Kan deze combinatie?
dinsdag 1 februari 2011 om 10:06
dinsdag 1 februari 2011 om 10:27
Heb een tijdje op de heren afdeling van de Bijenkorf gewerkt en daar was streep op streep not done. Het wordt te druk. Ik heb het in ieder geval nooit geadviseerd. Ik zou er een effen das op doen. Of een met een heel fijn motief.
De kleur roze is ook niet de kleur roze van het shirt.
Maar goed, wie ben ik om dat nu te zeggen natuurlijk.
De kleur roze is ook niet de kleur roze van het shirt.
Maar goed, wie ben ik om dat nu te zeggen natuurlijk.
dinsdag 1 februari 2011 om 10:32
4. Twee verschillende streepmotieven
De combinatie van een kostuum, overhemd en stropdas is relatief makkelijk wanneer je twee onderdelen hebt met hetzelfde patroon. Een gestreept overhemd met een gestreepte stropdas gaan samen wanneer de strepen van verschillende formaten zijn. Dit geldt ook voor een gestreept kostuum met een gestreept overhemd. Dus combineer altijd smalle strepen met brede strepen en nooit twee dezelfde of bijna dezelfde strepen.
Het kan dus wel. qua modepolitie.
De combinatie van een kostuum, overhemd en stropdas is relatief makkelijk wanneer je twee onderdelen hebt met hetzelfde patroon. Een gestreept overhemd met een gestreepte stropdas gaan samen wanneer de strepen van verschillende formaten zijn. Dit geldt ook voor een gestreept kostuum met een gestreept overhemd. Dus combineer altijd smalle strepen met brede strepen en nooit twee dezelfde of bijna dezelfde strepen.
Het kan dus wel. qua modepolitie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 1 februari 2011 om 10:41