Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maggyt and her wild romance (ook flauw....)

Ben benieuwd naar haar verslag!

Ik heb vage man gisteravond gesms-ed dat ik er vanuit ging dat we elkaar niet meer zouden zien die avond (had na mijn voorstel om elkaar te zien dit weekend niks meer gehoord). Kreeg sms terug met "sorry, ben nu aan het ...(weggelaten ivm herkenning), bel je later". Waneer zei ie er niet bij, en dus nog niks gehoord...Heb besloten dat ik spontaan geen tijd meer heb deze week; ben me daar een beetje gek om een bijzaak te zijn!

Ben dus ook uit frustratie maar weer es op Badoo en Paiq aan het neuzen....Grrrrr...
Jeetje wat een ongeloofelijke loserts zijn er toch op deze aardkloot zeg!!! echt allemaal een bord voor hun kop....nou lekker laten gaan Rara!

en dan vinden ze raar dat ze maar niet een leuke vrouw (zoals wij hier) tegenkomen duhhh met zulk gedrag..

Nee ik ben niet ongesteld haha maar wordt er zo moe van zeg...

arme mr, belde hem net maar er was geen gesprek mee te voeren, dus heb ik maar gezegd dat hij lekker rustig aan moest doen en dat ik mn ding ging doen... wel schattig dat hij vervolgens zei dat hij het zo druk heeft gehad op het werk en daarbij ook nog zn vrouwtje (me me me) aandacht moest geven...zucht....

ik heb zin in de lente zeg!! al die leuke kleding in de sjops in leuke vrolijke kleurtjes, kom maar op! weg met die winterjas en kom maar op met de korte jasjes yieha!
Net met date op msn... hij komt vrijdagavond eten He dit had ik eigenlijk helemaal niet zo snel gepland... maar het is wel leuk! Erg leuk eigenlijk
quote:Anniemal schreef op 31 januari 2011 @ 20:46:

Net met date op msn... hij komt vrijdagavond eten He dit had ik eigenlijk helemaal niet zo snel gepland... maar het is wel leuk! Erg leuk eigenlijk ooo nou dat klinkt leuk meid! wat ga je kokerellen :-)
quote:miepie2303 schreef op 31 januari 2011 @ 20:55:

[...]

ooo nou dat klinkt leuk meid! wat ga je kokerellen :-)Hmm nog niet diep over nagedacht. Ik ben een ster in pasta´s, dus waarschijnlijk wordt het italiaans met een lekkere salade o.i.d.? Ach... nog de hele week om er over na te denken
Leuk Anniemal!!
Tnx meiden! Ik verheug me er nu al op :D Wellicht toch nog een goed begin van het nieuwe jaar ;)
@anniemal met lekker veel knoflook

Ben benieuwd hoe maggyt het heeft..

@ rara zeer goed plan deze week zit je gewoon compleet vol gepland...

@ miepie mannen kunnen zo lomp zijn. Die van mij zei bij date vier, nadat we lastig gesprek hadden.. Ja je moet je trein niet missen, ik zei we moeten nu ook weg anders heb ik een probleem. Ja ik heb geen zin om uur te rijden.. Echt keihard..

meteen ook gezegd, dat komt lekker aardig over..

Week ervoor tot 2 uur in de nacht gekletst date van 10 uren en toen bracht hij me gewoon thuis.. Maar ja ego gekwetst en dan wordt je het liefst meteen de deur weer uitgewerkt

ik weet nog steeds niet of ik hem ga bellen.

Zo ik had badoo ook even aangemeld, wordt overspoeld met berichten, oude dating site weer keer geactiveerd... Damm ik krijg het nog druk
Anniemal, dat zijn lekkere berichten, dat gaat relaxt.

Miepie, het is gewoon ongelooflijk wat een loosers er bestaan als je het allemaal zo bij elkaar leest.

Rara, pff knuff.
helaas echt te veel lozers idd, maar toch hoor ik heel veel slechte verhalen over vrouwen :(
@ Marit: Dit is mijn eerste datingsite. Geen vergelijkingsmateriaal dus. Wel lekker laagdrempelig. Je kan zonder betaling uitgebreid de profielen bekijken en berichten achterlaten. Wel heel slim. Geen foto geen profielen zichtbaar.

@ Maggyt: Volgens mij probeerd ze haar wilde haren kwijt te raken. Gaat blijkbaar goed. Verslag willen we!!!

@ Anniemal: Pasta is altijd goed. Tagliatelle met zalmsaus of lekkere vleessaus met ham en ontbijtspek, etc.. Jammie!!!

@ Rara: Balboekje al vol?

@ lieve M.: Ik zou hem sowieso niet bellen maar mailen. Niet te veel energie aan verspillen. Door mail te sturen kan je het ook afronden en hoef je geen eventuele discussie aan te gaan.

Haha! Had je je voor het eerst aangemeld op Badoo? Vers vlees op het net. Aanvalluh!!!! Hahaha, flinke klus in het begin. Ik dacht dat ik gek werd.

Update hier. Man van mijn berichtje (hoe kan dit korter omschreven worden?) heeft reactie gestuurd. Dat hij het zelfs heel leuk vond om een keer antwoord op mijn vraag te geven maar wel wanneer we allebei online zijn. Nu is hij af en aan on. Heb ik al twee berichtjes gestuurd maar blijft het van zijn kant stil.. Verlegenheid? Ik wacht af. Heb mezelf bewust even afgemeld. Misschien durft hij alleen een reactie te sturen wanneer ik niet online ben. Ben iig wel blij dat ik die stap ook overwonnen heb.

Vandaag wel mijn badoo msn uit gelaten en mijn eigen msn weer eens aangezet. Nu zit ex-minnaar elke keer zich opnieuw aan te melden. Zoekt duidelijk contact. Maar daar ga ik niet aan meewerken.. schreef ze strijdlustig. Haha
Ja, vertel mij wat. Over losers.

De meneer (date nummer 3) die creatief met zijn leeftijd was, heeft op hoge poten het contact verbroken omdat ik 'm erop aansprak dat ik het best treurig vond om te liegen over leeftijd.

Maar natuurlijk! Het ligt aan mijn bekrompen ziel dat ik niet tolerant ben wat betreft een leugentje om bestwil zodat hij kan vissen in de vijver met de jongere visjes.

Ik denk dat ik (en andere visjes) heel prima zelf kunnen beslissen of iemand te oud is of niet. En dat betekent dat iemand gewoon moet aangeven hoe oud hij is.

Liegen is zo treurig.
Ach, het mannelijk ras is nou gewoon eenmaal bekrompen, egoistisch, triest, maar vooral nooit te oud om te spelen..

Anyway, die spelletjes speel ik niet meer mee!
@ Walkinthepark: beter kwijt dan rijk hoor, zo´n knakker. Heb je helemaal niets aan. Als hij nu al over zaken loopt te liegen... kan nooit een goed teken zijn.

@ A&K: je brengt me op ideeën! Ik ga morgen eens mijn enorme stapel recepten doorlopen, zit vast wel iets tussen. De liefde van de man gaat nog altijd door de maag En lieve Mirjam, zolang we allebei knoflook eten, komt het helemaal goed
@walk.. hoe oud had hij gezegd dat hij was dan? En hoe oud was hij werkelijk.. Ik vind ook zo apart... Man zou 2 meter zijn, ik ben zelf 1.80 met hakken en geen 1.90 en ik was groter rara.. ik zo jij bent echt geen 2 meter.. Nou echt wel, ja lengte is dan nog daaraan toe, maar toch wel lichtelijke voorkeur als man groter is, dus voor mij wel tegenvaller

@ alive, goed dat je niet op je ex minnaar ingaat..Apart dat hij dan nog niet online geweest is. Ik ben net gebeld maar voicemail. Die mail had ik zondag al verstuurd. Nu stap aan hem of hij belt terug of niet... Maar goed dat badoo is wel apart zeg.. Wel heel grappig, wijs iedereen af met afspraken spel, twee dacht ik van misschien beide zijn ze wederzijds.. maar alweer zo snel via hyves die mensen gevonden.. En eentje daarvan spreken mij de foto's totaal niet aan
Volgens mij zitten er best veel van "ons" (wat klinkt dat knus he?!) op Badoo.....misschien hebben we allemaal te maken met de een en dezelfde loser!! Dan is er toch nog hoop!

Vage man van mij komt er ook vandaan....;-)
Ok, die van mij heten Danny (de laatste), Mischa en Mateo... Mocht je die tegenkomen (leeftijdscategorie 22-26) dan zou ik maar oppassen :P
Hmmz, zo'n loser verhaal als WitP heb ik ook. Gelukkig alleen van de chat. Had hem afgewezen. Ging op zijn vraag waarom in. Afstand. Had ik niet moeten doen. Op gegeven moment heb ik hem geblokt. Kwam na een paar weken hij weer online. Was vergeten dat ik hem geblokt had. Ging hij weer de discussie aan. Nu gewaarschuwd dat wanneer hij me weer lastig valt na zijn tweede blokkering ik hem bij badoo meldt. Ben benieuwd.

Vwb ex-minnaar leer ik het nog wel een keer. Ik zal altijd een zwak voor hem houden.

Kon het toch niet laten weer in te loggen. Berichtenman heeft inmiddels mijn berichtjes gelezen maar niks achtergelaten. Nog even on gebleven om hem de kans te geven maar noppes. Morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Lieve M. wacht maar niet op zijn mail of belletje. Je hebt gedaan wat je moest doen voor jezelf.

Haha, jij bent ook iemand die gaat googlen of hyven om te zien of er iets over de man te vinden is. En nu is er dus eentje over gebleven? Nou ja, je kan er toch maar een te gelijk daten. Dusss... Aktie! Haha

Anniemal: als je nog recepten nodig hebt...
Die leeftijdscategorie reageert niet meer op mij vrees ik....trouwens; ik ook niet op hen...;-)
quote:rara70 schreef op 31 januari 2011 @ 23:28:

Volgens mij zitten er best veel van "ons" (wat klinkt dat knus he?!) op Badoo.....misschien hebben we allemaal te maken met de een en dezelfde loser!! Dan is er toch nog hoop!

Vage man van mij komt er ook vandaan....;-)

misschien achter de schermen maar eens een zwartelijst maken met al die loserts. Scheelt weer een hoop tijd.

Van de leeftijdscategorie 22-26 heb ik nu denk ik 5x berichten ontvangen. Op zich wel elke keer een leuk compliment maar nee. Ik val juist op ouder en geen zin in een MILF hunt. Haha!
quote:Aliveandkicking schreef op 31 januari 2011 @ 23:32:

Haha, jij bent ook iemand die gaat googlen of hyven om te zien of er iets over de man te vinden is. En nu is er dus eentje over gebleven? Nou ja, je kan er toch maar een te gelijk daten. Dusss... Aktie! Haha

Ik wel...

En in mei 2009 was het niet voor niets. De date die ik toen al een week of 6 geregeld zag, bleek al bijna een jaar een relatie te hebben en een seksrelatie. Ik was zijn 3e meid waar hij mee afsprak enz..

Ik pluis ALLES, maar ook echt ALLES na..
Zit er nog iemand daar op badoo in dezelfde leeftijdscategorie te neuzen 22-30? Ben zelf 26 trouwens...
@anniemal

Het rare vind ik dat de aangeklaagde mij aanklaagt. Dus dat ik dan een stom wijf ben dat hem erop aanspreekt dat ie liegt. Het erge van alles is, is dat hij beslist niet de eerste is. Ook niet in de manier waarop hij reageert.

Als ik eerlijk ben, vind ik dit daten eigenlijk gewoon helemaal niet leuk. Zoveel gedoe en rare kerels.
Nee, ik zit tussen de 35 en 50 te neuzen. De meeste leeftijden kan je in OP lezen.
@A&K; zou idd veel tijd en gedoe schelen! Of elkaars (potentiele) dates testen op beschikbaarhied...oei, begin nu wel heel slecht te denken!!

Googelen doe ik ook altijd; als er niks te vinden is moeten er ook alarmbellen gaan rinkelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven