Ikea Klappsta hoezen uit assortiment, help!

03-02-2011 10:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een jaar en 4 maanden geleden heb ik 2 Ikea Klappsta stoelen gekocht met daarbij 2 losse hoezen (wit met kleine donkere puntjes zodat t wat breekt), deze zijn kapot gegaan nadat ik ze van de stoelen af had gehaald om te reinigen.

Toen ik de stoelen kocht heb ik nog gedacht dat ik altijd nieuwe hoezen bij kon kopen aangezien ze niet duur waren maar nu zijn ze uit het assortiment gehaald! Via de Ikea chat heb ik wel 2 websites gekregen waar ze Klappsta hoezen maken maar die kosten ongeveer ¤85 - ¤120 per stuk!

Zonder hoezen vindt ik de stoelen niet mooi (hagelwit!)

En nu? Weet iemand waar de hoezen wel te krijgen zijn voor een redelijke prijs?
Klik

Heb je hier iets aan?
Nope
Marktplaats?
Op Marktplaats zijn het alleen gezocht advertenties voor hoezen, meer mensen met hetzelfde probleem dus..

Die 2e hands ikea site kende ik nog niet, leuk! maar helaas ook geen hoezen..
quote:Machutookunbietjemeerzijn schreef op 03 februari 2011 @ 10:35:

Klik

Heb je hier iets aan?

Wat een leuke site, bedankt,

Voor TO ik dacht ook aan MP.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bemz.com en savemysofa.com zijn trouwens de site's waar nieuwe losse hoezen ed verkocht worden. Voor mij te duur maar misschien intressant voor iemand anders.
Maar je kan er wel een oproepje voor plaatsen. En ik zou ook een oproepje op MP plaatsen. Nooit geschoten is altijd misgeschoten.

Suc-6!
Nope
Misschien ook handig om op te zoeken!

Misschien dat je ze uit Zweden over kan laten komen.

Al denk ik dat het dan helemaal duur wordt, maar goed.

Edit: Ik heb de site gevonden, je hebt alleen tolk nodig

2e hands Ikea uit Zweden
Nope
Hoe erg zijn ze stuk dan? Kun je ze niet laten repareren bij een naaistudio? (of nieuwe laten maken daar?)
Ik zou nieuwe stoelen kopen.
Tsja, nieuwe kopen is natuurlijk altijd een optie, maar wel een duurdere!

Ik durf de hoezen niet naar een naaister te brengen, bang dat wanneer ik ze er dan weer omheen doe ze opnieuw of ergens anders scheuren (gaat nl er moeilijk!) zelf nog maar eens proberen te reperaren, wie weet ontdek ik een natuurtalent repareren in mezelf..
Nou, als ze toch al stuk zijn, dan kan het toch geen kwaad?
jawel, t kan nu nog net als ze helemaal stuk gaan dan heb ik geen stoelen meer en ook geen geld voor nieuwe..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven