Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha. Zie dat er veel reacties bij zijn gekomen. Had even op vernieuwen moeten klikken.

Ik zit niet op Badoo - dus ik heb een andere loser! Hahaha.
Ik ben weer thuis...dus hier een update (reageer morgen weer op jullie verhalen).

De avond was erg gezellig, ik heb weinig van de film gezien;-) Lekker tegen elkaar aangelegen en gekletst en gezoend. Voelde mij echt zo'n puber tijdens de film.

Daarna nog lekker in de stad wat gedronken en veel gekletst. Hij heeft mij netjes thuis afgezet, waar we geen afscheid konden nemen;-) Vervolgdate hebben we al ongeveer gepland voor einde van de week...
Klinkt goed!!!!
@maggyt TOP TOP zoals nu staat klinkt het helemaal goed nu kijken wat voor contact er deze week is en op naar eind van de week.. lekker van genieten

@secret_key.. Ja ik kijk in die leeftijd, zelf 27 maar kijk tot nu toe eerst in eigen stad

Z'n lijst zou echt niet verkeerd zijn.

@aliveandkicking, ja ik moet eerlijk bekennen op de datingsite staan zo weinig foto's.. op hyves vind je vaak ineens zoveel meer, dus ja ik eb de mogelijkheden dus doe ik het ook

Ja ik heb mijn moeite gedaan, next.. kreeg via andere dating site ook alweer berichtje van iemand.. dus ja...

nu nog goed screenen
@ WitP: Dan zou ik al helemaal niks meer hebben laten horen. Ben je gek! De boodschap komt niet aan. Verspilde energie.

@ Rara: elkaars dates testen... ook geen verkeerd idee...

@ Maggyt: Klinkt als een leuke man die jou ook leuk vind en niet te hard van stapel wilt lopen. Heeeeeerlijk!!!!!
@A&K; je bent welkom om de mijne te testen hoor!
quote:rara70 schreef op 31 januari 2011 @ 23:53:

@A&K; je bent welkom om de mijne te testen hoor!

Wat wil je allemaal getest hebben?

Hoe doen jullie trouwens dat screenen wanneer er alleen een voornaam en woonplaats bekend is? Dat vind ik dan toch een stuk lastiger.
Ik gebruik voor en achternaam, emailadres, woonplaats, alle info die ik van een jongeman heb
Ik probeer al wel via het chatten een Hyves of facebook los te peuteren....en daten doe ik nooit zonder ik een achternaam weet. Dus voor de date ben ik al van veel op de hoogte! Wieowie.nl is een goede site!

Hahhaha...A&K; alles!!!
Ik probeer uit gesprek op de maken, hobby / werk enz daar zoek ik dan op. Als ik dat niet heb en bijv leuk foto zie

Nickname, soms is vaak ook gewoon iemand zijn echte naam

Stad en leeftijd invullen en hoppa op hyves ga je door de foto

Mannen gebruiken vaak dezelfde foto's daar als op de internet site

Zo de orginele berichtjes op badoo zijn er wel :

Is het de laat om je nog een gelukkig nieuwjaar te wensen,

wat een openingzin
Hahha....zooo herkenbaar!

Laatst als openingszin dat ik toch wel een aparte naam had en of ik echt zo heette?! En dat was serieus bedoeld!

En naar hobby's moet ik vaker vragen; een date gehad die elk weekend naar Ridderweekenden ging....En ik zou het weekend erop zn jonkvrouwe mogen zijn! Hij maakte zelfs zn eigen malienkolders!!! Maar daar kwam ik natuurlijk pas tijdens de date achter....

Net vage date op msn gehad; hij had me wel 3x proberen te bellen vandaag en ik had mn foon uitgezet....arme man! nu wilde die morgen afspreken; heb koelbloedig gereageerd en gezegd dat ik er nog over zou nadenken. Dat de rest van de week zowiezo niks wordt omdat ik dan andere dingen te doen heb. Ben niet zo lief meer geloof ik..en in zo'n bui moet ik m morgen maar niet zien...

Truste allemaal!
@rara, in z'n bui mag je best wezen.. Niks mis mee, laat hem maar wat moeite voor je doen hoor..

Haha vind wel aparte hobby zeg poeh...
nou, het is zover. Zojuist mijn eerste internetdate achter de rug. Had al mijn twijfels bij de man, maar goed, zijn berichtjes en schrijfstijl waren best leuk, en uiterlijk niet geweldig, maar goed, misschien valt ie IRL mee. Ik vond het helemaal niks. Uiterlijk totaal niet mijn type, hij was sociaal onhandig. Best jammer, zijn interesses en hobby's waren leuk. Ik heb nu een date staan met iemand die ook wel aardig lijkt maar geen werk heeft. Tja, kritische ik moet toch de deur uit, dus gewoon opnieuw proberen!
@rara70

Hahahaha. Wij vissen echt uit een veel te kleine vijver met z'n allen. Want die man die je omschrijft met zijn malienkolders, die herken ik. Bij mij wist hij me dat als een van de eerste dingen te vertellen, dus dat was voor mij meteen (inderdaad) een exit.
quote:secret__key schreef op 31 januari 2011 @ 23:34:

[...]

Ik pluis ALLES, maar ook echt ALLES na..Het lijkt wel of ik mezelf hoor praten... als ik dat niet had gedaan, had ik nu nog vastgezeten in een ongelijkwaardige relatie waarbij de man er stiekem sexcontacten en weet ik wat nog meer op nahoud en ik dus met de gebakken peren had gezeten. Ben ik even blij dat ik zo´n detective ben
quote:walkinthepark schreef op 01 februari 2011 @ 08:15:

@rara70

Hahahaha. Wij vissen echt uit een veel te kleine vijver met z'n allen. Want die man die je omschrijft met zijn malienkolders, die herken ik. Bij mij wist hij me dat als een van de eerste dingen te vertellen, dus dat was voor mij meteen (inderdaad) een exit.Ik herinner me een date met een jongen uit Den Bosch, die niet alleen zijn eigen spullen voor re-enactment maakte, maar die gewoon een compleet harnas in zijn woonkamer had staan dan sta je toch wel ff vreemd om te kijken...
@walkinthepark, hoe toevallig ook allemaal weer..

Die lijst zou misschien toch echt een optie moeten zijn

@guinnevere.. Jammer dat niks was, waarom was hij sociaal onhandig?? Op naar de volgende date, leuk ervaring op doen
Om nog even op dat screenen terug te komen... ik heb tot nu toe aan een nickname (hotmail/msn/hyves) genoeg gehad. De eerste keer dat ik iemand via die manier natrok (kwam ook via Badoo), bleek hij biseksueel te zijn en al geruime tijd zijn vriendin te bedonderen. Exit dus. Mijn ex heb ik ook al eerder gegoogled (op naam en nickname), maar daar kon ik toen niets vreemds vinden. Tot begin januari dus.

Vertrouw ten alle tijde op je gevoel, heeft mij nog nooit in de steek gelaten
Haha, rara! Alles. Dan zal ik dat wel in fases indelen. Hoe leuker de man, hoe meer er getest wordt.

Vage date krijgt door dat je hem door zijn vingers glipt. Jammer, had hij eerder moeten beseffen.

Als ik alleen profiel heb met weinig info lukt het me toch niet zo goed. Intussen ook gemerkt dat ze soms niet hun echte woonplaats opgeven. Ik heb het met mijn eigen (nick)name en woonplaats geprobeerd. Maar niks. Wel een prettig idee overigens. Heb ik het goed gedaan.

@ Guinnevere: Sociaal onhandig is bij mij ook een afknapper. Hoop voor je dat de volgende date leuker is.

@ Lieve M.: Ik vind het wel een hele leuke openingszin eigenlijk.

Ik vertrouw ook op mijn gevoel. De keer dat ik voor l.l naar afspraak was gereden had ik ook moeten luisteren en eerst moeten bellen. Ik weet uit ervaring als dat stemmetje te voorschijn komt dat het foute boel is.

Berichtenman was weer on maar wederom mij niet aangesproken. Ik laat het maar even zo.

Woont iemand in de buurt van Coevorden? Leuke man (43) in de aanbieding die mij wil ontmoeten. Helaas voor mij ongeveer 2 uur rijden...
quote:walkinthepark schreef op 31 januari 2011 @ 23:36:

@anniemal

Het rare vind ik dat de aangeklaagde mij aanklaagt. Dus dat ik dan een stom wijf ben dat hem erop aanspreekt dat ie liegt. Het erge van alles is, is dat hij beslist niet de eerste is. Ook niet in de manier waarop hij reageert.

Als ik eerlijk ben, vind ik dit daten eigenlijk gewoon helemaal niet leuk. Zoveel gedoe en rare kerels.

Achterlijk alleen al het feit dat jij op je kop krijgt, omdat je hem als leugenaar hebt ontmaskerd. Badoo was het toch? Toen ik me de laatste keer daar aanmeldde, kreeg ik spontaan de kriebels van al die rare kerels. Blij toe dat ik daar niet meer mee te maken heb. Het lijkt ook wel alsof het ze geen donder kans schelen dat ze vrouwen, die oprecht interesse in hen tonen, op die manier voorliegen. Gewetenloos, lijkt het wel. Gelukkig weten wij wel beter!

P.s. niet alle mannen zijn zo hoor
@Walkinthepark; dan heb je het beter aangepakt als ik! Ik heb er nog bijna een hele dag mee gedate...;-(

@Guinnevere; jammer hoor, maar op naar de volgende!

@A&K; helaas, Coevorden is voor mij ook een uurtje of 2 rijden.

Wel een goed idee trouwens ook; hier gewoon de (goede) mannen onderling ruilen/aanbieden, hahhaha.

Och, ze moesten eens weten die mannen....
Ik weet het niet hoor met badoo. Af en toe best een gedoe. Er zitten heus wel lieve, leuke, aardige kerels op maar meerendeels is het toch not my kind of guy zullen we maar zeggen. Ook regelmatig berichtjes van heule leuke mannen. Maar waarbij ik dan gelijk het gevoel toyboy of niet voor mij alleen krijg. Misschien ten onrechte, er zullen heus wel goodlookings tussen zitten die het wel oprecht menen, maar het vooroordeel tegen zich hebben.

Die van Coevorden is dus echt leuk he dames! Echt niemand?

Rara begin het gevoel te krijgen dat wij redelijk bij elkaar in de buurt wonen. Grappig.

O ja, na 1,5 dag heeft ex minnaar me eindelijk durven aan te spreken. En bij deze heb ik mezelf officieel genezen verklaard.
@A&K; dat gevoel krijg ik ook ja!

Wat zei ex minnaar waardoor je ineens volledig genezen bent?

Tja, Badoo....vindt het soms een leuk tijdverdrijf. Al wel 2x gedate via Badoo. Met een ben ik nog steeds bevriend, en er is altijd wel een klein vonkje tussen ons. De tweede is vage man...;-)

Heb ook gedate via Lexa en RP, maar volgens mij geldt dat hetzelfde als op Badoo; zitten leuke serieuze mannen tussen maar ook loserts.

Na goed beraad met mn vriendin toch besloten vage man vanavond te zien en evt mijn onzekerheden en drang naar bevestiging bespreken. Zie wel hoe het vanavond en vannacht gaat lopen...
quote:rara70 schreef op 01 februari 2011 @ 14:01:

@A&K; dat gevoel krijg ik ook ja!

Wat zei ex minnaar waardoor je ineens volledig genezen bent?

Op zich zei hij niks raars. Het was meer dat ik hem dit keer niet toeliet in mijn gevoel. Hij heeft inmiddels een relatie maar kan mij niet loslaten en ik kon hem niet loslaten. Vaak over gehad. Laatste keer heb ik het vuur aan zijn schenen gelegd en kwam hij toch met het laffe excuus dat het toch wel erg makkelijk is om een relatie in eigen woonplaats te hebben... Dat heeft mij gesterkt hem op afstand te houden.

Tja, Badoo....vindt het soms een leuk tijdverdrijf. Al wel 2x gedate via Badoo. Met een ben ik nog steeds bevriend, en er is altijd wel een klein vonkje tussen ons. De tweede is vage man...;-)

Heb ook gedate via Lexa en RP, maar volgens mij geldt dat hetzelfde als op Badoo; zitten leuke serieuze mannen tussen maar ook loserts.

Begin steeds meer mijn twijfels bij badoo te krijgen. Is Paiq of een andere site een betere optie?

Na goed beraad met mn vriendin toch besloten vage man vanavond te zien en evt mijn onzekerheden en drang naar bevestiging bespreken.

Wel goed denk ik. Duidelijkheid, daar gaat het om.

Zie wel hoe het vanavond en vannacht gaat lopen...

vannacht... Als ie lekker is mag hij alsnog blijven?
@Anniemal

Nee, ik zit op paiq. Geen idee wat Badoo is. Paiq is op zich best leuk. Vind het een leuk idee dat je eerst met iemand chat en dan pas iemand ziet. En ik merk dat ik uit het chatten met iemand toch wel een goed idee krijg van iemand. En of hij me een beetje aankan

@rara

Haha. Een hele dag mee gedate? Zeker op zo'n kasteelfeest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven