Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
(Ik bedenk me ineens dat zymos wel eens de mysterieuze DaMod zou kunnen zijn, dan heeft ie idd een goed excuus, hahaha. Dat zou ik nou humor vinden.)
Am Yisrael Chai!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-02-2011 19:52
Reden: schelden verwijderd
% gewijzigd
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:49:

[...]

haha kutwijf, hoe weet je dat :D
excuusje maar doen, zymos?

[...]

haha kutwijf, hoe weet je dat :DIk ben bovengemiddeld intelligent. En het is mevrouw kutwijf voor jou, ventje.
Am Yisrael Chai!

[...]

haha kutwijf, hoe weet je dat :DExcuses? dit gaat iets te ver
Life is a fairytale told by an idiot
quote:evelynsalt schreef op 02 februari 2011 @ 14:47:

Ok Zymos, ik wil wel een gok wagen: kan jij mij vertellen waarom mijn vader en moeder na 40 jaar huwelijk gaan scheiden? Vader is niet vreemdgegaan, wel een notoir lastige man en een alcoholist. Hij heeft zijn verslaving goed onder controle momenteel. Mijn vader was tijdens zijn werkzame leven altijd weg en mijn moeder had haar eigen leven. Tot het moment dat mijn vader met pensioen ging. Ben benieuwd.

Hey!

Hmm.. pijnlijke situatie. Bij sommige mensen denk je dat het voor altijd door zal blijven gaan en dat ze bij elkaar horen. Helaas is er onder de oppervlakte van alles aan de hand. Als ik het zo in kan schatten lijken je ouders van elkaar vervreemd geraakt te zijn.

Immers als je je eigen ding hebt, lekker werkt, wat hobbies enzo is er een soort samenhorig heid. Misschien kookte je moeder en werkte je pa. Maar nu dat werken wegvalt zitten ze ineens op elkaars lip en is die samenhorigheid er niet heel erg meer en dus datgeen wat de relatie (wellicht al een aantal jaar) in stand hield, valt weg.. en dus ook de relatie. :( Zonde... moet er niet aan denken dat mijn opa en oma gaan scheiden na 50 jaar..
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 14:52:

[...]

Ik ben bovengemiddeld intelligent. En het is mevrouw kutwijf voor jou, ventje.

Ook niet leuk. Had mezelf de hele dag zo wel kunnen vermaken.

Hoe is het verder? Sorry mevrouw schatvaneenmeid!
Nee, serieus, 1 keertje is nog wel door de vingers te zien als jeugdig enthousiasme, maar ik zou maar eens die edit-knop gaan hanteren als ik jou was.
Am Yisrael Chai!
zo dan?

Maar mail nou !! Ik moet weten hoe je wist dat ik het was.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:55:

[...]

Hey!

Hmm.. pijnlijke situatie. Bij sommige mensen denk je dat het voor altijd door zal blijven gaan en dat ze bij elkaar horen. Helaas is er onder de oppervlakte van alles aan de hand. Als ik het zo in kan schatten lijken je ouders van elkaar vervreemd geraakt te zijn.

Immers als je je eigen ding hebt, lekker werkt, wat hobbies enzo is er een soort samenhorig heid. Misschien kookte je moeder en werkte je pa. Maar nu dat werken wegvalt zitten ze ineens op elkaars lip en is die samenhorigheid er niet heel erg meer en dus datgeen wat de relatie (wellicht al een aantal jaar) in stand hield, valt weg.. en dus ook de relatie. :( Zonde... moet er niet aan denken dat mijn opa en oma gaan scheiden na 50 jaar..Dit is een grapje, toch?
quote:_avril_ schreef op 02 februari 2011 @ 15:03:

[...]

Dit is een grapje, toch?

Ja, jij bent zeker een grapje ga lekker ergens anders trollen of doe zo in mijn face.. :@

(nou DAT was een grapke) :P
Ik heb je gestaft. Ik ben namelijk niet zo coulant als FV.
Ik snap er niks meer van.
Oh nee :( word ik nu gebanned

Das interessant... gezien jij ongeveer 6 van de 30 huisregels overtreden hebt die gelden op dit forum alleen in deze post al ;)
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 15:07:

[...]

Ja, jij bent zeker een grapje ga lekker ergens anders trollen of doe zo in mijn face.. :@

(nou DAT was een grapke) :PHet begint wel erg zielig te worden dit, of het was het eigenlijk al pagina's terug.
Niet te geloven...is dat alles wat je uit je klinische psychologie hoed kunt toveren? Echt waar man, ga op het sesamstraat forum zitten ofzo..pfffff..tenenkrommend dit, en iemand Kutwijf noemen doe je alleen omdat je je onmachtig voelt, en is een kinderlijke emotionele uiting in dezen. Grow up!
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 15:12:

Oh nee :( word ik nu gebanned

Das interessant... gezien jij ongeveer 6 van de 30 huisregels overtreden hebt die gelden op dit forum alleen in deze post al ;)Ik? Ben benieuwd welke. Kom maar op.
Hallo?
miss een domme vraag hoor, maar wat is een DaMod?
Life is a fairytale told by an idiot
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:29:

[...]

hahahaha echt? ik laat een tshirt daarvan drukken hahahaha

Hanneke en charlotte erop :P En hup hahahaha

oops, een haha teveel :PGoh Hanneke en ik zitten jou wel behoorlijk dwars he. Hebben we misschien iets gezegd waarop jij op jouw pikkie getrapt bent.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:34:

Ze zijn mijn fanboiz :(Whahahahahaha heb jij jouw hoofd gestoten of zo je begint steeds raarder te denken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:hanneke000 schreef op 02 februari 2011 @ 14:45:

[...]

Ohja. Sorry, ik kan erg slecht tegen van die op de man gespeelde non-opmerkingen van dit type mensen.Trek het je niet aan meid jongedame personen die verbaal niet zo sterk zijn gaan over tot dat soort praktijken.
Haha, Zymos, volgens mij heb ik je topic om zeep geholpen.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 15:32:

Haha, Zymos, volgens mij heb ik je topic om zeep geholpen.

Ik vrees het ook.

Trots op je FV!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven