Bar Too Much * 189 *
woensdag 2 februari 2011 om 20:01
Hoefje!!!!!!! Ik heb je gemist
Ik heb het vliegveld gevonden, het vliegtuig gevonden en zelfs het huis van mij zus gevonden. Maar ik was wel even verdwald in Spanje. De navigatie deed het niet. Ik dacht, ik begin te rijden en ik zie het wel. Ineens werd de navigatie wakker en zei dat ik om moest keren. Typisch van mij, ik ga altijd de tegenovergestelde richting.
Ik heb het vliegveld gevonden, het vliegtuig gevonden en zelfs het huis van mij zus gevonden. Maar ik was wel even verdwald in Spanje. De navigatie deed het niet. Ik dacht, ik begin te rijden en ik zie het wel. Ineens werd de navigatie wakker en zei dat ik om moest keren. Typisch van mij, ik ga altijd de tegenovergestelde richting.
zaterdag 5 februari 2011 om 09:24
Het is leuk hier in Spanje. Bij mijn zus was het heel lekker. We zijn naar een mooi dorp in de bergen geweest en dan van een stralend zon op een terras genoten. Het was lente weer. Nu ben ik bij mijn ouders met mijn twee zussen. Het is hier een stuk kouder, maar heel mooi weer. We gingen gisteren shoppen en vandaag weer. Ik heb zo mooie kleren voor mefsmeid gescoord, voor heel weinig geld. Volgens mij in totaal niet meer dan viertig euro. Ik heb ook schoenen voor mij voor 25 euro gekocht, echte leer. En ik ga straks een heerlijk spaanse ontbijt tegenmoet.
Spannend Yette met zo veel sneeuw. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal gehad hebt
Spannend Yette met zo veel sneeuw. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal gehad hebt
zondag 6 februari 2011 om 22:15
Hé Meis wat leuk:) Hoe is het met jou?
Hier alles OK, we hebben net een stukje langs de rivier de Detroit gelopen. Hij is grotendeels dichtgevroren, en de sneeuw kwam tot boven Minimans knieën. Prachtig, maar wel heel koud. Nu dus richting Downtown voor een pannenkoek. Wolkenkrabbers, zwervers, monorail, leegstand, gangs, gezellige binnenstad.
Wat een vreemde stad is het toch.
Hier alles OK, we hebben net een stukje langs de rivier de Detroit gelopen. Hij is grotendeels dichtgevroren, en de sneeuw kwam tot boven Minimans knieën. Prachtig, maar wel heel koud. Nu dus richting Downtown voor een pannenkoek. Wolkenkrabbers, zwervers, monorail, leegstand, gangs, gezellige binnenstad.
Wat een vreemde stad is het toch.