Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen ladies.

Hier geen baby, maar wel flink wat gerommel in de vroege morgen. Verder weer lang geslapen. Gisteren was erg gezellig. Mijn bed staat nu eindelijk op klossen. voel me net prinses op het erwt.

@Kantineke : OOOO SPannend !!!! Ik ga voor je duimen !!!!! Succes en sterkte vandaag !!!!!!

@Zieken : veel beterschap. Geloof me het gaat over.

Ik ga eens bedenken wat we gaan doen vandaag.
Kantineke: Ooohh wat spannend! Ik hoop voor je dat de weeen snel komen. Pufse maar he... Zet hem op..!

Verder geen andere baby's in aantocht..?

Hier heeft vriendlief de griep gekregen, dus wat mij betreft mag die kleine ook nog een paar dagen blijven zitten. Vind het anders zo zielig als hij met een griephoofd mee moet puffen...
GO Kantineke GO Je kan het meid!!
Yeeeaahhh zet hem op Kantineke !!

Hier nog geen baby in aantocht, heb gisteren met hem/haar ook even afgesproken dat ik over 2 weken wel een mooie geboortedatum in gedachte heb.... 11-02-2011 :-) nu maar afwachten of ukkie het ook een leuke datum lijkt...
ja kriwi dat vondt ik ook wel een mooie datum! lekker in het weekend :D
Zet hem op kantineke!!!!
Dat is zeker een mooie datum, die had ik ook al verzonnen! Maar of ik daar op wil wachten....

Een aantrekkelijker bod voor mij is 01-02-2011
ik vind 2-2-11 wel een mooie datum
Goedemorgen!!!

Super spannend Kantineke!!!! ZET HEM OP!

Die datums klinken mij ook wel goed in me oren!

@Fem: Hier ook een twijfelaar over de financieen hoor... Komt toch van aales bij en gaat ook een heleboel af. Ach we zullen het heus wel redden, er zijn alleenstaande ouders die het met vele maten minder moeten doen.

@Prinses: Hopelijk voel je je snel beter, dit is niks als je je zo rot voelt! Lekker veel slapen en paracetemol mag je geloof ik 4 per dag van hebben.

@Senshi: Ben benieuwd naar je crea werkje! Wij hebben gewoon een grote naamsticker voor op het raam.

@Ansari: Oei wat spannend dat je man nog een heel weekend weg moet. Kan hij wel naar huis als jij begint?

Gisteren is zijn me ouders en zus nog langsgeweest, was erg moe want had maar 3,5 uur geslapen, maar was best gezellig.

Ik zat lekker in me hoekje terwijl en van alles voor me gedaan werdt. (stief) pa een nieuwe accu voor me auto gehaald en zwager nog wat dingentjes in huis afgekit en vriendje met vrienden het bed op klossen gezet. Oh ja, me mams heeft stof gezogen. HEERLIJK!!

Nu ongeloofelijke trek in pannenkoeken!! Ja nog steeds door jouw Senshi! Denk dat ik dat maar is ga opperen bij vriendje.

Verder relax dagje hier. Auto's even uitzuigen, want anders heeft de beeb straks gelijk stoflongen haha En gelijk maar is oefenen met de Maxi Cosi.

Fijne zondag meiden!!
lekker he als andere zo (het liefst ongevraagd) dingen voor je doen

dat oefenen met die maxi moeten wij ook maar eens doen. We hebben zelf geen auto, maar de opa's wel

De VK gaf helemaal in het begin aan dat paracetamol gewoon mocht.. Wist niet dat het er maar 4 waren... Dacht gewoon 8.

Gisteren niet overheen gezeten, maar vanmorgen dacht ik laat ik goed beginnen en er 2 innemen (dan bouw je een level op waardoor je er na 4 uur maar 1 in hoeft te nemen ipv 2 enz).. Moet maar even kijken hoe of wat dan... Want het liefst neem ik er voor het slapen gaan ook nog 1tje in. en anders bel ik wel even met de VK of huisarts(enpost)

De neusspray mag je echter wel gewoon gebruiken, dus dat doe ik ook maar nu. Niet langer dan 5 dagen (maar dan hoop ik echt al beter te zijn) heb wel de kinderdosering gekocht.

Nu nog even googlen op iets voor vastzittende hoest. Ik heb 2 jaar geleden een (dubbele) longontsteking gehad en dat wil ik nu voorkomen!
Ik denk kom nog ff spieken onder het naaien ;) haha.

Jeeeeej Kantineke zet 'm op meid!

Oeee mijn krans wordt mooi al zeg ik het zelf. Ga nu aan de grote beginnen denk ik. Straks of vanavond zal ik wel ff een foto maken voor op hyves.. zonder naam natuurlijk ;) Die houdt ik nog ff geheim.

11-02-2011 is idd een mooie datum. Spiegeldatum hé.
Kantineke: wat een mooi nieuws! Succes…ik hou hyves en t forum goed in de gaten!

Hier bevalt de een naar de andere van de pufclub. (uitgerekend in febr)…het komt nu echt dichtbij. Al moet onze kleine vandaag even wachten want papa is nu veel te ver weg.

Ik merkte dat ik er echt moeite mee had toen ik hem stond uit de zwaaien vanochtend.( )

Iedereen zegt dat ik mag bellen als ik naar t zkh moet maar ja…ik wil met manlief naar t zkh!

Ik hou me vandaag gewoon erg rustig…wie weet helpt het!

Emoticons: ik zal eens een keertje kijken. Ik typ mijn reactie vaak eerst in Words omdat ik dan rustig terug kan lezen. Dus…zonder schrijfvak met plaatjes.

Over de vriend van mijn moeder is nog steeds maar weinig bekend. Hij had uitvalverschijnselen en daardoor in het zkh terecht gekomen. Nu moet hij vanav terug komen voor de rest van de scans e.d. Hij voelt zich goed…maar dat is nou juist ook het enge.

Weeën: ik heb steeds krampen (dagelijks!) maar die zakken weer weg na een half uur/uur.

En ze zijn nog weg te puffen…

Inkomen: daar maak ik me niet zo’n druk om. We wisten waar we aan begonnen en hadden dat al berekend. Maar in het onderwijs is wat lastiger uit te rekenen hoeveel je gaat verdienen aangezien je niet per uur betaald wordt maar in werktijdfactoren.

Pijnlijk: misschien een beetje vreemd om dit te vragen maar hebben jullie ook een soort beurs gevoel aan de onderkant? Het lijkt alsof het wat weker wordt.

Ansari: Op zich zou ik de moed niet verliezen want het kan heel goed beginnen bij je hoor!

De dag is nog lang…en een baby kondigt zich niet altijd van te voren aan.

Ik snap wel dat, als je het zelf kan ‘helpen’ je er liever voor kiest om dat te doen als je man in de buurt is.

Bellen: gisteren en vandaag kreeg ik nog doodleuk te horen van mijn ouders (eerste kleinkind)…op tijd bellen he!? Maar we bellen als de kleine er is. Maar ze zouden het liefst kiezen voor Pfaffs taferelen. (allemaal bij de deur luisteren)

Op tijd bellen klinkt als bellen als je de eerste rommelwee voelt haha.

Ik ga vandaag voor de tv, al het opgenomen kijken. Ik hou me rustig!
ja dat beurse heb ik ook, dacht al dat het aan mij lag

hou je maar mooi rustig

Vriendje komt net de kamer in, als je nou voor dinsdag bevalt dan is de beeb nog een tijger ipv een konijntje nou doe mij maar een lief klein konijntje hoor! zal eens googlen op de eigenschappen hihi
Ik heb een soort steken onderin, alsof ze met een breinaald erin zit te prikken. Ik zeg steeds dat het lijkt of ze de uitgang aan het uitgraven is LOL

Net even nieuwe buikfoto's gemaakt en zitten spelen met me fotoprogramma.

Hoe zijn jouw foto's geworden Prinses?
Go Kantineke!!! Ben benieuwd hoe het je nu vergaat. Zou je trouwens thuis gaan bevallen? Ik onthou het allemaal niet hoor.

Ansari, D-Day zo dicht bij zou al voldoende zijn om me slapeloze nachten te bezorgen! Is er een mogelijkheid voor je man om volgende week af te zeggen als er wat staat te gebeuren? Kan hij spontaan zeggen: Jammer, maar ik moet naar huis?

Mijn vriend zit op zijn werk maximaal op een uur afstand van huis, maar er moet eerst een vervanger komen voor hij kan gaan, die heeft ook een uur reistijd. Dus als ik met hoge nood bel, kan het nog wel twee uur duren voor hij bij me is.

Oh, over D-day gesproken, Senshi, zou jij mijn datum van de 12e naar de 11e willen veranderen in de tabel? Vergeet het steeds door te geven, maar ben al sinds de 10 weken echo op 11-02 uitgerekend...

Dat beurse gevoel onderin is me zeker niet vreemd! Heb er al een tijdje last van. Krijg er nu ook een beurs gevoel onder in mijn rug bij. Zei gister nog tegen m'n vriend dat het maar goed is dat ik geen koe ben, als daarbij de rugbanden soepeler gaan worden betekent dat dat de bevalling nog hooguit 48 uur op zich laat wachten... (heb koeienschool gedaan haha! Nee, echt, serieus)

Trouwens, met die trappen tegen m'n heup af en toe verwacht ik ook een kalfje aan te treffen binnenkort :-)

Prinsesje, als je extra vitC zoekt, zit heel veel in paprika, mocht je daar van houden. En broccoli, zuurkool... Sterkte maar weer meid. En jij ook, Lente, met je vriend. Hoop dat hij ook snel opknapt.
Oh feb, wat voor fotoprogramma heb jij? Ik ben momenteel aan het stoeien met Corel psp2, zou graag zelf (voor een groot gedeelte) het geboortekaartje ontwerpen, maar het valt nog niet mee zeg!
Ghehehe Fem moet wel lachen om je koeienopmerking, ik heb een HBO richting landbouw gedaan, komen ook ineens weer flashbacks van het vak voortplanting

Uiteindelijk geslapen tot 13uur, heerlijk! bij ons komt d-day ook dichtbij (aankomende donderdag). De VK afspraak van dinsdag is ook spannend, ze gaan dan inwendig onderzoeken of er al iets gaande is. Ik vermoed weinig, maar kan natuurlijk ook zo zijn dat ik niks voel van de voorbereidingen.

Die steken onderin komen mij wel bekend voor, maar alleen als ik in de ochtend opsta dan heb ik dat 2 of 3 keer, daarna is het weer weg.

Ik ga even de brave huisvrouw spelen en wassen, opruimen en stofzuigen...
Het is aangepast Fem Haha we zijn in de meerderheid op de 11e.. populaire datum.
@Fem: Ik gebruik Adobe Photoshop Elements 5.0

Heb ik van een collega gehad, is volgens mij normaal alleen te koop.

Ik heb de middelbare op een agrarische school gedaan!

Grappig, stiekem allemaal boerinnen hier!
Dank je Senshi.

Wat leuk Kook en Feb! Feb, toch niet toevallig ook in Alkmaar hè? Hebben jullie na school ook echt werk gevonden in de dierenbizz? Ik ben geloof ik één van de weinige gelukkigen die altijd met beesten in de weer is geweest (heb veehouderij/dierverzorging gedaan).

(ga nu stiekem kijken of ik m'n motorpak nog pas...)
quote:feb2011 schreef op 30 januari 2011 @ 14:27:

Ik heb een soort steken onderin, alsof ze met een breinaald erin zit te prikken. Ik zeg steeds dat het lijkt of ze de uitgang aan het uitgraven is LOL

Net even nieuwe buikfoto's gemaakt en zitten spelen met me fotoprogramma.

Hoe zijn jouw foto's geworden Prinses?

@femfreggel..... motorpak passen...... als het nog past vindt ik het een foto op hyves waard.... hoogzwanger en nog ff lekker rondje toeren...
@Fem: Nee in Barendrecht, heb toen ook de dierenkant gekozen, maar daarna toch de SPW gaan doen.

Dieren blijven wel in het bloed zitten. Heb twee tante's met een ponyfokkerij en wonen ook op een boerderij.

Hier geen dier in huis te bekennen, behalve wat spinnen dan.

Haha je motorpak, dat wil ik zien!
Grappig, ik heb een HBO opleiding gedaan in Delft. Werk nu in de beleidshoek op veehouderijgebied. Kleine sector maar echt een hele toffe baan. Zal er op Hyves iets meer over posten, want het is een ons kent ons wereldje ;)

Een foto van dat motorpak wil ik ook wel zien. Ik pas zeker weten mijn paardrijbroek niet meer. En jeemig wat mis ik dat toch, het rijden en verzorgen van de beestjes!
Hehe wat schrijven jullie veel zeg! Ik kom er slecht aan toe in het weekeind, mannetje is dan ook thuis en dan doen we ook meer dingetjes samen vandaar.

@Kantineke: zet'm op meid! Hoop dat alles goed gaat met deze bevalling!

@Jennifer en MB: jee, allebei een rot bericht over de partner van je moeder.... allebei veel sterkte ermee! Hoop dat alles meevalt en goed komt!

@Senshi: gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Klinkt erg leuk in de molens, mooie ambachtelijke verdieping van zijn vak lijkt me.

@fem: wij hebben ook zelf een kaartje ontworpen, ik heb dat gewoon in powerpoint gedaan (met babyfoto's die ik van internet heb geplukt LOL) en de files aan een drukker gestuurd, met de vraag of hij op basis van het voorbeeld met onze eigen foto's (als ik die in jpg aanlever) het kaartje kan opmaken en drukken. En dat doen ze, kost 270 euro voor 200 stuks meen ik (incl enveloppe) en dan hebben we ook nog een proefdruk.

@feb: goh wat een verschil op die hyves foto's! Kan me voorstellen dat je erg trots bent op het resultaat! Nu natuurlijk weer wat zwaarder, maar je weet nu ook dat je het er weer afkrijgt (en de eerste 9 kilo binnen 5 weken vanaf nu...)

@ansari: weekeind goed doorgekomen? Je man is als het goed is al bijna weer thuis...

@slapen; ik slaap de laatste nachten ineens ook niet zo goed meer door. Lig vaak vanaf uur of 4 wakker. Afgelopen 2 nachten ook omdat onze auto een raar mankement heeft dat de koelventilator ineens aanslaat (en een kabaal dat dat geeft onder het slaapkamerraam!) terwijl de auto ijskoud is. Vannacht heeft manlief m al wat verderop geparkeerd (niet bij de buren hoor maar aan de overkant) maar ik hoorde het toch. Hopen dat de accu het morgen nog doet, anders moet hij met mijn auto naar het werk.

@maxicosi: vandaag hebben we ook geoefend! Op zich niet heel moeilijk, maar als je die clip nog vast moet zetten dan hang je wel met je elleboog op het kinderhoofdje! We hebben ook meteen een manier geprobeerd om de gordel eerst vast te zetten en daarna de maxicosi erin te schuiven en dat gaat ook. Staat nog wel wiebelig vind ik....

@zeggen als het begonnen is: echt niet! Ze horen het wel als het er is... ga echt niet vooraf bellen dat ze even geen wijn moeten drinken ofzo. Er bellen hier ook af en toe mensen hoe het gaat, maar niemand belt vaak. En ik vind het wel leuk, zo hebben dit weekeind 3 vriendinnen gebeld die ik anders ook niet zo vaak spreek..

Verder weinig nieuws, morgen weer verder met de kluslijst (die is natuurlijk weer gegroeid dit weekeind) en met fotoboeken maken. Vanavond lekker BZV en daarna naar bed!

Zwaaizwaai allemaal, ook diegenen op wie ik niet persoonlijk heb gereageerd... ik denk wel aan jullie!
Maxi cosi: ook wij vonden t nog wat wiebelig staan...maar volgens manlief is dat weg als er een kindje in ligt.

Ook de airbag moet uitgezet worden...dat hebben we nog niet gedaan.

De middag is bijna voorbij. Kleine nog in de buik...en papa komt al bijna thuis haha...spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven