Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
quote:Melpomene schreef op 02 februari 2011 @ 17:27:

Gefeliciteerd, Bo en Ro! Geweldig.

Ik dacht overigens even te lezen dat Okkie bij de geboorte ruim 7 kilo woog en 69 cm lang was. Dat zijn zeker maten van recenter datum.

Au!

Bo van harte gefeliciteerd! wat fijn! en zo snel gebeurd ook he? in twee dagen gevonden bekeken en gekocht!
Gefeliciteerd! Geweldig, een wit vrijstaand huis met vijver en hondenspeelweide. Wat goed, ben helemaal blij voor jullie. En jullie kunnen er dan echt al snel in.

Zien zien denk ik nu! Wanneer gaan we? Of ik ga met wederhelft een lang weekend, fietsjes met fietskar mee en de tent. Moet het wel weer zijn.

Hè bah nou moet je morgen nog chemo maar dit zet je wel lekker op andere gedachtes.

En nou moet je naar Ikea!

Zoebie 2 uur per dag dat is ook nauwelijks de moeite. En hoe kom je er dan?

Melpomene inderdaad au! Ik kreeg de 3345 er al niet zonder hulp uit.
*als ik een koikarper koop, redt die het in de auto naar de vijver?*
JAAAAAAAAAA! Bo Ro wat heerlijk.

Phoehee ik had het ook gelijk hoor! Zienzienzienzien!

Voordat ik het klooster inga ;)
Oooo, wat gaaf Bo! Gefeliciteerd!!

Luonto, ga je het klooster in? Ik denk dat een habijt jou prachtig staat!
Ga in therapie!
Bo en Ro gefeliciteerd!!!!!!!
Gefeliciteerd. Yeah. Jeetje Bo wat goed zeg. een ander huis. Wat geweldig is dat. Jaaaaaa gauw komen kijken. En wat snel is het gegaan. Ik heb nog nooit iemand zo snel een huis zien kopen.

Moet jullie het huis nog laten nakijken op verborgen gebreken? Vanwege het voorlopig koopcontract?

Morgen moet je dus vroeg weg. Heel veel toi toi toi.

Lieve Luont. Niet doen, want ik zie jou niet in een zwarte sluier. Die habijt ook niet hoor. Wel snel kijken natuurlijk. Bij Bo en Ro bedoel ik. Niet in het klooster.

Phoehee, ik moet gehaald en weer thuis gebracht worden. Vanmorgen was ik tien minuten te laat omdat er niets was geregeld. Ik moest bellen en toen dachten ze er pas aan. Is dus niet mijn probleem.
Hier in FR moeten er allerlei normen zijn nagekomen voordat je überhaupt mag verkopen: een certificaat voor de electriciteit, voor de energiezuinigheid, voor de verwarming, de riolering, etc.

Dus als daar niks geks uitkomt gaat de koop gewoon door :-)

(tenzij er tussen nu en zaterdag iemand hoger biedt dan wij, daar lopen we nu enorm over te stressen ).

Morgen vertrek ik om 9.45u, maar ik heb eerst chemo en dan pas om 17.20 de scan! Dus echt een heeeeeel lange dag wordt dat.

Phoehee

Ro wil wel een karper hoor! Zou toch gaaf zijn, heerlijk in de zomer op het terras hangen en bij de vijver zitten!

Jullie komen allemaal op bezoek hoor!

En fietsen kun je zeker in de nieuwe woonplaats, als je tenminste van klimmen houdt... nogal steile hellingen daar.

Zoeb, wel grappig dat jouw vervoer nu het probleem van je werkgever wordt :-)

Binnenkort je eigen VSL maar dan voor het werk!

Iedereen bedankt voor de felicitaties, we zitten hier ook echt blij te zijn!
Het is 10 minuten dichter bij mijn huis

En dan kunnen we allemaal sneller dan de routeplanner.

Luonto jij het klooster??! Ik vond je verhalen juist zo leuk

Zoebie wat een moeite allemaal.
Luonto, gaaf dat je gaat!

Het is die plek waar we het over hadden hè?

Volgens mij ga je het daar heel fijn krijgen.

Phoehee, 10min scheelt toch weer :-)
Ga je echt het klooster in Luont? tijdelijk mag ik toch hopen? het lijkt mij wel heel fijn om eens te doen. Even weg uit de chaos, die de wereld soms is, terug naar het simpele bestaan, zodat je de tijd krijgt om te denken.
Zeg Bo, ben je voor 26 februari al verhuisd? En anders krijgen we dan toch wel een tour de maison zeker?

Potverdikkeme, moeten wij nog gewoon de lange rit maken.
Gefeliciteerd Bo en Ro. Zal nog even spannend zijn voordat het definitief getekend is. Maar wel een positieve spanning.

Succes morgen. Wordt weer een lange dag.
Norre, no worries, we zijn echt over drie weken nog niet weg hoor :-)

En we laten je zeker het huis zien!!

Thanks Siensien, het is inderdaad fijne spanning!

Nu ga ik mijn avondtheetje drinken en naar bed.

Slaap lekker allemaal!
Oh, ik weet waar ik heen ga in juni!

Norre, ga jij al over drie weken? Mazzelkont

Leuk luonto, dat je gaat, ik heb ooit de keuze gehad en ben niet gegaan, want niet met een groep waar ik me bij op mijn gemak voelde, maar ik zou er nu geen nee meer tegen zeggen!
ik ben nu wel heel benieuwd naar dat klooster

Gefeliciteerd Bo, ik ben heel benieuwd naar het nieuwe huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo en Ro: van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!! Helemaal geweldig, wat een leuk nieuws. En idd: wat is het snel gegaan!

Ik mag morgen voor de 5e keer in een maand tijd weer naar de tandarts. Leuk zo'n nieuwe tandarts; ik leer hem wel meteen goed kennen.... Loop met een dikke wang en verga van de pijn! Heb zenuwbehandeling gehad op 3 januari met noodvulling en medicijnen in de kies, toen noodvulling en zonder medicijnen. Toen de definitieve vulling, maar op de foto was al te zien dat het niet tot onderaan de wortel zat, dus zou er nog last van kunnen krijgen. Natuurlijk! Gisteren terug omdat er vanalles begon te kloppen. Na uitwerking van de verdoving verging ik van de pijn en leef nu echt op pijnstillers........ Pffff.... graag morgen van die pijn af, a.u.b.! Dacht een fijne tandarts te hebben gevonden, kom ik nu ff van terug...

Verder gaat het redelijk met me.

Knuffel voor iedereen hier!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Oei Netje sterkte, dat is een tegenvaller! ik hoop dat het vanzelf afzakt want anders is er alleen nog de optie ''kaakchirurg'' voor een wortelpunt behandeling.

Welterusten lieve dames ik ga slapen.
Je hoeft gelukkig niet zo vroeg weg Bo. Maar wat een lange dag.

Het zal laat zijn vpor je terug bent.

Gelukkeling dat was een heftige mededeling aan Netje zo voor het slapengaan.

Ik hoop dat je vandaag van de pijn af komt Netje.

Phoehee wat wordt Okkie al groot hè. Ze groeien veel te hard dat eerste jaar.

Ik moet vanmiddag naar de uroloog. Ben erg benieuwd.
Sterkte bij de uroloog Zoeb! Dat ze nu maar eens uitvinden wat er precies aan de hand is met je nieren.

Netje, jij ook veel sterkte met je kies! Kiespijn is zo ontzettend rot, ik hoop echt dat je er snel vanaf bent.

Ik ben bijna klaar, nog even douchen en twee boeken in mijn rugtas stoppen en dan kan ik weg.

Ik ben niet voor 19.30 thuis vrees ik; zie best op tegen de uren na de chemo, dan moet ik erg lang wachten op de MRI.
Goedemorgen!

Netje hoe is je kies? Je hebt gelijk Zoebie, sorry dat ik dat zo rechtuit zei, het is beroepsdeformatie denk ik, zelf heb ik al vele keren zo'n behandeling ondergaan en het valt echt mee. Als je pijn hebt is het een opluchting, want dan gaat het over.

Bo heel veel sterkte, kun je niet vragen of je ergens rustig kunt liggen? om de wachttijd door te komen?
Zoebie heb je nu nog steeds pijn van die niersteen, of is dat minder geworden? ik ben ook benieuwd, niks zo vervelend dan dat je met pijn loopt en ze helemaal niks kunnen vinden.

Sterkte voor straks.

Vandaag moet ik naar de oogarts, controle voor de diabetes, als er iets is met je vaten, zie je dat het eerst achter in het oog, dus dat wordt elk jaar gedaan.
Een lange dag dus voor jou, Bo. Jammer dat je geen iPhone hebt, dan kon je forummen en andere leuke dingen met ruigpoten doen tijdens het wachten Maar boeken zijn ook leuk. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Netje, hopelijk kan de tandarts je snel pijnvrij krijgen! Kiespijn is echt ellendig.

Zoeb, succes bij de uroloog. En gelukkeling bij de oogarts. Wat een medische bedoening vandaag
Ga in therapie!
goedemorgen

Bo, succes met de lange dag. Als Ro een iphone neemt mag je die vast zo af en toe wel lenen toch

Netje, kiespijn sucks, succes maar weer bij de tandarts

Zoeb succes bij de uruloog, hoop dat er wat uitkomt

Gelukkeling, succes bij de oogarts

Ik ga maar weer eens werken vandaag.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ja wat zijn er veel doktersbezoeken vandaag. Ik hoop dat het voor iedereen goed uitpakt.

Bo is al weg denk ik. Dat is wel een hele lange dag vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven