sms'en met touchscreen

02-02-2011 15:15 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Vanwege mijn huidige mobieltje, dat om de minuut vastloopt, ben ik op zoek naar een nieuw mobieltje. Nu ben ik gewend aan 'echte' toetsen. Ik heb een paar keer getest om te sms'en met touchscreen, maar daar komen de meest vreemde woordcombinaties uit. Hoe doen jullie dat? En went het snel?

Bedankt!
quote:wijnands schreef op 02 februari 2011 @ 20:35:

Als jij niet, zoals ik, acuut jeuk krijgt van dat idiote symbian dan heb je aan de c6 een hele aardige.is symbian niet fijn?
Hier ook HTC Desire Z....kan je lekker kiezen voor touchscreen of (qwerty) toetsenbord
Is een HTC Desire HD niet een beetje erg groot???

Lijkt mij een beetje lomp ding.

Typen op mijn Nokia 5800 (express music) Gaat prima.

Mag straks in mei een nieuwe tel.

Dus nu aan het rondkijken./ vergelijken van telefoons.

Twijfel tussen een HTC en Blackbarry. HTC staat wel een stapje hoger als de BB.

Maar welke HTC soort zal ik dan nemen???? pfff lastige keus!
Bij de Desire Z kun je kiezen tussen qwerty of touch. Ik ken de HD versie niet qua inhoud. Maar dat lompe valt wel mee volgens mij. Ik denk dat ik nooit meer iets anders wil dan een HTC. Succes met het zoeken naar een nieuwe telefoon, ik ben ook heel wat uurtjes aan het vergelijken geweest. Was echt een Nokia fan, maar vanwege Android overgestapt.
quote:dertigmin schreef op 02 februari 2011 @ 15:21:

Ik sms op een Nokia N97 mini. Heeft een qwerty toetsenbord (uitklapbaar) en een touchscreen. Mijne heeft gewoon een woordenboek (teksvoorspelling), maar die kan ik ook gewoon uit zetten. Ik vind het ideaal.hallo, ik heb een vraagje. ik heb ook een nokia 97 mini. alleen ik heb nu mijn woordenboek aan staan, maar ik weet niet hoe ik het nu weer uit moet doen? ik heb overal gekeken maar ik kan het echt niet vinden, kan jij me misschien helpen? alvast bedankt!
ik had ook een telefoon met touchscreen. vond het reuze-irritant met typen. ik dacht ook eerst dat het wennen was. maar niet dus.

ik heb nu een blackberry, en het is zoooo een fijn toestel je hebt gewoon een qwerty-toetsenbord.

succes met kiezen/zoeken naar een ander mobieltje, en 1 die niet vastloopt
Ik heb ook de htc desire z en merk dat ik erg blij ben met het toetsenbordje hoewel de touchscreen ook vrij simpel werkt hoor.. Maar als je een nieuwe telefoon zoekt zou ik sowieso geen nokia doen omdat die hun eigen systeem hebben en je dus erg beperkt bent. HTC is dan weer een stuk beter dan BB en uiteraard heb je ook nog de iPhone..
ik heb net een desire Z aangeschaft! Ben erg benieuwd of ik er aan ga wennen, hoop het! Jij ook veel succes!
Heb privé een iPhone en een Blackberry van het werk. Iphone is in veel opzichten beter, maar moet toegeven dat sms-en op de Blackberry beter gaat vanwege het qwerty-toetsenbord.

Toch zou ik bij aanschaf van een nieuw toestel voor een iPhone gaan.
Ik ben bvan een superouderwetse gsm overgegaan op een iPhone,had al wel een iPod Touch.

Toch heb ik niet het idee dat het mijn woorden herkent, met 1 hand snel smsen/mailen/whatsappen is er idd niet bij zonder regelmatige correctie.

Mijn ene dochter heeft bewust gekozen voor een gsm met toetsenbord maar daar kan ik ook miet mee overweg, met 1 hand dan dus, zij wel.......

zo snel als ik kon smsen vroeger s er niet meer bij, maar dat toestel onthield ook maar beperkt aantal nwe woorden dus als je teveel nwe woorden maakten kon je alsnog corrigeren.

Toch wel blij met iPhone.
Je bent zelf een theepot
quote:Ratteke schreef op 02 februari 2011 @ 15:23:

Ik heb de Nokia Express Music met touchscreen. Geen problemen mee. Ik heb een stylus om mee te typen

En T9 went heel snel. Veel makkelijker dan zo vaak op een knopje te moeten drukken. Wel goed kijken of je het goede woord verstuurd. Anders krijg je rare reacties Die Nokia heb ik ook!!!! Nog heel even! Heb nu htc incredible S besteld!!!!
Heb een samsung galaxy, dus Swype. Vind het superfijn smsen!
Ik ben een grote nitwit wat betreft mobiele telefonie. En ik kan het antwoord op mijn vraag natuurlijk Googlen, maar ben nu op de iPhone (met flinke barsten in het scherm) dus hier posten en lezen gaat beter dan Googlen.

Ik heb dus een iPhone, maar smsen met touchscreen bezorgt me een maagzweer (bijna dan ) en ik wil dus echt wat anders.

Ik denk nu (sinds 5 minuten) aan een BlackBerry. Is dat een merk? Is het een type? Kan ik erop mailen en surfen? Zijn ze net als de iPhone voordeliger in de VS?

Ben benieuwd of een kenner mijn vragen kan beantwoorden

Alvast bedankt!
Lizzl toch haha

Het is een merk! Met verschillende types, en je kunt erop mailen en surfen, daar zijn ze juist voor gemaakt.

Wat betreft prijzen, dat weet ik niet.

Je hebt nu ook de HTC chacha ofzo, zie ik voorbij komen in de reclame, die heeft ook een echt toetsenbordje zeg maar. Misschien is dat ook wat(maar daar heb ik geen ervaring mee)
@Lizzl, ik heb zelf een BlackBerry gehad, de Boldversie (BlackBerry zelf is inderdaad het merk) echt een heel fijn toestel. Het nadeel ervan is alleen dat hij continu vastloopt. Niet alleen bij mij maar bij vrijwel iedereen die ik ken met het toestel. Iets wat voor de nodige frustratie zorgt.

Als je echt een toetsenbordje erbij wil zou ik voor de HTC Desire Z gaan. Heb goede verhalen over het Android-besturingssysteem gehoord!

ps. BlackBerry werkt met een eigeninternetserver, als je tot aankoop overgaat en deze niet bij de abonnement krijgt en hem dus los koopt, zou ik even checken of je huidige provider dit wel aanbiedt. Met 'normaal' mobiel internet kun je namelijk geen gebruikmaken van e-mail/ping/etc.
Bedankt, Yellow en Ster

Ik raak al gefrustreerd van mn iPhone, dus een vastlopende Blackberry gooi ik dan wellicht in de sloot

Zal ns kijken naar de modellen die jullie noemden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven