Ask a dude
woensdag 2 februari 2011 om 15:41
quote:fashionvictim schreef op 02 februari 2011 @ 15:32:
Haha, Zymos, volgens mij heb ik je topic om zeep geholpen.
Ik hoop het .
Of het kan natuurlijk ook zo zijn dat paps of mams thuis is gekomen van het werk en Zymos niet meer stiekem op de computer mag.
Haha, Zymos, volgens mij heb ik je topic om zeep geholpen.
Ik hoop het .
Of het kan natuurlijk ook zo zijn dat paps of mams thuis is gekomen van het werk en Zymos niet meer stiekem op de computer mag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 februari 2011 om 15:45
woensdag 2 februari 2011 om 15:47
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 14:55:
[...]
Hey!
Hmm.. pijnlijke situatie. Bij sommige mensen denk je dat het voor altijd door zal blijven gaan en dat ze bij elkaar horen. Helaas is er onder de oppervlakte van alles aan de hand. Als ik het zo in kan schatten lijken je ouders van elkaar vervreemd geraakt te zijn.
Immers als je je eigen ding hebt, lekker werkt, wat hobbies enzo is er een soort samenhorig heid. Misschien kookte je moeder en werkte je pa. Maar nu dat werken wegvalt zitten ze ineens op elkaars lip en is die samenhorigheid er niet heel erg meer en dus datgeen wat de relatie (wellicht al een aantal jaar) in stand hield, valt weg.. en dus ook de relatie.
Zonde... moet er niet aan denken dat mijn opa en oma gaan scheiden na 50 jaar..Nou, ze waren getrouwd, maar kennelijk bestond dat huwelijk alleen op papier en uit een soort van gewoonterecht ofzo en toen mijn vader nog werkte, was hij hele weken soms van huis in het zuiden des lands, en kon mijn moeder gewoon haar eigen gang gaan. Ik vraag me af of die saamhorigheid, waar jij het over hebt, er uberhaupt wel geweest is.
[...]
Hey!
Hmm.. pijnlijke situatie. Bij sommige mensen denk je dat het voor altijd door zal blijven gaan en dat ze bij elkaar horen. Helaas is er onder de oppervlakte van alles aan de hand. Als ik het zo in kan schatten lijken je ouders van elkaar vervreemd geraakt te zijn.
Immers als je je eigen ding hebt, lekker werkt, wat hobbies enzo is er een soort samenhorig heid. Misschien kookte je moeder en werkte je pa. Maar nu dat werken wegvalt zitten ze ineens op elkaars lip en is die samenhorigheid er niet heel erg meer en dus datgeen wat de relatie (wellicht al een aantal jaar) in stand hield, valt weg.. en dus ook de relatie.
woensdag 2 februari 2011 om 15:49
woensdag 2 februari 2011 om 15:50
quote:evelynsalt schreef op 02 februari 2011 @ 15:47:
[...]
Nou, ze waren getrouwd, maar kennelijk bestond dat huwelijk alleen op papier en uit een soort van gewoonterecht ofzo en toen mijn vader nog werkte, was hij hele weken soms van huis in het zuiden des lands, en kon mijn moeder gewoon haar eigen gang gaan. Ik vraag me af of die saamhorigheid, waar jij het over hebt, er uberhaupt wel geweest is.Rot hoor. Hoop voor je dat ze er gelukkig van worden in elk geval. Zijn geen leuke dingen he.
[...]
Nou, ze waren getrouwd, maar kennelijk bestond dat huwelijk alleen op papier en uit een soort van gewoonterecht ofzo en toen mijn vader nog werkte, was hij hele weken soms van huis in het zuiden des lands, en kon mijn moeder gewoon haar eigen gang gaan. Ik vraag me af of die saamhorigheid, waar jij het over hebt, er uberhaupt wel geweest is.Rot hoor. Hoop voor je dat ze er gelukkig van worden in elk geval. Zijn geen leuke dingen he.
woensdag 2 februari 2011 om 15:56
woensdag 2 februari 2011 om 15:59
quote:evelynsalt schreef op 02 februari 2011 @ 15:56:
Nee, maar liever dat ze uit elkaar gaan en afzonderlijk van elkaar gelukkig worden dan in een zuur huwelijk vast blijven zitten.
Beste Evelynsalt,
Dank voor uw toevoeging op mijn hulpaanbiedende post.
Gaarne uw feedback.
nuttig 1-5
medelevend 1-5
opwindend 1-5
zou nog eens een vraag voor leggen 1-5
u heeft 5 minuten om te antwoorden.
Mvg
Zymos Hotline
Nee, maar liever dat ze uit elkaar gaan en afzonderlijk van elkaar gelukkig worden dan in een zuur huwelijk vast blijven zitten.
Beste Evelynsalt,
Dank voor uw toevoeging op mijn hulpaanbiedende post.
Gaarne uw feedback.
nuttig 1-5
medelevend 1-5
opwindend 1-5
zou nog eens een vraag voor leggen 1-5
u heeft 5 minuten om te antwoorden.
Mvg
Zymos Hotline
woensdag 2 februari 2011 om 16:04
woensdag 2 februari 2011 om 16:04
Misschien ben ik enorm mosterd, maar aangezien die vent beweert afgestudeerd te zijn in klinische psychologie kan ik het niet laten om even te reageren: welke imbeciel denkt nou na 2 alinea's een 'oordeel' te kunnen vellen over mogelijke problemen?
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..
Daarnaast, een psycholoog die zichzelf enorm grappig vindt ('hahahahahhahaha') lijkt me ook strontvervelend..