Bar Too Much * 189 *

25-11-2010 12:22 770 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, kan nog steeds geen plaatjes plakken, maar niet minder gemeend:

WELKOM IN ONZE NIEUWE EN FRISSE BAR!

Ik ben aan het koken. Ik kan wel koffie voor je zetten. Melk, suiker, capuccino, macciato, zwart, espresso, moka...?
Oh, doe niet teveel moeite, gewoon, met een scheut cognac.
Wat ga je eten trouwens? Ik moet de grootse weekboodschappenlijst nog maken, dus alle inspiratie is welkom.
Ik ga kip met iraanse rijs eten. Ik kook nu verschillenede dingen. Ik ga op woensdag weg en laat ik voor de thuisblijvers de diepvries vol.
Jee, wat lief van je. Als ik wegga doe ik hooguit voor de eerste dag iets makkelijks.
mefsman komt laat thuis en ik wil niet dat de kinderen te laat eten. Bovedien, volgens mefsmeid kan hij niet koken en ze heeft gelijk. Hijdoet te veel peper en knoflok in.
Klinkt alsof hij dat met opzet doet

Hier zijn ze altijd blij als De Vader kookt, hij maakt normalere dingen dan ik. Hoeven ze niet bang te zijn dat er iets in verstopt zit dat ze van mij moeten leren eten.
hahaha, herkenbaar. Hij kookte al zo toen ik hem leerde kennen. Je kan hem kippepoep geven. Als die heet is en naar knoflok ruikt, vindt hij het lekker.
Wij gaan zo ontbijten -het is 11.17- en verzinnen wat we met de dag gaan doen.
eetze. We gaan eten en daarna de avondritueel.
Goh, ik zet maar erwtensoep op mijn boodschappenlijst, er is een sneeuwstormwaarschuwing voor woensdagavond - hoe kunnen ze dat nu al weten?!
Hoi

En meteen maar weer

Doeg!
quote:yette schreef op 30 januari 2011 @ 17:37:

Goh, ik zet maar erwtensoep op mijn boodschappenlijst, er is een sneeuwstormwaarschuwing voor woensdagavond - hoe kunnen ze dat nu al weten?!Dat vertelde Piet.
*komt in slow motion aanrennen : Winxieieieieie!!!*

Hier heet-ie niet Piet.
*staat met open armen om Yette op te vangen*
*smak!*

Lang niet gezien! Hoest?

En post je hier alleen nog maar om 16.19?
Ontroerend...

Ik moet vanavond opreis. Zal ik het vliegveld vinden? Zal ik het vliegtuig vinden? Zal ik in Spanje verdwalen? Stressssssss
Natuurlijk kun je het vliegtuig vinden en je zal gerust niet verdwalen in Spanje. Heel goede reis en veel plezier!
Naaf!

Mefs, hoop dat je veilig en wel weer tuus komt, is errug glad op de weg, hoorde ikj net!

Jo, hoe is het? Alles goed met de kleinkinders?

Winx, zo he, ook in dqa house? Hoest met u dan? En met man en kind?
Ha die Hip! Ja, hier alles goed op een kleine buikgriep na. Goed voor de lijn dat dan weer wel.

Zie dat Sis ook even haar neus liet zien Je mag best iets vaker langskomen whore

Is het al tijd voor een borrel?
Ja!
Wat zullen we doen? Wijntje?
Gluhwein graag
Sorry, heb mijn handen vol aan het nageslacht.
Was toch even weg want Wies kwam langs. Je moet de hartelijke groeten hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven