Vreemd mailtje
maandag 31 januari 2011 om 20:16
Hmmm ik kreeg dit mailtje net in m'n ongewenste post.
Lijkt me verdacht, wat denken jullie?
Er zit een bestandje bij als .zip, openen of er van uitgaan dat dit weer een (best goede, want toch wel benieuwd of het niet echt is) spam-/virusmail is net als die msn-fotoberichtjes...
Dear client
Your package has been returned to the Post Express office.
The reason of the return is "Error in the delivery address"
Attached to the letter mailing label contains the details of the package delivery.
You have to print mailing label, and come in the Post Express office in order to receive the packages.
Thank you for your attention.
Post Express Support
Dit is de afzender: postmail-sn960@toledo.com
Googelen heeft niet echt iets opgeleverd...
Er zit een bestandje bij als .zip, openen of er van uitgaan dat dit weer een (best goede, want toch wel benieuwd of het niet echt is) spam-/virusmail is net als die msn-fotoberichtjes...
Dear client
Your package has been returned to the Post Express office.
The reason of the return is "Error in the delivery address"
Attached to the letter mailing label contains the details of the package delivery.
You have to print mailing label, and come in the Post Express office in order to receive the packages.
Thank you for your attention.
Post Express Support
Dit is de afzender: postmail-sn960@toledo.com
Googelen heeft niet echt iets opgeleverd...
maandag 31 januari 2011 om 20:47
maandag 31 januari 2011 om 20:48
maandag 31 januari 2011 om 20:49
maandag 31 januari 2011 om 20:51
quote:viva1973 schreef op 31 januari 2011 @ 20:48:
Waar heb je je dienstkleding besteld? Dan stuur je hen toch een mailtje of je bestelling goed doorgekomen is?
Nou ik ben nu wel overtuigd dat het niet daarvandaan komt, want idd geen buitenlands bedrijf en alle voorgaande keren werd het ook gewoon met TNT bezorgd en gecommuniceerd.
Maar die nieuwsgierigheid hé!!
Waar heb je je dienstkleding besteld? Dan stuur je hen toch een mailtje of je bestelling goed doorgekomen is?
Nou ik ben nu wel overtuigd dat het niet daarvandaan komt, want idd geen buitenlands bedrijf en alle voorgaande keren werd het ook gewoon met TNT bezorgd en gecommuniceerd.
Maar die nieuwsgierigheid hé!!
maandag 31 januari 2011 om 20:53
quote:hanneke000 schreef op 31 januari 2011 @ 20:48:
[...]
Toen ik dat las, had ik dat al geschreven Ik snap gewoon niet zo goed dat dit soort dingen niet ongezien worden weggeflikkerd Omdat, ja ik geef het luidtyps toe, ik gewoon heel nieuwsgierig ben wat dit soort dingen betreft. Als ik niet door vriendinnen was gewaarschuwd over die msnmailtjes had ik die waarschijnlijk ook wel minstens één keer geopend.
[...]
Toen ik dat las, had ik dat al geschreven Ik snap gewoon niet zo goed dat dit soort dingen niet ongezien worden weggeflikkerd Omdat, ja ik geef het luidtyps toe, ik gewoon heel nieuwsgierig ben wat dit soort dingen betreft. Als ik niet door vriendinnen was gewaarschuwd over die msnmailtjes had ik die waarschijnlijk ook wel minstens één keer geopend.
maandag 31 januari 2011 om 22:10
quote:ViFo schreef op 31 januari 2011 @ 20:16:
..Ik ben altijd nieuwsgierig wat men nu weer probeert en check dat soort bijlagen, vaak een standaard trojan maar soms een interessant exoot.
..Ik ben altijd nieuwsgierig wat men nu weer probeert en check dat soort bijlagen, vaak een standaard trojan maar soms een interessant exoot.
woensdag 2 februari 2011 om 19:32
Deze is dan weer leuk.....
Onderwerp: Er ligt een IKEA waardebon voor u klaar!
Maak kans op een IKEA waardebon van 500,-.
Geachte heer/mevrouw P eppermint,
Doe nog vandaag mee met de vernieuwde Lecturama internet Enquête en maak kans op een van de 50!!! IKEA waardebonnen van maar liefst 40,- te besteden op alle artikelen.
Deelnemen is GRATIS. Invullen duurt slechts 2 minuten!
Klik hier en vul de enquête in en maak kans op de IKEA waardebon.
Met vriendelijke groeten,
Diana Thelen
Huh, ik dacht dat hij al klaar lag
En dan is hij ook nog een steeds minder waard
Ik doe dus lekker niet mee!
Onderwerp: Er ligt een IKEA waardebon voor u klaar!
Maak kans op een IKEA waardebon van 500,-.
Geachte heer/mevrouw P eppermint,
Doe nog vandaag mee met de vernieuwde Lecturama internet Enquête en maak kans op een van de 50!!! IKEA waardebonnen van maar liefst 40,- te besteden op alle artikelen.
Deelnemen is GRATIS. Invullen duurt slechts 2 minuten!
Klik hier en vul de enquête in en maak kans op de IKEA waardebon.
Met vriendelijke groeten,
Diana Thelen
Huh, ik dacht dat hij al klaar lag
En dan is hij ook nog een steeds minder waard
Ik doe dus lekker niet mee!
maandag 28 maart 2011 om 08:45