Tsja, ...

14-01-2011 19:42 264 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Daar ben ik weer.

Ik heb een tijdje gedate met een hele leuke man. Hij is de eerste waar ik seks mee heb gehad. We hadden het heel leuk samen.

Na onze laatste date (afgelopen zaterdag) nog gebeld en gesms't. Wat eindigde in de trant van "we moeten elkaar snel weer zien" etc.

Maar nu heb ik de hele week niets gehoord van hem... En ik heb ook even gewacht met contact zoeken omdat ik niet te aanhankelijk wil zijn. Toen ik hem uiteindelijk een berichtje stuurde, kreeg ik vrij oppervlakkige (maar vriendelijke) berichtje terug.

Nu vraag ik me af, is het stom om een berichtje te sturen of hij het nog een keer leuk vind om iets te gaan doen samen? Of toch maar afwachten tot hij weer contact opneemt?

'Probleem' is dat we elkaar vanaf februari weer elke week minimaal 3x zien ivm sportvereniging... Dus wil mezelf ook niet voor aap zetten, als dit een subtiele mannenhint is dat hij me toch niet zo leuk vind.

Iemand ideeen?

Wat te doen?

Totaal aantal stemmen: 25

Afwachten tot hij contact opneemt. (76%)
Zelf een berichtje sturen. (24%)
Geniaal!

Maar dat durf ik dan weer niet... Ga denk ik maar gewoon in de 'negeer-modus', of (als ik wat moed heb verzameld) dan sms ik 'm even om eerst te feliciteren met z'n nieuwe relatie en te zeggen dat ik niet aan kaartjes kan komen.

Ik bedoel, moet die man nog een jaar lang 3x per week zien op de sportvereniging...
dan knipoog je lekker ondeugend naar hem met zo,n ouwejongens krentenbrood blik....

vraag anders of je bij hem langs kan komen voor die voetbal kaarten.....
wij slapen nooit.
en ABSOLUUT niet laten merken dat je t weet van die nieuwe, je hebt toch geen hyves?
wij slapen nooit.
Heb net een sms gestuurd: hoezo wil je kaartjes dan? neem je me mee naar het voetbal? dat hoeft niet hoor, ik heb zelf al kaartjes!

Gnagna! Hij zoekt 't maar uit met z'n kaartjes!
ga niet laten weten dat ik z'n nieuw vlam heb gezien.

ik ook zo m'n trots. laat me binnenkort wel een keer ophalen van sport door een leuke vriend ;)
goeie sms hieper.
wij slapen nooit.
treurig dit gedrag van hem..

Ik snap echt niet dat men zo vaak niets meer laat horen bij dit soort situaties. Even een berichtje aan TO om uit te leggen hoe of wat is toch kleine moeite. Om iemand zo te laten wachten en gissen.. bah.. Ik heb toen ik wist dat het met mijn huidige vriend serieus zou worden, dit aan mijn andere contacten (twee) laten weten. Lijkt me normaal en wel zo netjes.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
durven ze niet, of willen lijntjes openhouden.
wij slapen nooit.
onsympathiek
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Heel onsympathiek!

En heb ook niets meer gehoord op mijn (al zeg ik het zelf) goed gelukte sms. Te direct voor hem zeker.
kan nog komen misschien?

Maar verder is ie je energie hoe dan ook niet meer waard. Wel jammer dit.
quote:Dammes schreef op 31 januari 2011 @ 17:04:

Tja, wat mij betreft is dit het risico wat je loopt als met een willekeurige Jan Joker die een beetje leuk doet meteen het bed induikt. Ik durf te wedden dat zijn "grote liefde op Hyves" hem langer heeft laten wachten en hem meteen duidelijk heeft gemaakt dat zij hem "for ever and ever" wil hebben. Dus "play hard to get", meid en stel je eisen en wees wat minder aardig voor ze dan meteen het bed met ze in te duiken. Je zult zien dan eten ze uit je hand.Yep, je hebt de huid verkocht voordat je de beer geschoten hebt .
Nou, vanavond op de sportvereniging heb ik hem weer gezien... En ineens zag ik helemaal niet meer wat ik leuk aan hem heb gevonden! Hij rookt, en daar heb ik een HEKEL aan! Hij heeft een zenuwe tik met z'n oog.

Kort samengevat: ik krijg geen kriebels meer van hem in m'n buik.

En qua contact was het niet eens heel ongemakkelijk. Heb hem even met hem gepraat en daarna fijn m'n eigen dingen gedaan...
super!! jij bent helemaal genezen.

wedden dat hij binnenkort weer achter je aanzit?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven