Ask a dude

02-02-2011 10:43 590 berichten
1234556

Pindakaas surfplank
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik zie dat mijn narcistische ex zich heeft aangemeld op het Viva forum. Wat een leuk weerzien.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
*meer drank*
quote:roosdezoveelste schreef op 02 februari 2011 @ 16:37:

ik vind het woordje *dude* heel irritant!

*neemt een slok vodka en geeft hem door*TO is gewoon irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
*drinkt de hele leeg in 1 teug*

Sorry dude

Ja ik ben je ex Evy.. wanna get back together?
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 16:43:

[...]

TO is gewoon irritant.Ik begin een beetje verliefd op jou te worden.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:43:

*drinkt de hele leeg in 1 teug*

Sorry dude

Ja ik ben je ex Evy.. wanna get back together?Ja best wel, want mijn huidige hubby heeft navelpluis.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 02 februari 2011 @ 16:45:

[...]

Ja best wel, want mijn huidige hubby heeft navelpluis.

Een dag geen navelpluis, is een dag niet geleefd babe..

Hoe is het met mijn favoriete schoonmoeder?
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:44:

[...]

Ik begin een beetje verliefd op jou te worden.*sarcasmemode aan* Nou Joepie *sarcasmemode uit*
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar goed ik wil best wel een vraag stellen hoor Zymos'' Komt ie.

Waarom heet een antiloop antiloop, terwijl het een van de snelste dieren ter wereld is?
@ Hanneke, schijnbaar is meneer idd uitgeluld, geloof dat onze vragen niet de moeilijkste waren toch meneer Narcistisch Klinisch psycholoog?
quote:charlottew88 schreef op 02 februari 2011 @ 16:51:

Maar goed ik wil best wel een vraag stellen hoor Zymos'' Komt ie.

Waarom heet een antiloop antiloop, terwijl het een van de snelste dieren ter wereld is?Betekent dat dat je een relatie hebt met een antiloop charlotte? Wil het gewoon even duidelijk hebben hoor, geen oordeel verder
quote:Ienimimi schreef op 02 februari 2011 @ 16:52:

@ Hanneke, schijnbaar is meneer idd uitgeluld, geloof dat onze vragen niet de moeilijkste waren toch meneer Narcistisch Klinisch psycholoog?
quote:roosdezoveelste schreef op 02 februari 2011 @ 16:39:

*meer drank*Voorzichtig met al die alcohol. Voor je het weet:

quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 16:57:

[...]

Betekent dat dat je een relatie hebt met een antiloop charlotte? Wil het gewoon even duidelijk hebben hoor, geen oordeel verder Nee maar waarom beantwoord jij mijn vraag niet. Te moeilijk voor je?
quote:heleen1234 schreef op 02 februari 2011 @ 17:16:

[...]

Voorzichtig met al die alcohol. Voor je het weet:

[afbeelding]Laat maar.
hoe ist met superman, nog wat zinnigs uitgekomen?
wij slapen nooit.
hoe kom je aan die foto van mij heleen?
wij slapen nooit.
Nah valentina, we zijn erop uitgekomen, dat ik eigelijk super behulpzaam ben en de pleegvader van peruaanse kindjes

oh ja, en dat charlotte en ik eigelijk verliefd zijn en dat hanneke wel bijzonder oncharmant is ..

Oh ja en dat ik de ex van 2 mensen ben, de vader van 1, en de zwager van een ander.

Productief dagje.. al zeg ik het zelf
quote:valentinamaria schreef op 02 februari 2011 @ 17:25:

hoe kom je aan die foto van mij heleen?Ik hou m'n bronnen liever geheim. Heb je er i.v.m. privacy probelemen mee? Wil m anders wel weghalen hoor.
nee, laat nu maar staan. toen die foto gemaakt werd zag ik er beter uit dan nu.
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:27:

Nah valentina, we zijn erop uitgekomen, dat ik eigelijk super behulpzaam ben en de pleegvader van peruaanse kindjes

oh ja, en dat charlotte en ik eigelijk verliefd zijn en dat hanneke wel bijzonder oncharmant is ..

Oh ja en dat ik de ex van 2 mensen ben, de vader van 1, en de zwager van een ander.

Idd een productief dagje, je moet nu haast wel met een harde pik achter je computer zitten of niet dan.

Al met al vroeg ik me toch af he, als je date al niet op jou was afgeknapt, wat waren dan punten voor jou om op af te knappen?
jee, too ben je er nog steeds, en verliefd op charlotte zag ik
wij slapen nooit.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, zo,n geil dagje.
wij slapen nooit.
quote:zymos schreef op 02 februari 2011 @ 17:27:

oh ja, en dat charlotte en ik eigelijk verliefd zijn en dat hanneke wel bijzonder oncharmant is ..Oh ja en dat ik de ex van 2 mensen ben, de vader van 1, en de zwager van een ander.

Nu ga je 2 keer de fout in. Ik ben niet verliefd en Hanneke is niet oncharmant.

Maar ben jij nu niet klaar met dit fake topic TO?
hij is verliefd en denkt dan gelijk dat het wederzijds is.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven