum (wat overigens niet meer bestaat!)........weet nog precies hoe de verpakking en het flesje er uit zag, alleen de naam niet!

Tervergeefs in alle parfumerieen op zoek geweest, aan de dames die er werken uitgelegd hoe de verpakking en t flesje er uit zag. Helaas niemand wist het!

Tot ik gisteravond in bed lag en het mij plots te binnen schoot! Gloria van Cacharel! Vandaag meerdere parfumerieen bezocht maar helaas nergens hadden ze het!

Weet iemand of deze nog bestaat? En waar ik deze kan kopen? Het liefst niet via internet, maar als t niet anders kan!
Sorry mobiel internet liep vast 2x gepost.
http://www.pricedumper.co.uk/Gloria+Cacharel/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
http://www.alaparfumerie. ... sGloria_van_Cacharel.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gloria van Cacharel is eruit. Als je geluk hebt stuit je op een leverancier die nog ergens een partijtje heeft kunnen opkopen, maar het wordt niet meer gemaakt.

Ik heb hem ook gehad en vond hem erg lekker.
ik moest aan Gloria Vanderbilt denken....

Dat luchtje had ik vroeger en vond hem ook lekekr.

Laatst rook ik hem weer en vond hem vreselijk....Dus bereid je erop voor dat het niet meer is wat je in je hoofd heb..
Ik had vroeger Maroucha & Gabriëlla Sabbatini, dat vond ik zo lekker. Dat is echt niet te haggelen als je dat nu ruikt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb een grote fles gloria in de kast staan, die mag je wel van me overnemen.
Ik had vroeger energizing power van helena rubinstein, heeft iemand die nog liggen toevallig?
oh ja Maroucha, ieuw
Helaas, Gloria is uit productie. Het was ook mijn favoriete luchtje. In de handel tussen ongeveer 1999/2000 en 2008 geloof ik.

Op Ebay wordt het nog wel eens aangeboden, maar voor absurde prijzen.
quote:ReinRoef schreef op 30 januari 2011 @ 10:00:

Ik heb een grote fles gloria in de kast staan, die mag je wel van me overnemen.Als TO niet wil, dan wil ik wil ReinRoef.
quote:Starshine schreef op 30 januari 2011 @ 09:46:

ik moest aan Gloria Vanderbilt denken....

Dat luchtje had ik vroeger en vond hem ook lekekr.

Laatst rook ik hem weer en vond hem vreselijk....Dus bereid je erop voor dat het niet meer is wat je in je hoofd heb..

Die Gloria ruikt naar pleespray!

Gloria is nog steeds lekker (heb ook nog een half flesje van het kostbare spul staan).
Ik zag net op AT5 (lokale zender van Amsterdam) iets over een parfumwinkel met allemaal 'oude' geuren. Iets van Parfum from the past ofzo. Heb al gegoogled maar kan het niet echt vinden. Bij de reclame stond ook alleen een telefoonnummer, geen website.

Als jullie interesse hebben en het niet kunnen vinden op internet, dan zou je AT5 maandag even kunnen bellen over de details van hun adverteerder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Perfumes of the Past, Binnen Oranjestraat 11.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven