trial software.

31-01-2011 22:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je trial software installeert kun je vaak maar een maandje voort met een misschien wel nuttig programma

Gelukkig is er een freeware programma wat je uit de nood kan helpen. Het heet Time Stopper .

Veel plezier ermee
Zit wel vol met virussen en malware...

Torrents ftw!
Als zo'n programma bevalt, dok je gewoon. Stakkergedrag...
quote:Friia schreef op 31 januari 2011 @ 23:24:

Zit wel vol met virussen en malware...

Torrents ftw!B*llSh*t
Bullshit of niet: het is verboden om zaken te posten die betrekking hebben op pirating of andere manieren om software te stelen.
quote:Tia Dalma schreef op 01 februari 2011 @ 17:11:

Bullshit of niet: het is verboden om zaken te posten die betrekking hebben op pirating of andere manieren om software te stelen.

Grappig , eerst was het een waarschuwing tegen virussen en spyware. Nu wordt er over pirating gew**w*ld.

Het is gewoon een legaal tooltje en er is niks verboden aan
Een pistool is ook legaal. Iemand ermee doodschieten niet.
Als je een applicatie zo goed vindt, dan vind ik dat je hem ook dient te kopen. Als iedereen maar van die geweldige tooltjes (not) gebruikt, zullen er ook minder applicaties gemaakt worden.

Gelukkig zijn veel applicaties tegenwoordig te slim voor dit soort meuk tooltjes.
quote:sk8ter schreef op 01 februari 2011 @ 18:29:

Als je een applicatie zo goed vindt, dan vind ik dat je hem ook dient te kopen. Als iedereen maar van die geweldige tooltjes (not) gebruikt, zullen er ook minder applicaties gemaakt worden.

Gelukkig zijn veel applicaties tegenwoordig te slim voor dit soort meuk tooltjes.Jij hebt dus ALLE software legaal op je pc?
Ik wil dit wel proberen hoor!

Alleen wat moet ik in godsnaam aanklikken, ik wordt naar een andere pagina gelinkt en daar staan zoveel linken op!
quote:Mysty schreef op 02 februari 2011 @ 17:42:

Ik wil dit wel proberen hoor!

Alleen wat moet ik in godsnaam aanklikken, ik wordt naar een andere pagina gelinkt en daar staan zoveel linken op!Niet gebruiken! Niet straks komen klagen als je pc vol met meuk staat hè?
quote:syncopatedclock schreef op 01 februari 2011 @ 17:09:

[...]

B*llSh*tHa ha, echt niet.
edit:dubbel
quote:Xander68 schreef op 02 februari 2011 @ 21:55:

[...]

Niet gebruiken! Niet straks komen klagen als je pc vol met meuk staat hè?Sorry, zal het niet doen.
quote:Mysty schreef op 04 februari 2011 @ 17:41:

[...]

Sorry, zal het niet doen. Tips en Trucs gaf in haar maandelijkse freeware rubriek TimeStopper als tip aan.
TimeStopper kan dan zelf wel 'legaal' zijn, de programma's die gekraakt worden door TimeStopper zijn vanaf dat moment illegaal. Anders was het geen trialversie. What's not to understand?...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven