Vrijgezellen-topic
donderdag 30 december 2010 om 17:13
Sinds kort ben ik pas echt actief op het forum. En ik keek even of er nog leuke topics waren over date-perikelen en de andere dingen waar je als vrijgezel mee te maken hebt, maar ze zijn allemaal al zover gevuld!
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
Dus bij deze een nieuwe
Over mezelf: bijna 8 maanden single, in februari word ik 25, woonachtig in de randstad, leuke baan, eigen huis en leuke vriendkring (al begint het een hoog settle-gehalte te krijgen).
Wat ontbreekt er: uiteraard die ene leuke kerel!
Wie wil er mee gaan schrijven?
zondag 16 januari 2011 om 18:14
DeKenau: ben blij dat je het herkent, ben ik niet de enige. Waar jij niet de enige mee bent is de PMS Eerst de hele dag niet te harden nu misselijk van de pure chocola, pannenkoeken en koekjes aaaaah.
Ben ook wel benieuwd of je nog wat van je aantrekkelijke en boeiende man hebt gehoord
Cestmoi: ik denk dat je daar idd wel gelijk in hebt....nooit zo overna gedacht. Hoe werkt dat e-matching? Is het alleen met profieltjes en reageren daarop?
Goed dat je een leukerd hebt gevonden Wel logisch hoor dat je het eng vindt. Heb je wel al met hem op msn ofzo gezeten? Dat vind ik altijd veel fijner dan mailtjes sturen.
Ben ook wel benieuwd of je nog wat van je aantrekkelijke en boeiende man hebt gehoord
Cestmoi: ik denk dat je daar idd wel gelijk in hebt....nooit zo overna gedacht. Hoe werkt dat e-matching? Is het alleen met profieltjes en reageren daarop?
Goed dat je een leukerd hebt gevonden Wel logisch hoor dat je het eng vindt. Heb je wel al met hem op msn ofzo gezeten? Dat vind ik altijd veel fijner dan mailtjes sturen.
dinsdag 18 januari 2011 om 18:58
Hi, gaat goed! Met jou ook? Dat e-matching is inderdaad met profieltjes en dan berichtjes sturen We hebben alleen nog maar gemaild. Ik had terug gestuurd dat het me ook leuk leek om af te spreken, maar wacht nog op een reactie *geduld geduld* Haha Ach ja hoe het ook loopt, ik kan iig zeggen dat ik via een datingsite leuke berichtjes heb gekregen
en het zorgt ervoor dat ik niet alleen maar met die andere 2 in mijn hoofd zit 
Verder niks spannends!En jij/jullie?
Verder niks spannends!En jij/jullie?
donderdag 27 januari 2011 om 19:53
Hey meiden!
Hier ook weinig nieuwe ontwikkelingen.. Nog steeds een beetje in dezelfde situatie alleen is het nu zo dat ik er zo langzamerhand genoeg van krijg dat alles zo tegenstrijdig is..
Cestmoi: leuk dat je een leuk persoon bent tegengekomen! Al een date gehad?
De Kenau: hoezo lopen dingen niet helemaal zoals je zou willen? Hij heeft meer tijd voor zichzelf nodig ofzo?
Amandroe: gezellig dat je ook mee komt schrijven!
Hier ook weinig nieuwe ontwikkelingen.. Nog steeds een beetje in dezelfde situatie alleen is het nu zo dat ik er zo langzamerhand genoeg van krijg dat alles zo tegenstrijdig is..
Cestmoi: leuk dat je een leuk persoon bent tegengekomen! Al een date gehad?
De Kenau: hoezo lopen dingen niet helemaal zoals je zou willen? Hij heeft meer tijd voor zichzelf nodig ofzo?
Amandroe: gezellig dat je ook mee komt schrijven!
donderdag 27 januari 2011 om 23:38
Wat is er precies tegenstrijdig, Sanne?
Ik heb het afgelopen weekend weer heel fijn gehad met hem, maar ik ben nog steeds zo verliefd op hem, en ik wil meer... Dus ik heb hem gezegd dat het beter voor mij is om ermee te stoppen. Was een moeilijk gesprek voor me, ik heb me heel kwetsbaar opgesteld. Hij is in de war, wil het ook, maar blijft bij het 'niet nu' verhaal. Wil me wel zien, maar kan me nu niet geven wat ik graag wil. Alleen merk ik dat mijn grens is bereikt, dus ik neem afstand. Moeilijk.
Ik heb het afgelopen weekend weer heel fijn gehad met hem, maar ik ben nog steeds zo verliefd op hem, en ik wil meer... Dus ik heb hem gezegd dat het beter voor mij is om ermee te stoppen. Was een moeilijk gesprek voor me, ik heb me heel kwetsbaar opgesteld. Hij is in de war, wil het ook, maar blijft bij het 'niet nu' verhaal. Wil me wel zien, maar kan me nu niet geven wat ik graag wil. Alleen merk ik dat mijn grens is bereikt, dus ik neem afstand. Moeilijk.
vrijdag 28 januari 2011 om 20:49
DeKenau: zeker lastig! En vooral omdat jullie allebei wel gevoelens hebben voor elkaar maar dat gewoon het tijdstip niet goed is... Van jouw kant kan ik me voorstellen dat je meer wilt dan het 'losse'.
Tegenstrijdig bij mij? Uhm tja wat niet? Ik begin steeds meer te denken dat het niet alleen aan hem ligt dat alles zo vrijblijvend blijft... Op de momenten dat hij zich meer openstelt trek ik me terug en vica versa.. Denk eigenlijk dat we allebei gewoon niet zo goed weten wat we ermee aan moeten en hoe verder... Er zijn teveel verschillen tussen ons qua levensfase en levensstijl.. Misschien ook zo'n geval van verkeerd tijdstip elkaar tegen gekomen..
Ik ben nu mezelf aan het tegen houden hem te smsen of bellen oid.. Ik denk dat het voor mij iig beter is om afstand te houden, want elke keer als ik hem zie dan ben ik weer terug bij af. Vreemde is dat ik er vrede mee heb dat ik weet dat het zo is en ik vind het niet leuk, nee dat zeker niet... Maar ja het is nu eenmaal zo en sommige dingen kan je gewoon niet veranderen...
Tegenstrijdig bij mij? Uhm tja wat niet? Ik begin steeds meer te denken dat het niet alleen aan hem ligt dat alles zo vrijblijvend blijft... Op de momenten dat hij zich meer openstelt trek ik me terug en vica versa.. Denk eigenlijk dat we allebei gewoon niet zo goed weten wat we ermee aan moeten en hoe verder... Er zijn teveel verschillen tussen ons qua levensfase en levensstijl.. Misschien ook zo'n geval van verkeerd tijdstip elkaar tegen gekomen..
Ik ben nu mezelf aan het tegen houden hem te smsen of bellen oid.. Ik denk dat het voor mij iig beter is om afstand te houden, want elke keer als ik hem zie dan ben ik weer terug bij af. Vreemde is dat ik er vrede mee heb dat ik weet dat het zo is en ik vind het niet leuk, nee dat zeker niet... Maar ja het is nu eenmaal zo en sommige dingen kan je gewoon niet veranderen...
vrijdag 28 januari 2011 om 22:23
hmm..ja klinkt wel als een verwarrende situatie. Maar je was wel verliefd op hem, toch?
Klinkt alsof je jezelf in bescherming neemt om teleurstelling te voorkomen...misschien is dat ook wel het beste als er niet meer inzit.
( toch ben ik altijd voorstander voor de sprong in het diepe als er nog een kans is )
Klinkt alsof je jezelf in bescherming neemt om teleurstelling te voorkomen...misschien is dat ook wel het beste als er niet meer inzit.
( toch ben ik altijd voorstander voor de sprong in het diepe als er nog een kans is )
vrijdag 28 januari 2011 om 22:41
Haha ja misschien zou dat inderdaad een optie kunnen zijn, maar je hebt wel gelijk denk ik dat ik mezelf in bescherming neem om een teleurstelling te voorkomen. Helaas is het nu eenmaal niet zo in de wereld dat als de één verliefd is de ander dat ook automatisch is. En ik kan nu wel zo doorgaan, maar dan zitten we misschien met een half jaar nog in dezelfde situatie. Het duurt nu al ruim een half jaar.. Eens is het genoeg..
Hoe ga jij het eigenlijk nu aanpakken met de 'jouwe'?
Hoe ga jij het eigenlijk nu aanpakken met de 'jouwe'?
vrijdag 28 januari 2011 om 22:57
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, Sanne, dat je het na een half jaar zat bent. En als de verliefdheid wederzijds was had je het natuurlijk ook wel gemerkt. Het is gewoon klote als het vooral van 1 kant komt. Afstand nemen is dan het beste wat je kunt doen, door de zure appel heen
De 'mijne' heeft ge-smst dat hij die afstand toch een heel slecht idee vind. Hij weet hoe ik erin zit, geen vaagheden meer..
Wordt vervolgd
De 'mijne' heeft ge-smst dat hij die afstand toch een heel slecht idee vind. Hij weet hoe ik erin zit, geen vaagheden meer..
Wordt vervolgd
vrijdag 28 januari 2011 om 23:15
Fijn dat je het begrijpt.. Soms ben je er gewoon klaar mee en kan je niks anders doen dan afstand nemen (ondanks de vele tegenstrijdigheden).
Haha mooi zo dat hij heeft gesmst dat hij afstand nemen toch geen goed idee vindt
Da's alweer een positief teken! Ik ben wel heel benieuwd hoe dit nu verder gaat bij jou 
Hoe gaat het trouwens met de anderen? Het valt hier een beetje stil
Haha mooi zo dat hij heeft gesmst dat hij afstand nemen toch geen goed idee vindt
Hoe gaat het trouwens met de anderen? Het valt hier een beetje stil
donderdag 3 februari 2011 om 20:13
Hola!
Lukt het een beetje Sanne om afstand te houden? En hoe gaat het bij jou DeKenau?
Ik heb een date gehad, maar ik miste de vonk. Ach ja, het was gezellig, leuke berichtjes heen en weer gehad
en wie weet nog een keertje afspreken (misschien dat 1x te snel is om te oordelen :p). Het heeft mijn zelfvertrouwen ook wel weer goed gedaan.
Ook had ik een mailtje van de eikel die er met een vriendin van me vandoor is. Het is een oud-collega en hij had naar iedereen gemaild....
*zucht* Waaaaaaaaaarom kan het niet gewoon eens makkelijk zijn!!!! :p
Lukt het een beetje Sanne om afstand te houden? En hoe gaat het bij jou DeKenau?
Ik heb een date gehad, maar ik miste de vonk. Ach ja, het was gezellig, leuke berichtjes heen en weer gehad
Ook had ik een mailtje van de eikel die er met een vriendin van me vandoor is. Het is een oud-collega en hij had naar iedereen gemaild....
*zucht* Waaaaaaaaaarom kan het niet gewoon eens makkelijk zijn!!!! :p
donderdag 3 februari 2011 om 23:47
Zjucht... Helemaal met mijn gevoel in de war.. Via via een hele leuke vent leren kennen een paar dagen geleden... Nog niet in het echt gezien, wel heel gezellig ge-msnt, ge-smst en gebeld.. Het voelt goed! .. Misschien een beetje snel, maar het voelt zo goed...Grr.. heb de kriebels......
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
zaterdag 5 februari 2011 om 11:51
DeKenau: Wat is het wordt vervolgd geworden? Wel positief dat hij je nog smste dat afstand nemen geen goed idee was. Misschien nu hij merkt dat je dit echt niet trekt dat hij wat sneller voor jou kan kiezen. Dat hoop ik in elk geval voor je!
Cestmoi: Was dat met die jongen waarmee je al een tijdje aan het mailen was? Jammer dat je de echte klik niet voelde, maar een leuke avond is toch ook prima Wat vond hij of weet je dat niet precies?
Amandroe: Lekker van proberen te genieten! Je komt net uit een lange relatie toch? En een beetje snel....ach er zijn geen regels voor en als het goed voelt....wie weet wat het je opleverd
Cestmoi: Was dat met die jongen waarmee je al een tijdje aan het mailen was? Jammer dat je de echte klik niet voelde, maar een leuke avond is toch ook prima Wat vond hij of weet je dat niet precies?
Amandroe: Lekker van proberen te genieten! Je komt net uit een lange relatie toch? En een beetje snel....ach er zijn geen regels voor en als het goed voelt....wie weet wat het je opleverd
zaterdag 5 februari 2011 om 22:38
cestmoi: jammer dat je de klik niet voelde maar gelukkig heb je wel een leuke avond gehad
Nog nieuwe dates in de planning?
TM: hoe gaat het nu bij jou?
DeKenau: hoe staat het nu? Heeft hij al een keuze kunnen maken?
Hier gaat het zijn gangetje. Weinig nieuws te melden. Het afstand houden gaat goed. Vreemd genoeg voel ik nu ook een grote afstand tussen ons waardoor het afstand houden eigenlijk makkelijker gaat.Nog steeds zou ik graag bij hem willen zijn, maar het niet smsen/bellen gaat me tot op heden goed af.
Nog nieuwe dates in de planning?
TM: hoe gaat het nu bij jou?
DeKenau: hoe staat het nu? Heeft hij al een keuze kunnen maken?
Hier gaat het zijn gangetje. Weinig nieuws te melden. Het afstand houden gaat goed. Vreemd genoeg voel ik nu ook een grote afstand tussen ons waardoor het afstand houden eigenlijk makkelijker gaat.Nog steeds zou ik graag bij hem willen zijn, maar het niet smsen/bellen gaat me tot op heden goed af.
dinsdag 8 februari 2011 om 19:49
Sanne: bij mij nog steeds hetzelfde. Mis mijn ex alleen de laatste tijd weer wat meer. Is nooit weggeweest, maar nu weer wat heftiger. Weet niet precies waarom. Opzich gaat bij mij altijd het afstand houden zoals jij het beschrijft. Komt straks ook wel weer
Fijn dat je een grote afstand voelt en heel goed dat je niet belt of smst!
Is nog wel een andere jongen waar ik over twijfel om er mee af te spreken. Ken hem wel via internet, al 1,5 jaar en zo nu en dan spreken we elkaar of bellen we. Hij wil wel met mij daten en ik opzich ook wel met hem, maar denk niet dat ik iets voor hem zou kunnen voelen :S Natuurlijk weer veel te veel vooruit denken en ik ben misschien ook gewoon een beetje bang geworden
Mocht de tijd er ooit komen, kom ik het melden hahah.
Hoe is het met de rest? Heb wel zin in een paar spannende verhalen
Fijn dat je een grote afstand voelt en heel goed dat je niet belt of smst!
Is nog wel een andere jongen waar ik over twijfel om er mee af te spreken. Ken hem wel via internet, al 1,5 jaar en zo nu en dan spreken we elkaar of bellen we. Hij wil wel met mij daten en ik opzich ook wel met hem, maar denk niet dat ik iets voor hem zou kunnen voelen :S Natuurlijk weer veel te veel vooruit denken en ik ben misschien ook gewoon een beetje bang geworden
Hoe is het met de rest? Heb wel zin in een paar spannende verhalen
zondag 13 februari 2011 om 17:12
Bij mij ook geen nieuwe spannende verhalen. Ik heb mijn lidmaatschap van internetdaten weer stopgezet. Ben ontzettend druk!
Sommige dagen heb ik echt zoiets van: ik zie wel wat de toekomst brengt, geen zorgen, lekker genieten van het moment, en op andere dagen denk ik: ohhhh ik blijf altijd alleen en iedereen vindt me stom. Ook heb ik nog zoveel woede in me. Vooral dat vind ik vervelend. Het zou zoveel beter zijn als ik onverschillig was. Negatieve emoties, zoals woede/ haat/ jaloezie, brengen meestal niet veel goeds.
Wat goed dat je niet belt/smst Sanne! Blijft toch vaak moeilijk!
Ohhh DeKenau wat jammer dat er toch niet veel veranderd. Lieve woorden is stap 1, maar dat is slechts een begin he!
Sommige dagen heb ik echt zoiets van: ik zie wel wat de toekomst brengt, geen zorgen, lekker genieten van het moment, en op andere dagen denk ik: ohhhh ik blijf altijd alleen en iedereen vindt me stom. Ook heb ik nog zoveel woede in me. Vooral dat vind ik vervelend. Het zou zoveel beter zijn als ik onverschillig was. Negatieve emoties, zoals woede/ haat/ jaloezie, brengen meestal niet veel goeds.
Wat goed dat je niet belt/smst Sanne! Blijft toch vaak moeilijk!
Ohhh DeKenau wat jammer dat er toch niet veel veranderd. Lieve woorden is stap 1, maar dat is slechts een begin he!
dinsdag 15 februari 2011 om 19:01
DeKenau: Nog steeds hetzelfde? Je ziet hem dus wel nog steeds? Omdat je eerst afstand wilde, maar hij dat toch weer niet wilde enz. haha.
Cestmoi: Vervelend dat je nog veel woede enz. voelt. Hopenlijk verdwijnt dat snel een beetje! Jij ook niet meer aan het internetdaten dus. Ik heb ook de boel weer opgezegd.
Hoe is het verder met iedereen? Nog iets met Valentijn gekregen? Ik vond vanmiddag opeens een kaart in mijn brievenbus. Heeeeel raar, want net verhuisd en amper jongens die mijn adres hebben. Ik ga voor een grapje van een van mijn vriendinnen
Cestmoi: Vervelend dat je nog veel woede enz. voelt. Hopenlijk verdwijnt dat snel een beetje! Jij ook niet meer aan het internetdaten dus. Ik heb ook de boel weer opgezegd.
Hoe is het verder met iedereen? Nog iets met Valentijn gekregen? Ik vond vanmiddag opeens een kaart in mijn brievenbus. Heeeeel raar, want net verhuisd en amper jongens die mijn adres hebben. Ik ga voor een grapje van een van mijn vriendinnen