Ik heb het als kind wel eens gehad en ook een keer toen ik al volwassen was. Erg vervelend en een heel vies idee. Maar met die pilletjes gaat het altijd heel snel over.
Kan volgens mij ook komen als je je handen niet goed wast als je naar het toilet bent geweest. Ik weet ook niet waardoor ik het toen heb gekregen.
Yep, gewoon een kuurtje halen en even een paar dagen met een onderbroekje slapen en je beddegoed goed verschonen en op een hoge temperatuur wassen ivm de eitjes die mogelijk in je ondergoed of op je beddegoed zitten.
Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.
Telegraaf. Zegt ook iets over het niveau van de eigenaar.
Anoniem_70707
dinsdag 1 februari 2011 om 10:24
quote:chrissiy schreef op 01 februari 2011 @ 10:12:
Als het dat is, ben je er niet alleen met een pilletje hoor. Wat ik ervan weet is dat je alles ook moet "ontsmetten", dekbedden, lakens, handdoeken etc heet wassen, om je te ontdoen van eventuele larven.mwah, ontsmetten, ik dacht dat wassen op 60 graden genoeg was en aangezien ik handdoeken, ondergoed en beddengoed altijd op 60 graden doe, zie ik daar geen problemen.
Anoniem_28281
dinsdag 1 februari 2011 om 10:31
Mefsmeid had er vorig jaar last van, in haa vagina; ze kunne heel makkelijk van de anus naar de vagina kruipen. Bij de apotheek hebben ze geadviseerd dat we allemaal de keur inslikken, want het is heel besmettelijk.
Anoniem_28281
dinsdag 1 februari 2011 om 10:33
quote:galadriel schreef op 01 februari 2011 @ 10:14:
[...]
Ik bedoel maar.
Weet je gelijk van wat voor soort kwaliteit je drol is.De mijne is van hoog kwaliteit. Als ik naar een openbaar toilette ga, betaal ik niet; IK word betaal om mijn poep daar te laten.
Het kunnen natuurlijk wormen zijn, maar t zou ook gewoon geirriteerd kunnen zijn. Ik dacht vorig jaar ook dat ik wormen had, maar ik bleek niet tegen dat natte wcpapier te kunnen. Wat ik nou net lekker veel had gebruikt tegen de jeuk...
Als je niks in je ontlasting ziet, zou ik er niet vanuit gaan hoor. Ik heb soms wat last van aambeien, dat wil ook nog weleens jeuken, bijvoorbeeld.kruipen die ook omhoog???
Wat een paniek... Wormpjes komen heel vaak voor hoor, vooral bij kinderen. Gewoon een kuurtje en je bent klaar. Je hoeft echt niet je hele huis te ontsmetten. En je hoeft ze ook niet door je drol te zien lopen om ze te hebben trouwens.