uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Super leuke namen komen hier voorbij! Nakur, ik vind Matteo stoer, lief en sexy (op latere leeftijd sexy dan he?) en met je achternaam past het helemaal mooi.

Dos, ik was dat, die vroeg over dat dekentje. Dank je wel voor de info, ik ga er eens naar kijken.

Sossofie, gelukkig dat de harde buiken zijn gestopt. Lekker rustig aandoen vanaf nu!

En over dromen... ik droomde eergisteren dat mijn oma van 80 wel weer een baby wilde en ging starten met IVF... opa was het daar niet mee eens, dikke ruzie

Nakur, ik slaap ook met een kussentje tussen mijn knieen, is beter voor je bekken.

Ik ga snel croissants in de oven doen en een eitje koken! (high tea gisteren was trouwens super gezellig en ERG lekker!)

Fijne zondag allemaal!
@ sosofie: ja, dat van die belachelijk dromen herken ik.

Zo heb ik van de week gedroomd dat ik vruchtwater lekt uit mijn navel. En het spoot er echt uit. Dus ik gillen om een handdoek. Manlief helemaal in paniek en komt die met een t-shirt aanzetten.

Helemaal boos natuurlijk.

Was dus weer gezellig :D
@ dromen - ik droom over het algemeen alleen maar vervelend of eng... Vooral in het begin won dat enge, echt de meest bizarre nachtmerries!

@ namen - Beatle, wij denken erg in dezelfde richting! Sosofie - ik heb ook gedacht in die richting, maar dan enjilrac. Met een e erachter, probleem van -tje is dan opgelost! Die viel sowieso wel af, lief vond dat te kakkerig . Nakur, zou Dante als tweede naam wat kunnen zijn?

@ slapen met een kussentje tussen de benen: dan draai ik niet op mijn buik en dan ondersteun ik mijn buik ook nog.. zeker als ie zwaarder wordt (en da's denk ik ook beter voor mijn rug).
Hier gaat het weer ietsje beter dan gister dus dat is helemaal mooi! Begin te geloven dat er een einde aan zit. Morgen nog wel een dag thuis, heel misschien dinsdag werken, maar even zien. Alleen.... nu is nakurman vannacht ziek geworden! (Hij zei echt heel naief: goh... hoe kan dát nou??) Braken, koorts, hoofdpijn, spierpijn... dus ik ga er maar vanuit dat hij hetzelfde heeft als ik. Enige voordeel daarvan is dat ik dan immuun ben. Maar ben opeens van de zieke in verzorgende rol geschoten, beetje gek. De enige die nu niet ziek is is ons babytje haha!

Beatle, grappig dat je M. Eerst niet leuk vond en nu wel. Soms helpt een achternaam en soms moet je hem gewoon wat vaker horen. Ik was de naam voor jullie kindje alweer vergeten, maar dus leuk dat je hem nog even typte. Vind ik ook een superleuke naam in combi met achternaam. Jullie hadden toch ook een tweede naam (vernoeming) toch? Daar moeten wij nog naar op zoek (geen vernoeming).

Ha, en wat heb ik gelachen om jouw droom! Ik zie het al helemaal voor me, en je man dan met dat T-shirt... Eigenlijk zou je ze eens op moeten schrijven voor later!

Sosofie, ik heb tot een week of wat geleden echt vreselijke nachtmerries gehad. Echt horrorfilms, niet leuk. En eentje waarbij man me in de steek liet. En vlak voor de echo droomde ik over een baby (m/v onbekend) met zwart haar en blauwe ogen. Nu gelukkig meer normale dromen. Maar doe mij dan maar die zon-dromen, die zijn wel beter. En ai, die biefstuk, haha!

Over die naam met de K waar jij en Beatle het over hebben: dat geval hebben wij ook in de familie met een man en die heette steeds X junior en later kleine X. Kleine X is inmiddels 42 maar heet nog steeds kleine X. Dus ik zou het zelf nooit doen om die reden.

Haha, ja man overhalen, dat heb ik weken gedaan met onze meisjesnaam Tirza. Werd het een jongen! Nou ja, wat in het vat zit... Nu is man helemaal ingesteld op Lorenz (en Matteo als tweede naam) maar ik vind Lorenz niet mooi. Nu moet hij switchen naar Matteo. Komt wel, moet nog even een maandje of wat in de week.

Dolfijntje, hihi sexy! Nou als ie mans genen meekrijgt zeker want hij wordt een kwart indisch. Man is vrij donker, bruine ogen en zwart haar. (Alleen is ie niet zo lang, 1.72, of dat nou sexy is later? Haha)

Coltje, hmm Dante, nog nooit aan gedacht! Ga er eens over nadenken.

Dus jij hebt een kussentje wat zo groot is dat ook onder je buik past? Kan dat met een ordinair bankkussentje van 50x50 oid?

Annali, ik weet eigenlijk niet of je nog meeleest, maar alvast heel veel succes de komende dagen, het wordt toch wel spannend natuurlijk, en ook alvast veel sterkte met de echo en de uitslag daarvan. Hopelijk kunnen jullie een klein feestje bouwen...
HOi Meiden,

ik lees nog mee hoor....Dinsdag wordt heel erg spannend. bedankt dat jullie zo meeleven.

Nakur is vind Matteo ook erg mooi. vooral in combinatie met de achternaam. Kan je er geen Lorenz Matteo van maken en Matteo als roepnaam? of is dat voor jou helemaal uitgesloten? En ik stel me er inderdaad een mooie donkere jongen bij voor.....Dante als tweede naam vind ik ook wel mooi, misschien wel een beetje erg "sjiek".

Gekke dromen ja maar ik slaap tenminste wel......ik droomde vroeger (vanaf mijn 15de ongeveer) heel regelmatig dat ik ergens liep, of fietste en dan een hemelsblauwe plastic zak in de berm of langs de kant zag liggen, waar dan een piepklein babyjongetje in zat. Ik ben dit blijven dromen tot halverwege mijn tweede zwangerschap, maar nu komt het weer terug....

Fijne zondag nog voor jullie, groetjes en tot later.
Ha Nakur, fijn dat het weer beter gaat! Nu beterschap voor je lief ;)!. Ik heb een extra hoofdkussen (cheap ass van de ikea), dat gebruik ik voor tussen mijn benen. Volgens mij moet een voedingskussen daar ook uitermate geschikt voor zijn!

Volgens de lengtecalculator moet jouw kindje wel langer worden dan je man: weet kun je er wat mee.... lengtecalculator
@ slapen met kussen: ik gebruik het voedingskussen tussen mijn benen. Dit verlicht het bekken, dus vandaar.

@ lengtecalculator: ben blij dat we een jongen krijgen, die wordt net zo lang als zijn vader (205 cm).

En meisje was 190 cm geworden, das wel een beetje zielig.

@ Nakur: we hebben idd een 2e naam, een vernoeming naar overleden vader van mijn man (overleden toen hij 18 was, ik heb hem helaas nooit gekend).

Dit is silenroC. Wij vonden dit niet mooi als 1e naam.

In de roepnaam (en 1e naam) zit een kleine verwijzing naar mijn vader. De beginletters zijn hetzelfde (nueT vs SjiT).

Dus "beide" opa's kunnen tevreden zijn.

@ annali: voor jou spannende dagen. Ik zal voor je duimen dinsdag!

Morgen 20-weken echo. Wel een beetje spannend! Maar ik heb al redelijk wat echo's gehad op het werk. Als er iets afwijkends zouden hebben gezien dan zouden ze dat wel gezegd hebben.
Beatle, toch spannend, nu wel de echo voor het echie.

Lentecalculator, ik zal eens kijken! Klinkt interessant

Voedingskussen moet ik nog aanschaffen, wil zo een met korrels zoals meerderen hier zeiden, maar nog niet in de gelegenheid geweest naar de babydump te gaan (hier helaas niet om de hoek). Heb wel andere kussens voor evt.

Annali, man wil heel graag Lorenz Matteo en dan roepnaam Lorenz. Ik vind zelf eerste naam niet gelijk aan roepnaam erg onhandig, ook met officiele dingen waar je je voorletters bij op moet geven. Maar wel bedankt voor het idee.

En die zakken, wat een gekke dromen zeg! Ook dat je dat altijd al droomde. Ik ben niet zo van het spirituele maar je zou toch haast denken dat het iets betekent.
Oh jee, zoontje zal volgens berekening 1.82 cm worden!! Ik dacht gewoon gemiddelde van man en mij (beiden rond 1.72). Meisje 1.69, das niet zo groot haha!
Annali, sterkte!

Dames, heeft iemand hier ervaring met de Mammae beha [url=http://www.mammaeshop.nl/ ... 561/Categories/Mammae_BH]?

Zien er wel mooi uit en lijken me heel handig. Heb zelf nogal een hekel aan dames die het de normaalste zaak van de wereld vinden te pas en te onpas hun borsten uit het shirt te trekken. Niet iedereen zit erop te wachten dat schouwspel te zien. Let wel, ik ben niet preuts, hou van de sauna en vind dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt, maar het lijkt soms wel of er bij sommige vrouwen geen gene of gevoel voor de omgeving meer bestaat.... Of is dat een kwestie van ervaren en dat ik er dan anders over denk?
Coltje, ik was die mamae beha's ook al tegen gekomen in mijn zoektocht. Ik denk dat ik er wel 1 ga aanschaffen, ik vind ze er erg mooi uitzien en nog praktisch ook.

Ik ben moe, heb de hele dag lopen opruimen en dingen verplaatsen. Ineens lijken een heleboel dingen niet meer praktisch te liggen en MOETEN ze ineens in een andere la/kast liggen. Ik heb dus de hele bovenverdieping overhoop gehaald. Werd net naar beneden gesleurd door man; "morgen is er weer een nieuwe dag" Man is gelukkig door mij ook aangestoken en zit nu alle draadjes en snoertjes etc te sorteren die hij over de jaren heen heeft verzameld. De zooi begint ergens op te lijken...

Ik duik op de bank met boek, morgen 20 weken en echo en dagje babyshoppen. Beatle en Bello, jullie ook succes met de echo!
Haha Dolfijntje, ook bij jou al de nesteldrang toegeslagen? Wel grappig dat je man ook meedoet.

Dames met de echo morgen, heel veel succes/ plezier!
Beatle, Bello en Dolfijntje, geniet ervan morgen/succes! Ga ervan uit dat alles goed is! Laten jullie het even weten?
@coltje die bh's zien er wel mooi uit, maar ik vraag me een aantal dingen af. Je krijgt er wasbare compressen bij, maar deze maken zo te zien deel uit van de bh. Als je maar een setje compressen krijgt bij een bh, dan kunnen ze wel wasbaar zijn, maar dan heb je echt niet genoeg eraan. En nog een wegwerpzoogcompres er bij in doen lijkt me niet echt lekker zitten. BIj mij is het zo dat ik ze wel bij elke voeding moet vervangen.

Ook lijkt het gaatje waar je tepel doorheen moet steken wel heel erg klein: dan moet maar net jou tepel op die plek zitten, anders drinkt je kindje niet lekker.

en tot slot: je moet wel een heel open shirtje aantrekken wil je deze bh los kunnen maken, dus het doel dat je discreet bv geeft gaat daar wel een beetje mee verloren. (vooral het van de ene naar de andere borst verplaatsen van je kind en de eerste borst weer terug dichtmaken lijkt me lastig, terwijl je ondertussen je kind aan je tweede borst moet leggen, waarbij het gaat huilen als dit niet snel genoeg gaat)

Mijn ervaring is dat een makkelijk open te maken (en weer dicht!) voedingsbh het beste werkt, bijvoorkeur met een bloes met knoopjes, al ben ik erg van de t-shirtjes en deed ik de meestal gewoon omhoog. Als het kind er voor ligt zie je toch bijna niets. Eventueel een sjaal er voor. (zo voeden zelfs pakistaanse vrouwen, en die zwaaien toch echt niet om de haverklap met hun tieten in het openbaar)
Hoi meiden,

Bedankt voor de de succes-wensen voor morgen!

Lief dat jullie er aan denken.

Het is spannend, maar we hebben er vooral zin in!

Ben zoooo benieuwd of we het geslacht kunnen zien en wat het is!

Jullie horen zeker van mij morgen!!

Heb wel meegelezen de afgelopen dagen, maar had niet zo'n zin me te mengen in de 'discussies' over dekentjes, lakentjes, matrasjes e.d. Ben er zelf nog helemaal niet mee bezig, en probeer mezelf ook een beetje te beschermen door er te veel verschillende dingen over te lezen/horen.

De verhalen over nesteldrang - alles moet opgeruimd en klaar zijn - heb ik wel! Ga zo nu en dan es een rondje door het huis (in mijn hoofd) en bedenk wat ik nog allemaal af zou willen hebben. We krijgen het nog druk

Volgende week maandag wordt de babykamer gespakt (weet niet hoe je dat schrijft). En we weten dan of we een zoon of dochter krijgen. Dus dan gaan we los met verf, kleurtjes, behangetjes, gordijnen etc. Daar heb ik wel zin in!

Volgende maand komen de spulletjes, en inrichten maar!

Weet niet meer wie het vertelde, maar ik heb gisteren ook het boek van Daphne Deckers; de dikke van daphne gekocht (3 in1). Ben al bij de bevalling! Echt leuk...

Coltje ik deel helemaal jouw mening aangaande blote borsten in het openbaar! Ik ben ook totaal niet preuts, maar ik vind dat gewoon niet iets wat je zo open en bloot doet in het openbaar.

Als het echt niet anders kan, doe het dan een beetje bedekt en uit het zicht van anderen. Zou mezelf er ook absoluut niet prettig bij voelen. Het is ook iets intiems wat je niet met bijvoorbeeld een heel restaurant deelt. Weet dan ook zeker dat ik daar niet anders over ga denken straks!

Kussen: ik slaap al jaren met een klein kussentje tussen mijn knieen/benen. Omdat dit prettiger voelt. Wist niet dat dit ook beter is voor je bekken! Grappig om dat hier te horen. Weer wat geleerd.

Annali; fijn om af en toe van je te horen. Onwijs veel sterkte dinsdag, ik ga aan je denken en heel hard voor jullie duimen op goed nieuws! Dat die nare nare droom dan ophoudt.

Nakur wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. Hoop dat je voldoende antistoffen hebt om de bacterieen van je man te weren! Het houdt anders maar niet op bij jou he. Vervelend!

Volgens mij ben jij met stip de actiefste forummer hier trouwens

Dromen: ik droom altijd al heel veel, dus nu ook. Wel ietsje meer volgens mij. Ik had verwacht dat daar ook de meest gekke dromen over baby's , verlatingsangst en andere nare dingen bij zouden zitten. Maar niets van dat alles. Just the usual. Misschien komt dat nog.

Maar voel me aardig relaxt onder alles, dus dat kan ook meespelen. Meestal ga ik raar dromen als ik druk/gespannen ben.

Beatle en Dolfijntje: jullie ook veel plezier morgen!!!

Lfs Bello
even heel kort, heb snel over de berichtjes heen gelezen, morgen hopelijk meer tijd!

Sosofie de mannen hebben hier ook een oerhollandse achternaam. Maar er zijn er heel veel van hier in de buurt en juist daarom hebben wij de jongens een naam gegeven die je bijna niet hoort. Voor veel mensen wel wennen maar ik ben er erg blij mee

Raarmaarwaar ik had dat ook bij de eerste. Ik janken als virend thuis kwam en hij gelijk 'watiserwatiser?' En ik maar brullen 'Ik weet het niehieeeeet' Bij de 2de was het iets minder en nu bijna niet. Hoewel ik wel bijna elke dag tranen in m'n ogen krijg als ik denk aan dat huwelijksaanzoek waar ik al zolang op zit te wachten Ik wil echt zo graag trouwen maar wil wel gevraagd worden Dat vriend dat nog steeds niet heeft gedaan maakt me heel onzeker ook al zegt hij wel dat hij ooit wil trouwen...

Ga de zolder opruimen en de was doen, heb er nu puf voor dus dan moet ik maar gauw aan de slag gaan! Gister niet lekekr en om 19.00u naar bed gegaan maar dan blijft die stapel was helaas gewoon liggen.
BV geven in het openbaar: ik heb nog nooit iets gezien waar ik me aan stoor. Ik heb nog nooit rondzwaaiende borsten in beeld gezien. Als je voedt, ziet toch niemand iets? Je hebt je kleding, en voor je borst ligt de baby te drinken. Evt een sjaal , hydrofiel, of een deel van een draagdoek ervoor en klaar is klara. Niets aan de hand...

Maarja, ik ga geen borstvoeding meer geven, dus ik hoef daar niet mee bezig te zijn.
Bokito, zelf een aanzoek doen is geen optie? Wij hebben helemaal niets aangezocht. We wilden met elkaar trouwen en dat hebben we op mijn 19e verjaardag gedaan. Jaja, deze zomer zijn we al 10 jaar getrouwd... Ik ben zo vreselijk nuchter, ik had niet aan een aanzoek moeten denken. Grappig he, die verschillen...
o wat is er hier veel geschreven!

Nadat pluiszoon redelijk was opgeknapt ben ik begonnen met ziek zijn. Geloof dat het virus wat hier rond zwerft overslaat op de digitale lijn. Zijn jullie alweer opgeknapt meiden?

Hier nog volop keelpijn, ben 2 dagen stemloos geweest, hoofdpijn en grieperig gevoel. Hele weekend op de bank en bed gehangen. Pluiszoon nu weer naar het dagverblijf kan ik weer verder hangen.

Leuke namen voorbij zien schieten! Sosofie G heeft ook lang op mijn lijstje gestaan bij pluiszoon, helaas afgekeurd door pluisman.

Geloof dat wij redelijk uit de namen zijn hier thuis.

Grappig dat sommigen echt geen top 20 naam willen. Moet zeggen wij kijken er niet echt naar of die er wel of niet in staat, moeten het vooral leuk vinden. En al hebben we redelijk dezelfde ideeen dan nog is het lastig om precies op 1 lijn te komen. Naam pluiszoon is ook een top 20 naam nebuR. En hij zit op een dagverblijf met 8 groepen en is de enige met die naam. Vorige dagverblijf had 7 groepen en was hij ook de enige. Dus misschien hier in de regio niet zo bekend.

Ook de keus voor het geboortekaartje is gelukt, met dank aan beatle!

Hier lag pluiszoon al met 4 weken in een slaapzakje hoe draaide en klom zoveel in zijn bedje dat hij anders toch echt bloot lag. Was een zakje van de hema die hebben ook gewoon het kleinste maatje en zat prima. Verder heeft het ledikantje zo een aerosleepding en heeft hij een dekentje en een lakentje en zomers alleen een dun slaapzakje.

Wiegendood is al genoeg over geschreven dus verder geen aanvullingen op, hoop vooral dat het ons allen bespaard blijft!

Anneli hoe gaat het red je het nog?

Hoop echo's vandaag, spannend eb ben benieuwd!

Bokito jammer dat je man nog niet op de knieen is gegaan.

Hier hadden we het er ook al vaker over gehad. Pluisman wilde ook graag trouwen dus dat scheelt. Gewoon een aanzoek thuis op de bank nadat ik eerst had moeten uitzoeken voor hem hoelang de wachttijden waren in het stadhuis. Verder echt een droomdaggeweest met alles erop en eraan.

En moet zeggen als ik alles lees over erkennen en dat soort zaken ben ik blij dat we daar allemaal geen last van hebben.
Pluis, ja als je getrouwd bent is wel zo handig in combi met zwanger zijn.

Bello, ik weet niet of ik het meest actief ben hoor hier. Laatste week wel maar ik ben ziek thuis, kan me op niets concentreren maar forum lukt wel even en dan staat er weer iets waar ik wat op wil zeggen En op het andere topic is iedereen erg actief dus als ik daar een paar dagen niet reageer moet ik heel veel bijlezen dus daar kijk ik ook sowieso elke dag even.

Vandaag nog steeds ziek thuis. Had gehoopt op een goede start zodat ik morgen weer kan werken. Maar voel me na 12u slapen nog steeds alsof ik te laat naar bed ben gegaan. Maar even zien of ik morgen wel ga werken.
@Pluis,

je vraagt of ik het nog redt.....nou meestal zeg ik van wel, maar we hebben een emotioneel weekend achter de rug. Veel gepraat veel gehuild en we weten dat we er samen wel door komen, maar beslissingen moeten nemen op vraagstukken waar nog geen antwoorden voor zijn is gewoon zo vreselijk zwaar. Zonet liep ik door t winkelcentrum op zoek naar een chipknipoplader. Moest ik er eerst helemaal uit en een paar honder meter opzij. Blijkt dat bij de ING de chipkniplader niet werkt, dus werd ik naar de rabobank gestuurd: hele winkelcentrum weer door, naar de andere kant, weer er uit en opzij.....normaal een fluteindje van niets, maar nu was dat al voldoende om bijna in tranen uit te barsten....Gelukkig is t bij rabo wel gelukt, dus kon ik mijn parkeerkaartje betalen....
Annali heel dikke voor jou! Je klinkt heel sterk maar o wat moet er veel door jou/jullie hoofden gaan en dan idd misschien een keuze moeten maken over zaken waarvan je het verdere verloop niet verder kan overzien en niemand ook kan voorspellen hoe de toekomst eruit ziet.

Hopelijk kunnen de artsen jullie ook helpen bij dit alles en bovenal hoop ik zo dat er morgen een pracht echo bij jullie tevoorschijn komt met een mannetje dat heerlijk rondzwemt en met wie alles goed gaat.
@Sosofie, die dromen echt verschrikkelijk, ik droom de meest bizarre dingen... over wildwaterglijbanen en de rest ben ik allemaal alweer vergeten (gelukkig)

@Nakur, wat balen dat nu je man ziek is.. enne 1.69 is echt niet klein hoor!! Ben zelf 1.69 :D en vind het echt een prima lengte.

@Beatle, een voedingskussen tussen je benen om te slapen?

Lig je dan op je rug? of je ene been op het kussen en de ander eronder als je op je zij ligt? (Kan me er geen voorstelling van maken haha).

@Dolfijn, Beatle en Bello, een hele fijne 20 wkn echo morgen.

@Pluis, een naam uit de top 10 is hier ook taboe hoor...

Helaas want er staat 1 naam in die ik heel mooi vind. Maar aangezien ik niet wil dat mijn kind net als ik vroeger met bijvoorbeeld 3 mariekes in de klas komt te zitten hebben wij echt voor een apartere naam gekozen.

Daarnaast heb ik zelf een hele bijzondere naam en ik vind het geweldig...

@Anneli, heel veel sterkte morgen!
Ik heb niet bijgelezen, dus weet niet hoe het verder met jullie is.

Geen goed nieuws hier. 20 weekse echo gehad en ons kleintje heeft een ernstige hersenafwijking. Zo ernstig dat het waarschijnlijk de zwangerschap niet zal overleven, laat staan de bevalling. We zijn er helemaal kapot van. Woensdag weer terug voor nog een echo en dan ook een vruchtwaterpunctie. Deze afwijking gaat vaak samen met een syndroom en dat is voor volgende zwangerschappen weer belangrijk.

We zitten nu in een roes. Ene moment keihard huilen en "waarom wij nou" Eindelijk na 4,5 jaar zwanger en dan nu dit. We gaan waarschijnlijk de zwangerschap afbreken, we willen ons kindje de pijn besparen. De gyn heeft nog wel benadrukt dat dit absoluut niks met de icsi heeft te maken en gewoon drieduizend keer pech hebben.

Zo erg, ik heb daar gewerkt. Het waren ook ex-collega's die de echo deden. Straks moet ik bevallen op mijn eigen ex-afdeling... En verder denken over cremeren, kaartjes, naam etc. Dingen waar je niet over wilt nadenken.

Ik denk niet of ik nog hier zal komen, kan het niet.

Annali, ik hoop gigantisch dat jij morgen goed nieuws te horen krijgt. Sterkte!

Anderen, heel veel sterkte en dat jullie maar een een prachtig gezond kindje in jullie armen zullen hebben in juni.
Annali , veel sterkte kan mij voorstellen dat wanneer je een zwaar weekend hebt gehad , een chipknipoplaadpuntr een druppel kan zijn op de gloeiende plaat. Dikke knufff

@20weken echo dames , heel veel succes morgen, Ik moet een nachtje langer slapen voor ik heen mag.

Vandaag naar babydump en Gardo geweest in Grunn. Uiteindelijk toch geslaagd bij Babydump daar waren ze toch wat vriendelijker althans zo voelde dat. We zijn geslaagd voor de Ambiente babykamer. En een box met lade gekocht. Deze komen ze in week 15 brengen. Hebben we even wat tijd om de kamer in orde te maken enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven