Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:40:

[...]

Vind je het fijn om onaardig te doen?Ze mag toch gewoon zeggen dat ze dat zweverige gedoe onzin vindt?
Als je iets mag zeggen, is het juist sterker om dat niet te doen...

Tjonge, dat leren ze de kinderen op de leer- en ontwikkelingsboerderij om de hoek zelfs al. Dan mag je dat van volwassen vrouwen toch al helemaal verwachten!
Wat wilde ik nou toch typen?
Hoezo onaardig? Het is toch gezemel: blije stenen, energiebanen en al die kul
quote:S0LEIL schreef op 03 februari 2011 @ 23:42:

[...]

Ze mag toch gewoon zeggen dat ze dat zweverige gedoe onzin vindt?

Maar moet het nou altijd op die toon?

Je kan toch ook zeggen 'Goh, ik kan me helemaal niet vinden in jouw opvattingen/geloof."

Maar in plaats van een respectvolle toon moet er gelijk weer afgezeken worden.
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:33:

Nou ja, ik vind gewoon dat je best mag denken aan de persoon aan de andere kant van jouw internetdraadje, voor je iets post.

Wie weet heeft diegene wel een heel moeilijk, liefdeloos leven, ofzo. Dat weet je allemaal niet.

Dan wordt het rap tijd om te zorgen dat je leven fijn, liefdevol wordt. Mee janken met de wolven zorgt daar denk ik niet voor. Vragen hoe zaken bezien worden en aangeven dat je het anders ziet ondanks dat dit wellicht lastig is voor TO om te lezen, kan wellicht een ander licht op dat liefdeloze moeilijke leven doen schijnen.

*reikt doosje tissues aan*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:40:

[...]

Vind je het fijn om onaardig te doen?Ik weet hier behoorlijk wat van en het is allemaal kwatsj. Met dank aan onderzoek door de vereniging tegen kwakzalverij Scepsis.
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:43:

Hoezo onaardig? Het is toch gezemel: blije stenen, energiebanen en al die kul

Nee, dat is het niet. Jíj vindt het kul, ík vind het geen kul.

Jouw waarheid is niet per definitie dé waarheid en door je op dergelijke wijze uit te drukken insinueer jij dat jouw waarheid dé waarheid is.
Hannie, bewaar jij je vibrators in de keukenlades?
quote:Tomatensoep schreef op 03 februari 2011 @ 23:36:

[...]

Tja, dan had ze toch bij libelle moeten blijven. Of bij seniorenforum ofzo. Op een openbaar forum mag je zeggen wat je denkt.

Kolare. En dat zegt iemand met de truttigste nick namen ooit ?

WoW.
Kunnen we even on topic blijven aub? Hannie snapt er helemaal niks van anders.
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:44:

[...]

Je kan toch ook zeggen 'Goh, ik kan me helemaal niet vinden in jouw opvattingen/geloof."

Maar in plaats van een respectvolle toon moet er gelijk weer afgezeken worden.Boehoe zet die eierdop maar op je kop
Ja maar Enn, wat is er mis met gewoon een beetje aardig tegen elkaar doen?
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:44:

[...]

Maar in plaats van een respectvolle toon moet er gelijk weer afgezeken worden.

Nou, afzeiken vind ik een beetje overdreven in dit geval hoor.

Maar ik begrijp dat je hier tegenwoordig dus op eieren moet lopen? Ik zal in het vervolg overal zoentjes achter plakken, goed?

Als het maar niet van die vieze natte zijn..
quote:Julus schreef op 03 februari 2011 @ 23:48:

Als het maar niet van die vieze natte zijn..Natuurlijk wel, want ik moet er wat bij kwijlen, door al dat softe gedoe.
Ik heb alles gelezen en ik denk inderdaad dat het om maden gaat. Die schijnen reuze sterk te zijn.
quote:Zinderend schreef op 03 februari 2011 @ 23:46:

[...]

Nee, dat is het niet. Jíj vindt het kul, ík vind het geen kul.

Jouw waarheid is niet per definitie dé waarheid en door je op dergelijke wijze uit te drukken insinueer jij dat jouw waarheid dé waarheid is.Wie ben jij om te beweren dat mijn waarheid niet DE waarheid is. Pff de pot verwijt de ketel.
quote:Floks schreef op 03 februari 2011 @ 23:49:

Ik heb alles gelezen en ik denk inderdaad dat het om maden gaat. Die schijnen reuze sterk te zijn.

En waarom zouden die maden elke middag de koelkast op hun rug nemen?

Instinct?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:alice33 schreef op 03 februari 2011 @ 23:49:

[...]

Wie ben jij om te beweren dat mijn waarheid niet DE waarheid is. Pff de pot verwijt de ketel.Alsof jij mij kan opleggen wat dé waarheid is.
quote:S0LEIL schreef op 03 februari 2011 @ 23:49:

[...]

Natuurlijk wel, want ik moet er wat bij kwijlen, door al dat softe gedoe.Zoveel mensen, zoveel smaken. De ene houdt van soft, de ander van hardcore.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 23:50:

[...]

Instinct?Last van de herrie die de keukentafel van de buren maakt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2011 @ 23:50:

[...]

Instinct?Om spierballen te ontwikkelen?
quote:mimsey schreef op 03 februari 2011 @ 23:47:

Ja maar Enn, wat is er mis met gewoon een beetje aardig tegen elkaar doen?Helemaal niks en het anders zien en dit dus zeggen is niet onaardig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Julus schreef op 03 februari 2011 @ 23:51:

[...]

Om spierballen te ontwikkelen?dat bedoel ik; er is geen één logische verklaring voor die maden. Voor hun gesjouw dan, in ieder geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb alles eens gelezen en ik herken dit alleen van mijn oude koelkastje. Ik had toen ik nog studeerde een oud koelkastje met een enorme brommotor erin.

Als ik in de ochtend naar de keuken liep dan stond mijn koelkast altijd een beetje scheef en dat kwam gewoon door dat hevige gezoem. Ik heb toen een houten plank onder de koelkast geplaatst, wat inkepingen gemaakt voor de pootjes en hij zat goed vast.

Ben wel benieuwd naar die home made video!

Veel succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven