high tea in/rond Harderwijk

02-02-2011 20:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij, een groep vriendinnen uit heel NL, willen een vriendin uit Harderwijk a.s. zaterdag verrassen met een high tea. Wij hebben dat in/rond Harderwijk nog nooit gedaan. We hebben al een paar keer heerlijk geluncht bij Graaf van Gelre en zij hebben ook high tea, MAAR NIET OP ZATERDAG, helaas! Verder weten wij geen leuke adressen omdat we dus zelf niet uit die omgeving komen.

Weet iemand van jullie een leuk, lekker en gezellig alternatief voor high tea in of vlakbij Harderwijk?

Alvast bedankt!

Mardejo
De brasserie van kasteel staverden:

Kasteel Staverden
Kasteel Staverden wou ik ook zeggen.

Je kan daar ook lekker wandelen in de omgeving.

Veel plezier iig.
Wind in de Wilgen, Lelystad.
Bedankt meiden!

Zeker die eerste vind je niet als je de omgeving niet kent. Leuk!
Het Roode Koper moet ook goed zijn, heb ik van horen zeggen!
In Harderwijk zelf in het stadsdeel driebergen zit Grandcafé Alleman. Dit wordt gerund door verstandelijk beperkte mensen, met natuurlijk begeleiding erbij. Ik heb er een keer een high tea gedaan en vond het super geslaagd! Dus ik zeg voor herhaling vatbaar!

http://www.grandcafealleman.com/#31
Ananasx,

Dat is hem inderdaad geworden! Vriendin heeft dit geregeld. Fijn om te weten dat het goed is.

Ik hem zin in morgen!
Driebergen..? Dat stadsdeel bestaat niet. Bedoel je niet Drielanden?
haha ik dacht ik Driebergen?? ik woon in harderwijk en ken het niet :D maar het is idd Drielanden. Alleman is heel leuk!
Haha, foutje, inderdaad drielanden. Heb zelf een jaar op kamers gewoond in Ermelo voor stage, vandaar dat ik het ken. Maar ben in Harderwijk niet heel erg thuis.. foutje kan gebeuren!

Alleman vond ik toen een super leuk ding, dus mooi dat die het geworden is! Ben benieuwd hoe je het vindt!
Hallo,

Nou, hoe dan ook: we hebben het gevonden dankzij tomtom.

Het was heerlijk! En de bediening echt heel leuk, maar ja, wij waren met 5 vriendinnen die allemaal in de zorgsector werken. We hebben allemaal wel iets met verstandelijk beperkten.

De sfeer was heel ongedwongen; niet super sfeervol.

En wij vonden de prijs van 14.50 pp erg meevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven