inspiratiloos!

31-01-2011 16:34 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb even hulp nodig want ik ben volledig inspiratiloos voor het eten vanavond... Manlief is niet thuis en dochter heeft al warm gegeten. Normaal is het mijn pizzaavond maar daar heb ik geen zin in.

Wensen;

Kant en klaar liefst van de albertheijn,

en een beetje lekker.

Iemand DE tip??

thanks!
Jazeker, de stoommaaltijd met kip met rozemarijn (geloof ik), haricot verts (boontjes) en krieltjes.
eeh, stoommaaltijd?

(kun je niet beter voor het kant en klaar schap bij vriend ap gaan staan dan?)
die stoommaaltijden zijn best lekker, moet je daar even kijken welke je aanspreekt en waar je zin in hebt...
Die is idd lekker... en de terri jakkie reepjes ook... Maar die ken ik al... ben wel in de stemming voor iets nieuws.
als ik bij ap voor het vak ga staan kan ik nooit beslissen en ga ik dus altijd voor iets wat ik altijd neem (want lekker makkelijk)
Ik vind de pasta met geitenkaas en honing stoommaaltijd errug lekker. Ik neem er meestal nog wat sushi bij, gewoon, omdat het zo lekker is
aletta; zou een moord doen voor sushi maar die staat op het magniet lijstje van de verlos helaas...
Ai, u bent bevrucht. In dat geval raad ik alleen de geitenkaas-honing-pasta aan: erg lekker. Misschien met een salade erbij, pasta met olijven en parmazaanse kaas bijvoorbeeld, is ook erg lekker.
hartstikke bevrucht! vandaar ook de uitermate luie bui.... ik moet het zo in de ping kunnen gooien en dan languit op de bank (na inbedstop ritueel van dochter dan he) .
Ja, dat ken ik Bovenstaande is mijn eten als ik uit mijn werk kom, kerel niet thuis is en ik geen zin heb om te koken. De AH togo heeft zoveel goeds
Wat is er mis met een zak patat? Dat gaat het hier worden in elk geval, mjamm!
patat vrijdag al gehad... en dochter moet eerst naar bed voordat ik kan (en wil) eten.
Pasta pesto met kip! Geen stoom, maar gewone magnetron maaltijd. Heerlijk!
Shit he. Die pasta geitenkaas stoom klinkt goed! Maar zonder magnetron ook te bereiden? *hoop hoop*
De stoommaaltijd van de Appie met scampi's en limoensaus is ook erg lekker. Of de vegetarische spaghetti met groenten en kaassaus.
Een pakje afbakbroodjes in de oven doen en die dan besmeren met lekker beleg. Bijvoorbeeld met brie, kruidenboter of paturain. Of maak een broodje gezond, ook lekker.
Ik neem meestal een lekker broodje en een cup-a-soupje als ik geen zin heb om te koken.

Maar ze hebben van Iglo ook die 1-persoonsmaaltijden. Ik vind de paella heerlijk!! (of mag je geen garnalen als je zwanger bent?).
je mag idd geen garnalen als je zwanger bent (helaas!)

Het is varkensreepjes met pasta, champignons in roomsaus geworden (uiteraard voor in de ping; gemakt dient de mens)

Bedankt voor het meedenken!
Geen garnalen als je zwanger bent? Ik heb garnalen, kreeft en krab gegeten tot het mijn neus uitkwam. Zolang het vers en gaar is, is er niets aan de hand hoor.
Dat je geen rauwe vis mag eten als je zwanger bent kan ik nog in komen. Maar geen garnalen? Dat heb ik echt nog nooit gehoord... Tsja je moet ze natuurlijk ook niet rauw eten. Maar die in de stoommaaltijd worden goed gaar hoor (naar mijn zin zelfs iets te gaar!).
Garnalen mag toch wel? Ja hoor, volgens mij wel.
Garnalen mogen gewoon hoor!
Ja hoor, garnalen mogen gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven